2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 dissabte 29 buidada del local

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

dissabte 29 buidada del local Empty
MissatgeAssumpte: dissabte 29 buidada del local   dissabte 29 buidada del local Icon_minitimeDc Set 26, 2012 10:58 pm

Be, doncs ha arribat el día en que ens acomiadem del nostre local, malauradament jo sol no puc fer front als impagats de tres companys i el dia 29 per la tarda farem una buidada de les coses del local, vindra en Pep amb el camionet i ho portarem tot a un local que hi ha a Corbera on estarà tot en diposit i on podre anar fent alguna petita reparació, pero per poder entrar en el local també hem de fer alguna feina extra ja que te una vidriera que s'ha de moure, necesitem unes quantes mans així que qui vulgui venir i donar un cop de mà ja ho sabeu, feu-me un truc 654 96 56 92
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

dissabte 29 buidada del local Empty
MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 buidada del local   dissabte 29 buidada del local Icon_minitimeDj Set 27, 2012 1:02 pm

el dissabte em sera imposible, tenim reunio de Club a Girona, Pero si un altre dia em necesites per moure el que sigui compte amb mi. M agrada la idea del comiat ......
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 58
Ubicació : Igualada, Barcelona

dissabte 29 buidada del local Empty
MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 buidada del local   dissabte 29 buidada del local Icon_minitimeDj Set 27, 2012 7:40 pm

Jordi jo puc venir al matí, al tarda tenim viatges amb els nanos al bàsquet i la tindrem ocupada però si vols al matí fins a les 2 el que vulguis.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

dissabte 29 buidada del local Empty
MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 buidada del local   dissabte 29 buidada del local Icon_minitimeDj Set 27, 2012 11:35 pm

Ja m'agradaria, però tenint la sortida el diumenge, el dissabte tinc compromis familiar
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

dissabte 29 buidada del local Empty
MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 buidada del local   dissabte 29 buidada del local Icon_minitimeDj Set 27, 2012 11:56 pm

Moltes gracies Xavi, malauradament no hi anire al mati, estare dormint que treballo aquesta nit, pero moltes gracies de veritat a tots dos per l'interés
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





dissabte 29 buidada del local Empty
MissatgeAssumpte: Re: dissabte 29 buidada del local   dissabte 29 buidada del local Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
dissabte 29 buidada del local
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
»  1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010
» Autoretroflorejacs DISSABTE 2 d'Abril de 2011 a Florejacs
» Avui diumenge 10 de juny mega-cervessera al local
» local l'agost
» trobada trasllat de local

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: