2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 La meva Derbi Antorcha Olimpica.

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDg Mar 04, 2012 9:59 am

Bé, com ja vaig anunciar en la presentació, em vaig iniciar al món dels classics a partir de les motos, pero a diferència de la majoria de la gent de la meva edat jo vaig començar amb un Vespino GL que tenia el meu avi i que em va cedir encantat, davant la sorpresa de tota la familia que creien que el destrossaria pel camp, el que vaig fer va ser deixar-lo el maxim bé com em va ser possible (amb l'edat que tenia aixo es va limitar a una neteja a fons i una posadeta a punt ja que no tenia ni idea de mecanica i m'havien d'ajudar en tot...) Però el temps va passar i l'afició va anar creixent, aixi doncs, un bon dia de calçotada al mas d'un amic, tombant pels voltants vam anar a parar a l'hort d'un bon home gran que en veure el Vespino em va regalar una Torrot Matic 49 que ell tenia, per la meva sorpresa el mateix dia (inclus recordo que era un 2 de maig) a la tarda em va trucar el meu tiet que s'havia enterat de lo de les motos i que anés a veure'l que ell tenia una Rieju RV, aquesta va ser i ha sigut la millor moto i amb diferència que he tingut, brillant en tots els seus aspectes i de prestacions mecàniques molt superiors a qualsevol ciclomotor equivalent actual. I aquest va ser el punt que va disparar ja totalment la meva aficio per als classics, ja que aquesta moto em va demostrar que tot i l'edat i l'aspecte que tenia degut el seu antic ús continuava a l'altura de totes les demés i inclus a un nivell superior, amb ella vaig anar un estiu a Belchite (aragó) i alla la vaig posar a prova de veritat, en un circuit va deixar en ridicul totes les altres 50c.c. i inclus dues 125 justetes i sobrepassant els 90 llargs kmh en carretera. I com que al poble totom em coneixia doncs anaven sortint motilles velles d'aqui i d'alla, pero la meva il.lusió era la del meu avi per part de mare, sabia que abans de tenir cotxe, havia tingut una Antorcha amb la que anava a tot arreu inclus era el vehicle de guada forestal que ell feia servir, i posteriorment havia venut, vaig remenar cel i terra fins a descobrir que aquella moto havia acabat els seus dies sota les rodes d'un camió en mans del seu últim propietari cosa que em va enfonsar bastant, i llavors vaig començar a moure fils per a conseguir-ne una d'igual a la que va ser del meu avi i tornarla a la familia despres de tants i tants anys...

Bé, despres d'aquest llarg totxo de lletres que us he deixat us deixo la meva moto de caps de setmana que es amb la que més disfruto i damunt la qual el temps s'atura per mi, si no fos perque per precaució la vaig parant cada mija hora un ratet no la pararia mai, a part de que el seu so es per mi musica sense exagerar, la reconeixeria entre totes les motos del mon nomes de sentirla correr. I conduir-la el mateix, te una manera de funcionar que la fa ser molt "ella" i això no te preu.

Iaix... ja em tornava a enrotllar... Rolling Eyes Les fotosssss:

Aquestes van ser les seves primeres fotos que vaig veure i em van fer decidir a comprarla:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2vcbbee

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 97lobm

El dia de recollida a Cunit amb un viatget que deu ni do i que es va fer llarg de la impaciencia:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 8x24wn

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Jzv05j

Aqui ja al meu jardí:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2n809g

Després d'una neteja general...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 34q0ap1

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1zqy14g

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2e4kxhy

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 33k9eoj

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Dgigdk

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 4uf539

La moto al 100% al principi de tot abans de començar-hi a treballar...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2czpvyo

I el motor, que, tot i el disbarat de mal de caps que m'ha donat i els cops que l'he agut de desmontar completament per toneteries, es un perdot durissim i fantastic!

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 309qan9

Neteja més aprofundida...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Kdlkbn

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Zsn1xt

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2d7ht0n

I primeres rutes per caminets degut a que encara se li havia de fer la documentació nova:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 28716xs

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2wog4s0

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 30js6t0

Després de la llarga batalla a trafic, ITV, hisenda i demés, finalment vaig poder lluïr aquesta pegatina que vaig aconseguir el 2010:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Zwdwet

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 345it0m

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1zejgar

I començem amb una adecentació mes seria mentres esperem alguns recanvis i demés:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 34t8pxt

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 294ox1i

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 167p27p

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2ahv1bn

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 14462s8

A la ITV m'havien comentat la obligatorietat de montar una llum de frè i com que aquestes motoretes d'aixo no n'han sentit a parlar mai doncs, des de 0 a montar-li una nova instal.lació, mij provisional pero, sorprenentment eficaç i discreta.

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 11ljz2x

La meva Derbi Antorcha Olimpica. I23r52

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1ig7pi

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 30hqyar

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Wbe3qa

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Ea38qu

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2ni649u

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 33dbac2

I aqui el llum ja en funcionament:

Sense accionar:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 4se7it

Accionat:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 20abdoh

El sistema montat perquè s'entengui el seu funcionament:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Ezl5br

I l'esquema que em vaig fer per als companys del tema amotillero al seu dia...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2a7uav7

Després vaig començar a treballar en la forquilla de la moto, ja que li volia posar el manillar autèntic que es el baix:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2ufd5rp

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 10xv95f

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 315hiqg

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2d6slxw

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2cdycts

I així va quedar amb el manillar original, crec que va quedar ja una moto decent i amb un aire classic amb molt d'estil.

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2zstqmv

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2625yk1

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2i0nj7

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 24v65ol

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Zoetma

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Fp1guh

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 8zhahc

I la primera sortideta de la moto legal!!!

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 35bgw9e

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Jkub77

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2ylw95y

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1z14d9l

Vaig canviar la funda del asiento per una de nova:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 35ldkch

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 35ldkch

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 5nw3g9

Pero llavors la moto va començar a fer el ruc, petardades per l'escape i estrebades, pensant que el problema era electric vaig refer tota la instal.lacio però va continuar igual.

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1zdn1v5

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Xmv2ar

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 33oqmi9

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 14vib0y

En vistes de que la cosa anava a pitjor ja vam començar a aprofundir en el tema i fer passar la moto a quiròfan:

Amb l'ajuda d'un bon amic d'un foro de ciclomotors classics el varem desmontar i canviar el selector de marxes i una roda dentada un xic desgastada...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. M7x215

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Fu57ro

La meva Derbi Antorcha Olimpica. F19m3b

Però van sorgir nous problemes, el canvi en aquesta moto es molt sensible i ha d'estar molt ben regulat, pero en la meva degut al mal estat d'una arandela tenia joc i les marxes, a causa d'això no engranaven... Però al final apretant-ho ben fort va quedar solucionat.

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Mwwkg2

Pero la moto tornava a fallar com al principi... I ens hi vam tornar a posar, au, el motor fora!

La meva Derbi Antorcha Olimpica. S4mknr

La meva Derbi Antorcha Olimpica. W0oyo2

el pistó es va ratllar...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2nrkgeh

Dintre del motor vaig trobar tossos de ferritxa...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2vuj4lx

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2w6hwyv

Seguim desmontant...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 287je39

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2coiexi

Una feinada per treure la rodeta dentada que entrava a pressio... Rolling Eyes

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 20562s1

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2hq6s75

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1zpjds5

La meva Derbi Antorcha Olimpica. J65t1c

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Ezpkqp

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Oqaerl

Després de tot això, voler cambiar el cilindre-pistó per uns de nous, en vaig comprar un, pero era de 65c.c. ja que de 49 costaven un ronyó, però no m'encaixava en els carters i no el vaig montar, després, vaig comprar un motor per aprofitar el cilindre-pistó originals pero estaven rebaixats i retocats com a trucatge, aixi que no em van servir... Rolling Eyes I al final, retocant el meu ratllat ho vaig tornar a montar tot tal com ho tenia, i la moto arrancava, pero algo anava malament...

Un bon dia, vaig entrar al garatge, i vaig obrir el llum, va ser arrancar la Derbi sense la tapa del motor posada i fondre's el llum del garatge, i llavors ho vaig veure!!! Fotia un xispasos brutals als platinos!! I tenia els platinos cremats i el condensador fotut, ho vaig canviar i la moto va tornar a anar com quan era nova!!! Very Happy

I senyores i senyors, van començar les RUTES AMB DERBI ANTORCHA per la Conca de Barberà!!! En quant tingui una estoneta més ja us pujaré fotos d'això, de moment ja n'he pujat un munt!!! jejeje

Bé, comentar que després de l'ultima ruta d'uns 24km anada i tornada van deixar de funcionar les marxes de la moto, simplement perquè se m'havia afluixat el tornillo que aguanta el pinyó del motor i no engranava amb l'eix cosa que em va desgastar l'eix, abui ho he arreglat, a veure si algun dia d'aquests ja la puc tornar a lluïr pel poble que es el centre de totes les mirades!! Cool

Espero que us hagi agradat la història de la meva moto tant com a mi durant tot aquest temps!

Salutacionsss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDg Mar 04, 2012 11:29 am

Ets lo puto crack, ja m'agradaria destripar aixi els motors de moto, amb els de 2cv m'atreveixo, pero perque van motor i canvi separats, ets una maquina pujant fotos amb el curro de dona.
Hem fet una bona adquisició amb tu al foro, falta una mica de gent que li dongui una mica de vidilla a aixó Very Happy i amb tu no ens aborrim

L'antorcha preciosa, encara duus l'enganxina de "teatre"?, crec que era una discoteca.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDl Mar 05, 2012 4:53 am

Moltes gràcies Jordi, no creguis que la dificultat d'aquests motorets es massa, a base de montar i desmontar t'acaves fent una "idea mental" de lo que es el motoret en si i la cosa ja segueix sola ja que la majoria de motos petites de marxes son molt semblants pel que fa a la mecànica i les automatiques més simples ja no poden ser, altra cosa llavors es aconseguir que funcionin bé, per això ja s'ha de tenir més mà i fer-ho tot molt minuciosament ja que aquests motorets, precisament per ser tant simples costa de que sempre funcionin be... Rolling Eyes

En quant al foro, doncs es cert que des del primer dia vaig notar que això estava una mica apagat, sigui pels motius que sigui, però amb el temps que he estat rondant per alguns foros de motos clàssiques he vist que n'hi han agut alguns que han pujat més i més fins a convertir-se en autèntics referents del tema i no veig perquè aquest no pot ser-ne un més, ja que està perfectament organitzat i amb el poc temps que hi porto hi ha bon rotllo i molta gent realment aficionada al tema, al cap i a la fi, "fer pujar el foro" no es res més que anar-lo farcint d'informació, trucs i experiències que, fredament mirant's-ho, son les eines bàsiques que ens ajudaran sortir de tots els dubtes i continuar amb la nostra feina de la manera més agradable possible Wink

En quant a la pegatina, doncs és curiós, quan jo la vaig comprar ja la duia (si, era d'una discoteca jajaja no se us n'escapa ni una eeeh Wink ), i jo la volia treure però esperant-me prèviament a pintar-la, ja que sinó es notaria molt la marca de que no hi era (pel sol), però poc a poc em vaig adonar que la gent distingia la meva moto per la pegatina davant l'enorme numero creixent d'aquestes motos per la red, així que vaig continuar conservant-la fins un dia que la vaig dur a una concentració i la vaig treure per exposar-la al maxim d'original possible, alguns cops me n'he penedit, però al cap i a la fi, la moto es sense res com realment ha d'anar.

I ara la tinc així:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Voyb68

Salutacionssss i quan pugui us penjo unes fotos de les sortides!!! Very Happy

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDl Mar 05, 2012 7:53 am

nen ets una maquina desmuntant motors i redactan informes Very Happy et podries dedicar a periodisme i mecanica ....moltes felicitats per la antorcha,es molt maca,fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDt Mar 06, 2012 7:29 am

Gràcies Joaquim! Avui despres d'uns retocs he acabat de posar a punt l'arreglo que vaig fer l'altre dia i val a dir que la moto funciona de pel.licula un altre cop! Avui he estat des de les 5 mes o menys a les 7 i mija conduïnt-la pel poble i la finura es total!

Ara vaig una mica liat i quan tinc temps el dedico a fer cosetes del tema, pero en quant tingui un ratet us pujo nes fotos més de les rutes i concentracions Wink

Salutacionsssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDt Mar 06, 2012 7:52 am

Ondia, com el dyane el deixis igual te'l compren els de la citroen!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDg Mar 11, 2012 10:59 am

Hola a tots!!

Avui mateix he estat fent ruta amb la petita Derbi, aqui us deixo unes quantes fotos que he fet i unes quantes de ja fa més temps tombant per alla on es pugui imaginar i molt mes Wink

Avui he enganxat una tarda molt bona amb tan sols una brisa lleugera i més aviat calenteta calentita que m'ha permès treure'm els guants i anar bé igualment, i es que amb aquest sol tan bo, fa que aquestes sortidetes es fagin realment a gust Very Happy

La meva Derbi Antorcha Olimpica. A0kl5k

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Qnmvcm

Amb els ametllers ja ben florits, a veure si no gela més i no hi ha més problemes... Rolling Eyes

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2n9vxnt

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 352gdv7

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Uueiu

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Necl5w

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2vuh8py

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2dns4k

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Bws3r

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Jigfvd

Bueno, i una cop feta la ruteta i les fotos, doncs una altra vegada cap a caseta a guardarla ben tapada fins la propera! Wink

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Ild4r8

Fins aqui eren les fotos d'avui, ara us en passo algunes més d'altres vegades... (observareu que la moto esta possiblement algo diferent en les fotos, pero es perquè son de ja fa temps)

Aqui davant del "Pont Vell" a Montblanc:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 8vqmjb

Per les pistes entre les grans vinyes de la zona...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 9pt9fq

En el turonet de Sant Josep prop de Montblanc:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1zd3c52

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2s9b1uh

A l'entrada del poble de Prenafeta:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 25j9j4i

Entrant al poble:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 105sj5z

En una enorme premsa de vi que hi ha a la carretereta que puja entre les viñes fins al peu de la muntanya:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2vvnfhz

I com no davant les famoses muralles de l'antiga ciutat medieval Montblanc:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Qycm7m

La meva Derbi Antorcha Olimpica. F1jf5g

Pels camps de blat que hi ha prop del riu...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 10p0fiq

I fent carreteretes quan el sol ja ha caigut.

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 15pinww

Aqui a la Gran Concentració del tancament de la Fabrica DERBI a Mollet del Vallès:

Carregant la Derbi al camionet:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 345m0r7

Després d'un bon viatget ben dematí, arrivem a la concentració on em vaig trobar molts amics foreros del tema de les motillos, una gran experiència, la veritat! Wink

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 358xkr8

S'hi van poder veure moltissims i escassos models de Derbis de totes les epoques, models i variants, totes, en estats realment bons, a part de moltisimes Harleys a fora i d'altres clàssiques, una brutalitat de motos... I jo, evidentment disfrutant com un camell, pero per variar, la meva Derbi em va voler cabrejar i no es va enjegar per fer la ruta pel poble amb els companys foreros i les altres motos... Rolling Eyes

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2mqq0m1

En aquesta foto es veu la meva a la dreta amb banderí incluït jejeje

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 103v2w2

I moltissimes altres motos (no us posare totes les fotos perque son moltissimes i fetes amb la réflex que tarden massa a pujarse...)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1692hqs

La Derbi "carrossada" una guapada també...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Vrucnp

Estaven en estats realment envejables, a mi em queia la baba ja que no veies ni un milimetre de "ronya" en aquelles motos, i ni una miserable taqueta d'oli a terra, maquines perfectes, simplement... o complexament...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2qxm69l

Allo era impressionant per a tots els aficionats a Derbi, varem tenir el maxim plaer de poder veure sentir i tenir davant dels nassos la primera Derbi que va existir, encara recordo el seu so, pura musica!

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Qpqzbk

També es van poder veure les tipiques Derbi grans de fins a 250, les "cabeza de hormiga" amb culates planes, bicilindriques, motos infantils antigues, de competicio, les Gran Sport 74... Un luxe, si es torna a fer la concentració us la recomano ampliament, pero donada la critica situació de la fabrica Derbi no se com acabrà...

I per acabar amb el trosset de concentració que us mostro, us deixo una foto d'un servidor amb la Derbi i el senyor Pere Pí, pilot i enginyer oficial Derbi i Montesa amb14 campionats de Catalunya en totes les modalitats, 6 campionats espanyols de motocross amb Montesa (2 en 125 cc i 4 en 250 cc), 1 campionat espanyol de trial (1968, amb Montesa), 1 campionat espanyol de velocitat en 100 cc, Guanyador de 400 trofeus, havent corregut 800 curses i Medalla de Montesa al mèrit esportiu. (1950's-60's)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. U6mwm

Bueno, deixo el tema de la concentració que només de recordaro no m'aguanto de les ganes de tornar-hi... Rolling Eyes


Aqui fent la ruta Montblanc - La Guàrdia dels Prats - Pira - Ollers - Sarral i tornada:

A Pira (al peu de les muntanyes del fons hi ha el meu poble)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2yuhggn

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 168u79s

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2lcwo6g

Entrant al poblet d'Ollers:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 149rviq

A la plaça major...

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 17xr2d

I de tornada a la tarda a la sortida de Sarral:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. J9y5cl

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 10oegsn

Entre Sarral i Ollers, em va semblar que quedaria un contrallum realment bonic i, si t'agrada l'Antorcha, t'agrada la foto jejeje

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 2itodpt

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 33mbvwg

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Se9bmq

I agafant ja els últims raigs de sol d'un diumenje que va ser fantastic per acabar aquesta sessió fotografica:

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 6p7xw7

La meva Derbi Antorcha Olimpica. 1zd59nb

Bé, desitjo que us hagi agradat que heu tingut fotos per rato jajajaja Rolling Eyes

Salutacionssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDg Mar 11, 2012 11:23 am

doncs vaja si m'ha agradat!! Very Happy Very Happy sense paraules Surprised silent
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDl Mar 12, 2012 9:55 pm

Paufont, ets un crack.
Ja tremolo només de pensar quan, tinguis el carnet de conduir y un bicilíndric.
Aquestes derbys, si estan ben tractades, son més dures que una pedra.
Recordo que al meu poble, hi havia un artista que li dèiem "Chipilin".
En Chipilin, tenia tres derbys.
Una que li dèien la derby "paleta", de color verd y dipòsit arrodonit, que la feia servir per anar a treballar.
Altra, era la derby "coyote", que la feia anar per camins i muntanya.
La tercera, era una derby "antorcha", com la teva.
Aquesta derby "antorcha", la feia servir per viatjar.
No es tallava ni un pél de fer 400 o 500km, d'una tacada.
Li era igual d'estar 8 o 10 hores fent viatjes, quan amb autobús o tren, hauria anat més ràpid i més còmode.
Si li demanaves, et deixava la "coyote", però això era molt avorrit.
Era més divertit, agafar-li sense permís y amagar-li.
Agafava un cabreig Twisted Evil , que feia baixar a tots els sants, un per un. Jejejeje.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDt Mar 13, 2012 4:04 am

Gràcies a tots, m'alegra que us agradi Wink

Thor, no et preocupis massa pel bicilindric, estic en procés de xapa i pintura del meu ara mateix, el que passa es que per manca de temps lliure que em permeti posar m'hi a fons i d'algunes eines que no son les adequades, doncs la cosa s'alenteix bastant la veritat... Però ja vaig estar l'altre dia moltíssim rato "dale que te pego" amb la xapa portamatricules del Dyane per deixar-la mij decent i a veure si demà puc ja començar a emmasillar-la i deixar-la bé per passar a sanejar la seguent peça, a part de que mentrestant també estic treballant amb els baixos del cotxe, ara per ara localitzant oxids de la carrosseria i preparant per pintar-ho amb pintura antigravilla... Ja us explicaré al seu apartat tot el procés ben detallat Wink

En quant a lo que comentes de les Derbis, doncs al meu poble passava de manera semblant, inclús encara tomba una Gt 4v que és molt semblant (com la coyote pero més de carretera), pero la gent anava amb totes per tot arreu, sempre les veies amb una roda de tacos al darrere i un caixó per anar a l'hort i tant te les trobaves per carretera, com per camins com per on et puguessis imaginar... No son per correr ni per saltar, però si t'ho agafes amb calma i et cenyeixes a usarles com el que realment són, doncs son motos molt bones i que per anar per el poble i a prop en general, son tan valides com qualsevol altre ciclomotor.

Salutacionssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDt Mar 13, 2012 5:56 am

bueno paufont no se que dir........els teus reportatges m`ha dixat amb lo boca oberta,es nota que tens una il.lucio molt maca i molt sana,espero que seguixis aixi hi he de dir que aviam si enllesteixes el dyane i coincidim en alguna trobada(pero treu-te el carnet que si no Surprised )...jo tambe tinc unes quantes motos antigues com son una cota 25 i dos cota 49 en proyecte de restauracio (no hi ha money Mad )una cota 335 en bon estat i funcionament i una honda mbx 75 original i en funcionament..haviam si penjo unes fotos....fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitimeDv Mar 16, 2012 8:06 am

Gràcies Joaquim! I quina bona flota motera que tens, tu no et conformes amb les petites eeeeh la 335 i la MBX son bones maquines ja Wink

En quant al Dyane, vaig a bon ritme, a veure quan passo les fotos de l'altra camara de com vaig fent la xapa...

Salutacionsss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





La meva Derbi Antorcha Olimpica. Empty
MissatgeAssumpte: Re: La meva Derbi Antorcha Olimpica.   La meva Derbi Antorcha Olimpica. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
La meva Derbi Antorcha Olimpica.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» na meva vespa
» La meva Vespa 75
» la meva presentació Ricard
» Benvinguts a la meva companyia.
» El dyane de la meva germana

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Atres vehicles clàssics :: Presenta'l-
Canviar a: