2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

  1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 12:32 am

1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp
Dies 26,27 i 28 de novembre 2010


L'ultimcap de setmana de Novembre farem la primera trobada de 2CV i derivatsdel Baix Camp a La Selva del Camp. Aprofitant que es la festa majordel poble de La Selva del Camp us comvidem a tots els aficionats als bicilindrics a retrobar-nos una vegada mes per gaudir dels nostres cotxes, i efectuar petites excursions per coneixer mes el territori, i disfrutar del paisatge d'aquestes contrades.
La trobada es farà en una casa de colonies a dins mateix del poble, es podran guardar els “sitrellets” en un lloc tancat i segur, doncs nomès hi tindrem accès els propietarisdels vehicles.
Per dormir disposarem de llits amb llensols i flasades. La casa disposa d'un claustre, ideal per pasejar i discutir d'alló que mes ens agradi.

Divendresdia 26 de novembre 2010


Obertura d'inscripcións a les 6h de la tarda a la casa de colonies deSant Agustí, Plaça del Portal d'Avall, situat al dell mig del poble.


Dissabtedi 27 de novembre 2010

9h del mati esmortzar
10h del mati sortida per visitar la comarca del Priorat, fent una parada a un dels sellers, de vi, per visitar les seves dependències, i posteriorment arribar fins a Scala Dei, petit veinat de granbellesa, i els qui vulguin podran visitar la Cartoixa de Scala Dei, i veureu com vivien els monjos, que dominaven el territori.
A dos quarts de tres de la tarda es dina.
A les 4h de la tarda pase de diapositivaes d'un viatje a la xina amb 2CV
Hi ha tambè la obció de fer un tom per el poble, que donat que es festa major no hi mancaran las distraccións


Diumenjedia 28 de novembre 2010
9h del mati esmortzar
10h sortida per fer un tom per la muntanya de Prades amb vistes al Cap de Salou, Tarragones i Baix Camp, Pasarem per L'Albiol, el poble de La Musara travesarem part de la Serra de Prades, fins L'Arboli, on podrem fer un refresc i despres anirem direcció el Coll D'Alforja, fins Alforja, Vilaplana i La selva del Camp.
A dos quarts de tres dinarem i us desitjarem un bon viatje de tornada.


Preus per persona adulta


Sojorn dia complert..........................................................................35€
1 esmortçar.....................................................................................5€
1 dinar..........................................................................................15€
1 sopar..........................................................................................12€
dormir una nit..................................................................................15€

Cal comfirmar la vostra assistència avants del dia 21 de Novembre

Telèfonde contacte Santi 685543652
E-Mail iagolaselva@yahoo.es
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 1:42 am

Com va aixó dels preus?, lo del sojorn anula els preus de la resta que són opcionals?, no ho entenc massa bé, o per cada dia s'han de sumar totes les Quantitats, si es així el preu es prohibitiu.

en el meu cas, passar una cap de setmana en un hotel de platja o muntanya a tuti plen i en pensió completa en temporada baixa les tres persones de la meva familia, aprox 150€, hi han fins i tot ofertes per menys.

Segons aquestos preus, anar a la concentració en una casa de colonies

sojorn x dos dies x 2 persones 140€
dormir una nit x 2 persones 30€
emortzar,dinar sopar(esclar que ho fare, ¿o voleu que hem mori de gana? x3 persones x 2 dies, la meva nena no es adulta per jala com a tal 202€
Total passar un cap de setmana en bona companyia i disfrutant de les visites, que no crec que valguin ni molt menys la diferencia de preu.

372€ el que hem costa pasar 2/5 caps de setmana a un hotel guapo, amb bany a l'habitació, tele, calefacció i podent anar a visitar el que sigui.

com preguntaba abans, si el sojorn es l'unic que s'ha de pagar no surt excesiu pero si es a més a més de la resta de conceptes a mi no m'hi veurán per que no puc destinar més de la tercera part del meu sou a passar un cap de setmana per moltes ganes que tingui.

la propera trobada la fem en un hotel guapo que sortirá més economica Shocked


Editat per darrera vegada per Jordiet el Dc Oct 20, 2010 1:58 am, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 1:48 am

No, suposo que el sojorn complet es per dia, i la resta es per gent com el meu cas que arribaria dissabte al vespre i no em quedaria tot el cap de semana, ja ho consultare del cert, només he fet un copia i pega del que m'han enviat al correu!


Ens veiem en una estona!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDc Oct 20, 2010 2:04 am

Segurament deu de ser així, ja hem semblaba abusiu, si es així igual m'ho plantejo si no tinc altres plans i si la resta de la familia s'hi apunta.

2 sopars 24€ si la nena paga 36€
2 dormir 30€ " " " 45€
2 esmortz 10€ " " " 15€
2 dinars 30€ " " " 45€
totals 94€----------------141€
sojorn x2 dies x 2 persones 150, si la nena paga hem surt millor a parts
Aixó ja hem quadra més. Cool
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Santiago Anglès




Nombre de missatges : 6
Fecha de inscripción : 03/11/2010

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Clarificació de preus    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDc Nov 03, 2010 11:56 pm

Jordiet escrigué:
Com va aixó dels preus?, lo del sojorn anula els preus de la resta que són opcionals?, no ho entenc massa bé, o per cada dia s'han de sumar totes les Quantitats, si es així el preu es prohibitiu.

en el meu cas, passar una cap de setmana en un hotel de platja o muntanya a tuti plen i en pensió completa en temporada baixa les tres persones de la meva familia, aprox 150€, hi han fins i tot ofertes per menys.

Segons aquestos preus, anar a la concentració en una casa de colonies

sojorn x dos dies x 2 persones 140€
dormir una nit x 2 persones 30€
emortzar,dinar sopar(esclar que ho fare, ¿o voleu que hem mori de gana? x3 persones x 2 dies, la meva nena no es adulta per jala com a tal 202€
Total passar un cap de setmana en bona companyia i disfrutant de les visites, que no crec que valguin ni molt menys la diferencia de preu.

372€ el que hem costa pasar 2/5 caps de setmana a un hotel guapo, amb bany a l'habitació, tele, calefacció i podent anar a visitar el que sigui.

com preguntaba abans, si el sojorn es l'unic que s'ha de pagar no surt excesiu pero si es a més a més de la resta de conceptes a mi no m'hi veurán per que no puc destinar més de la tercera part del meu sou a passar un cap de setmana per moltes ganes que tingui.

la propera trobada la fem en un hotel guapo que sortirá més economica Shocked
[center]
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDl Nov 22, 2010 8:38 am

hem volia passar a veure aquesta gent de Tarraco, a mes semblava prou interesant la trobada, pero entre que treballo el divendres nit, que no podria baixar fins dissabte a la tarda, que el diumenge m'ha sortit una trobada de Vespes aqui apropet i que tinc dos bicilindrics, pero els dos inoperatius, molt hem sembla que no anire Crying or Very sad tú que faras Dani?

El sojorn ho inclou tot, hem pensaba que estava aqui explicat pel company Santiago, o potser m'ho va dir per privat, pero eso, que el jo deia res de res, surt a molt bon preu, animeu-vos els que podeu!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDl Nov 22, 2010 9:23 am

Jo Jordi hi anire diumenge amb en Xesco! a dinar, a veure a aquella gent i tornar d'hora. Demà te truco pel tema seient del 2ki per portar-te'l dimecres i parlem!
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDl Nov 22, 2010 9:51 am

jo també i vaig amb la dona i la nena arribaré el disapte al mig dia i fins diumenge,será una bona oportunitat de coneixa la zona,els preus estan molt bé.
Tornar a dalt Ir abajo
periku-diana

periku-diana


Nombre de missatges : 1
Fecha de inscripción : 25/11/2010

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: la meva xicota i jo baixarem el dissabte amb la nostra bala vermella, per passar tot el dia amb bona companyia, ens beiem dissabte    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDj Nov 25, 2010 1:31 am

nel escrigué:
1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp
Dies 26,27 i 28 de novembre 2010


L'ultimcap de setmana de Novembre farem la primera trobada de 2CV i derivatsdel Baix Camp a La Selva del Camp. Aprofitant que es la festa majordel poble de La Selva del Camp us comvidem a tots els aficionats als bicilindrics a retrobar-nos una vegada mes per gaudir dels nostres cotxes, i efectuar petites excursions per coneixer mes el territori, i disfrutar del paisatge d'aquestes contrades.
La trobada es farà en una casa de colonies a dins mateix del poble, es podran guardar els “sitrellets” en un lloc tancat i segur, doncs nomès hi tindrem accès els propietarisdels vehicles.
Per dormir disposarem de llits amb llensols i flasades. La casa disposa d'un claustre, ideal per pasejar i discutir d'alló que mes ens agradi.

Divendresdia 26 de novembre 2010


Obertura d'inscripcións a les 6h de la tarda a la casa de colonies deSant Agustí, Plaça del Portal d'Avall, situat al dell mig del poble.


Dissabtedi 27 de novembre 2010

9h del mati esmortzar
10h del mati sortida per visitar la comarca del Priorat, fent una parada a un dels sellers, de vi, per visitar les seves dependències, i posteriorment arribar fins a Scala Dei, petit veinat de granbellesa, i els qui vulguin podran visitar la Cartoixa de Scala Dei, i veureu com vivien els monjos, que dominaven el territori.
A dos quarts de tres de la tarda es dina.
A les 4h de la tarda pase de diapositivaes d'un viatje a la xina amb 2CV
Hi ha tambè la obció de fer un tom per el poble, que donat que es festa major no hi mancaran las distraccións


Diumenjedia 28 de novembre 2010
9h del mati esmortzar
10h sortida per fer un tom per la muntanya de Prades amb vistes al Cap de Salou, Tarragones i Baix Camp, Pasarem per L'Albiol, el poble de La Musara travesarem part de la Serra de Prades, fins L'Arboli, on podrem fer un refresc i despres anirem direcció el Coll D'Alforja, fins Alforja, Vilaplana i La selva del Camp.
A dos quarts de tres dinarem i us desitjarem un bon viatje de tornada.


Preus per persona adulta


Sojorn dia complert..........................................................................35€
1 esmortçar.....................................................................................5€
1 dinar..........................................................................................15€
1 sopar..........................................................................................12€
dormir una nit..................................................................................15€

Cal comfirmar la vostra assistència avants del dia 21 de Novembre

Telèfonde contacte Santi 685543652
E-Mail iagolaselva@yahoo.es
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 6:45 am

Un dia perfecte! organització un 10, llàstima nomes haver pogut baixar el diumenge...

4 Fotos per fer envejeta als que no haveu pogut venir!!!! Rolling Eyes Wink Wink Wink Wink Wink

la majoria son del sahara.... que centrava tota l'atenció


 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Cimg0624m
 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Cimg0625t
 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Cimg0613xn
 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Cimg0617ru
 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Cimg06260



Salud!

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 10:38 am

Cagüentot, al final hauria hagut de baixar i passar de les Vespes, tot i que m'ho he passat de conya tot val a dir-ho, per coneixer gent dels 2cv sempre es més interesant que coneixer "moteros" que tot i que entre les vespes hi haguin moltes clasiques, no deixen de ser malalts de la velocitat, tinc ganes d'anar-hi a una trobada, la de la Vall Fosaca va ser tan guai que m'he quedat amb ganes de més. Enhorabona als organitzadors/ores!


Editat per darrera vegada per Jordiet el Dg Nov 28, 2010 9:23 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 12:36 pm

ja he tornat ,ja e fet el sojorn i ha estat genial m´ha pasat rapit com un aixabuiro.D´avegades las coses sensillas son las millors.a estat una trobada molt maca las rutes am una vista fantastica i racons encantadors,crec que ja podem reservar el ultim cap de setmana de novenbre del any vinent per fer el sojorn.
gracias Santi i Loli per la atenció dispensada durant tota la trobada
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010    1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp  Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
1ª Trobada del Baix Camp a La Selva del Camp Dies 26, 27 i 28 de novembre 2010
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 2ª TROBADA DE COTXES CLÀSSICS a MAÇANET DE LA SELVA
» 2ª TROBADA A LA SELVA DEL CAMP 26 I 27 NOVEMBRE
» Preus de la 1ª trobada a la selva del Camp
» Trobada terres de lleida (aquest cop a la provincia de barcelona) 18 de novembre ¡¡¡¡ ATENCIÓ CANVI DE PLANS!!!
» 2ª TROBADA DE CLÀSSICS A MASSANET DE LA SELVA EL 21-10-2012

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: