2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Citroen Dyane 6 a Montblanc.

Ir abajo 
+8
Xavier
Leonard 2cv R4
Angels
THOR
joaquim
noke
Jordi
Paufont
12 participantes
Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDv Feb 24, 2012 12:38 pm

Hola a tots, bé, després de la meva presentació a l'apartat corresponent, em disposo a començar una restauració-adecentació del cotxe per poder-lo lluir amb una mica més de bona pinta que no pas ara. Avançar que aquest procés no sera exageradament minuciós ni perfecte al milímetre, no perque jo no vulgui, sino perque és el meu primer cotxe i no tinc masa experiència en el mon de les 4 rodes, a part de que el presupost d'estudiant després d'haver comprat el cotxe es molt mins... Rolling Eyes Tot i així espero poder-ho fer el millor que pugui i tornar a treure aquest magnific Dyane a les carreteres Wink


Dit això, m'agradaria a puntar que es tot el que tinc en ment de fer-li.

-Primer de tot, reparar el terra (rascar-lo i pintarlo a brotxa amb pintura antioxidant reparant algun forat i posant després damunt un terra de goma fet a mida)

-Després, cambiar l'espuma aillant que hi ha a la paret de la pedalera amb les seves tapes negres i tapissar tot l'interior amb cola d'impacte i roba adequada.

-Després arreglar-lo exteriorment de xapa (aixo inclou afegir-li una xapa sota on te el forat també i arreglar el maxim posible cops i forats causats per l'oxid) tot aixo es clar amb l'escassa experiència que tinc no se com sortirà, pero ho intentarem...

-I finalment pintar-lo que ja disposo de compresor i pistola, m'agradaria fer-ho de color vermell ben lluent, pero no metalitzat, intentant imitar el vermell de sèrie (imagino que deu ser facil trobar les referències del color... scratch )

-I un cop tot això fet, a veure si m'arriba per una capota... Rolling Eyes

Bé tot això dit, començo el post de la restauració del meu DYANE 6 de 1979:

Us passo unes bones fotos generals abans d'entrar al detall.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 106br0i

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Ioq985

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 351iexl

I entrem al detall del cotxe on haurem d'aprofundir més i treballar-hi per anar-lo deixant nou.

Aqui podeu veure l'apanyo cutre del terra, ho conservaré igual fent alguns retocs i li posaré terra de goma damunt fet a mida.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 14j42ls

Amb els asientos fora s'aprecia que li van posar l'enorme xapa tal qual, tapant-ho tot directament de qualsevol manera, quins mecanics que hi ha sueltos... Rolling Eyes

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2wmfiiu

Detall del tros del cotxe que esta en pitjor estat, tant per dins com per fora...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 33o39zt

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 1ev3if

La tapiceria... es torba en un estat regular, l'asiento del conductor esta bastant malament, el del copiloto excel·lent i el de radere per la part de dalt... Molt em temo que amb el pressupost que hi ha li acabaré comprant unes fundes baratetes i amb això tindrà d'anar fins que n'hi hagi per unes d'originals... Rolling Eyes

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 3492ct5

Aqui la biga que aguanta la porta del maletero... també molt picada i inclús foradada per culpa de que la capota està malament i entra aigua, però crec que es pot treure ja que sembla acollada amb tornillos, de ser així intentaré buscar-ne una de nova.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2gybm0n

I aquí la mateixa porta que costa deixar-la ben tancada, farà falta un cambi de gomes també.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2a4ra6u

Els interiors, amb feina també... es tindrà que netejar i pulir i ja tinc una roba per tapissar les parets amb cola d'impacte, llavors faltarà també un plastic transparent per la llum interior.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 15n0s39

La capota, amb el flash potser no s'aprecia perquè fa molta llum, però sino s'aprecien varis puntets de llum que entra d'estar foradada, pero de fet es igual ja que l'hauria de cambiar igualment, perquè no és més que una lona de camió enganxada de qualsevol manera amb revlons... Rolling Eyes Menys mal que ja se d'on treure'n una de bona i nova a bon preu.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 7131jt

Citroen Dyane 6 a Montblanc. K2fg34

Un altra vista general de la part interior davantera...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 16jd6o

La pedalera, molt fineta ella jejeje

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 33mbyq0

El conjunt velocimetre-salpicadero en general com nou (algo de bo havia de tenir noooo??).

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Zwn492

Una altre chapuza...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 3499ml3

Aquí si que podreu veure que té un punt negre a la xapa, prop de la roda, si si, això és un bon forat... No

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2exyrex

Aquí hi hauria d'haver algo... un intermitent potser??? scratch Tot i que no he vist en altres dyanes que en portin un aqui...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 5420m

A les portes, te uns rotulats d'un taller, practicament ilegibles (el cotxe era del taller), no posaré el nom del taller per no fer mal a ningú, pero si un taller era capaç de fer unes xapuzes aixi en un cotxe jo ni boig hi portaria el meu... No

Aquí podeu veure amb detall la capota, una lona de plastic qualsevol reblonada de manera que no puc descapotar el cotxe sencer...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2qvgux1

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2rdj9mt

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 11t8yyv

I aquí una altre cosa GREU que no es digna d'un taller, ni d'un pobre retrasat mental, aixi puleix segons qui senyors: pale

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 15dw1tj

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 33p6hiu

Li falten també unes grapes de goma que sembla que portava, y que li convendrien, la veritat, aquests capós no tanquen massa bé que diguem...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 1f8g1s

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 34e57b4

En aquesta foto li falta mija "marca" pero això ho tinc jo dintre guardadet jejeje

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2l9p9jb

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 153a32r

UNA COSA BONA: L'escape està com nou!!!

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 33p7mer

Però tampoc fa falta emocionar-se, el nostre amiguet professional del taller segueix fent els seus genials apanyos de xapa i pinturilla... aixo es un luxe!! Suspect

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 1o0ec5

Sota el vidret de radere els misteriosos corcons segueixen fent el seu maleït treball amb el pobre Dyane...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. N37nde

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Ncjamd

I una pena, algú es va acostar massa a la farola, pero això puc trovar-ho nou de trinca al poble encara.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Fcv19f

I els BAIXOSSSS bueno, encara es salven, no tenen CAP òxid que no sigui lo típic superficial i fang, res més.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 34tdh60

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Ztt6vd

Tornem a la part de davant sota la xapa colocada com a reparació, aquest es el fallo:

El que jo faria aqui seria tallar el forat i algo de contorn, pulir, pintar amb antioxidant i posar-li un altre xapa reblonada o bé soldada per sota.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 23kp2cj

I lo que més por em dona, aquesta carrocería per la part de fora en la mateixa zona... això és lo que menys m'agrada del cotxe... Suspect

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 9ir860

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Fn69ax

El tub que va del carburador al filtre que està algo deformat, pero ja en tinc un a mà per cambiar-li...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Fopwjm

Els tubos de la calefacció... quina cutrada per no posar els que toquen, menys mal que això no és cap fallo greu.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Adlp2p

Detall dels discos del cotxe.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Euheh5

La batería amb els soports per el fixador d'aquesta trencats, tambié s'hi haurà que fer un arreglillo aquí...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Zwkxae

I finalment el cable regulador d'un dels fars està tallat, el perquè? qui sap...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2rfzrxv

Bé, això és tot per el moment, com veieu, no està ni de lluny tan bié com semblava en les primeres fotos, té moltíssim treball, però poc a poc crec que el deixaré bé per poder anar amb ell a tot arreu Wink

Vinga, salutacions amics!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDv Feb 24, 2012 6:18 pm

I tant que ho faras, amb paciencia i ganes es fan autentiques meravelles, qualsevol dubte que tinguis ja saps que provarem de solventar-lo.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDv Feb 24, 2012 7:32 pm

Jo, doncs de lluny semblava mes be, però no et preocupis que si tens el xassis be, tot lo altre es cuestió de paciencia.

El travesaño d'adalt del maletero es pot canviar com tu dius, de fet era normal que es rovellés i el meu pare ho va canviar 2 vegades en 11 anys perquè estava sempre al carrer.

La veritat es que els dels taller son unos ñapas de cuidao, però la mes grosa es la de la 3ª finestra affraid

Ah, lo del forat del costat de la aleta, es d'una antena.

Per cert, quin blau és, metalitzat com el del edelweiss?? o es normal?

Vinga anims
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDs Feb 25, 2012 7:22 am

Hola de nou!

Bueno, avui ja he comprat material per començar a atacar la xapa, uns discs per pulir per al taladro, i un fregall de puntes també per les zones amb més òxid. Us agrairia els que hàgiu restaurat xapa d'algun cotxe que m'indiquessiu més o menys com ho heu fet. La meva idea de moment es llimar per damunt la pintura, aprofundint en les zones oxidades i aplicant hi massilla (encara que no se ni de quin tipus ni massa bé com fer-ho) i després amb el compressor i la pistola una d'imprimació, dos de pintura vermella i una de laca un cop sec... Corregiu-me siusplau si m'equivoco i a veure si em podrieu orientar una mica amb les referències i/o preus dels materials.

El que us he de comentar es que no puc fer-li de moment una restauració a fons a fons ja que el pressupost no m'ho permet, pero el que si vull fer es "maquillar-lo" el millor possible és a dir xapa i pintura sense desmontar gran part del cotxe (es a dir, no haver de treure vidres ni carrosseria ja que em suposaria un col.lapse)

Una altre cosa que també he comprat es pintura antioxidant per el terra, com la que s'aplica a les bigues de color taronja (pintura "mini") però en gris, i damunt d'això hi posare una catifa de goma que faré a mida basant-me en la vella feta a trossos...

Moltes gràcies a tots pel vostre interès i ajuda, de veritat s'agraeix! Wink

Salut!

Pau

PD:
Gràcies noke per l'aclaració del forat, ja deia jo que aixo era extrany... sort que m'ho has comentat ja que m'estava mirant antenes electroniques interiors per no haver-lo de foradar, però sent així aprofitaré el forat, crec que val la pena.

En quant al xassis està perfecte, aixo si. I el color si, es metal.litzat, encara que tinc els meus dubtes ja que en algunes parts es deixa insinuar pintura vermella (tot i que potser es alguna imprimació o algo... scratch ) i a més a més damunt de la nyapa de la 3ªfinestra també es del mateix blau aixi que dona la sensació que l'haguéssin pintat... força extrany... De totes maneres ja detallaré fotos de la pintura en diverses parts del cotxe a veure que us sembla Wink
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDl Feb 27, 2012 8:54 am

hola paufont he de dir que si ens la mateixa empenta per restaurar el dyane com la que has tingut per fer aquest magnific article en te n`ansortiras super be Very Happy ...endevant i si tens qualsevol dubte en aquest foro hi ha gent molt qualificada(jo no scratch ) per assesorarte en qualsevol entrebanc que tinguis....fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDl Feb 27, 2012 9:24 am

Els vidres son bastant més facils de treure del que pugui semblar en un principi, i malauradament el cancer acostuma a trobarse allà.

Quan toques xapa i la sanejes, després cal protegir la xapa amb alguna imprimació, la de serie es vermella, tipus rojo oxido, no se segur si es aquesta referencia, pero el millor es posar alguna imprimació cromofosfatant que torni l'oxid en ferro, despres per que quedi la pintura molt llisa s'ha de pintar amb aparejo i fregar amb una lija molt fina, 400-600 i fes servir una pintura autocoat de dos components, despres agrairas haver-ho fet i no es pas tant cara.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDl Feb 27, 2012 11:25 am

Moltes gràcies pels anims i consells companys!! Wink A veure si m'hi poso ja a desmontar primer les aletes tant de davant com de radere i el capó i la porta de radere que el el que més li urgeix, després les portes laterals i finalment la carrosseria en general, tot i que abans de tot m'agradaria deixar el terra bé amb els oxids de davant arreglats pulint-los bé i reomplint amb una pasta que al principi es com grasa pero queda com soldadura freda i després pintar tot el terra per dintre amb pintura antioxidant que ja tinc i a sobre el terra de goma. així ja m'oblido del terra.

I després, totes les peces que tregui del cotxe se les emportarà el meu pare alla on treballa i a estonetes que alla té eines i demés anira arreglant els cops de les xapes tretes i mentrestant jo a casa aniré fent la carrosseria i tot aixo que es on jo estic basicament...

Si us soc sincer el tema de xapa em fa bastanta por (jo sempre havia tocat motoretes petites, basicament refinant-les al 100% de serie de mecanica i que quedesin perfectes, pero el tema de xapa i pintura sempre el veia "gran" i em feia i segueix fent respecte).

Però donat que el cotxe està perfecte de mecànica haurem de passar a l'acció de xapa ja que es el que demana a crits, aixi que seguint els vostres consells i amb una mica d'il.lusió estic segur que ho tirarem endavant Wink

Salutacionsss!!!

Pau

PD: Ah si, per cert, vaig comprar varies cosetes per sanejar la carrosseria i demés que ja os ensenyaré a veure que us sembla.


Editat per darrera vegada per Paufont el Dt Feb 28, 2012 9:48 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDl Feb 27, 2012 10:30 pm

Té feina, però amb il·lisió i ganes t'en sortiràs.


Editat per darrera vegada per THOR el Dt Feb 28, 2012 9:25 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDl Feb 27, 2012 10:36 pm

Anim Pau,
Te feina, no direm que no, però la recompensa val molt mes, la il·lusió amb la que ho fas, no te preu,
Treure del coma un vehicle, es una sensació que aniràs veient com et domina i et dona força per continuar endavant.
Una abraçada i si necessites res ja ho saps tots estem per ajudar en el que puguem. cheers
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDt Feb 28, 2012 8:45 am

Gràcies Angels! I com dius, té feina, pero mirant-s'ho fredament, el millor que es pot fer davant d'aquest diagnòstic és començar quant avans millor, aixi que avui de 4 a quarts de 7 ja m'hi he posat ja que no tenia molta altre feina a fer, i aixi arrenco la restauració:

Se m'ha acabat fent una mica fosc per les fotos, pero bueno, encara s'han pogut fer...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 344e2hi

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 95ugqg

Citroen Dyane 6 a Montblanc. K0yn9

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Nq6xc0

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 23l1r85

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 10d8en9

Aqui tot embotit a dintre quan he acabat ja que el garatge el tinc col.lapsat entre el cotxe del meu avi i trastes de les motos velles... I tinc un altre magatzem però si he d'anar fent viatges es un rotllo... Doncs al jardí que és ben gran pero té l'inconvenient que no es cobert i ho he de tapar tot amb una lona que no m'agrada gaire... Rolling Eyes

Citroen Dyane 6 a Montblanc. R1n7td

Ah, i un altre cosa que em fa patir bastant son les gomes que us mostraré a continuació... al girar les rodes queden obertes perque estan trencades, lo de dintre es veu bastant net i ben engrasat, però dic jo... això no serà dolent? si entra aigua i porqueria en general al correr? Imagino que bo no deu ser per poc dolent que fos, ja que per algo i són, però semblen complicades de treure per cambiarles... (bueno, treureles no, posar les noves) scratch

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 20qn8dt

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 3025151

Ah si... i la part fotuda del cotxe, en realitat és pitjor del que em pensava, mirant m'ho bé he vist que més endavant hi havia un bulto com tapat i he penat que era extrany ja que no semblava de rovell, sense pensar gaire li he clavat un tornavís que ha entrat una mica com si l'hagués clavat en una espècie de xiclet bastant dur, i al retirar el tronavis ha sortit tota una clapa de suposada massilla i un altre forat d'oxid... No la meva intenció amb això es tal com esta agafar i amb una punta de pulir al taladro menjarm'ho tot fins que no es vegi gens d'òxid i després reomplirlo amb pasta reconstructora de ferro, pulir-ho i en teoria, com nou i més dur... que en penseu? study

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Jpzue0

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Xliext

Bueno, espero que us vagi agradant el ritme de treball i com va la cosa, us prego que si veieu algo que no faig bé m'ho comenteu ràpid ja que vaig molt a la lleugera davant la sensació de treballar d'una manera enormement comoda i àmplia despres de tants anys de toquetejar motos de tant "mal treballar" Rolling Eyes

Salutacions companys/es!!!!

Pau

Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDt Feb 28, 2012 9:14 am

Quan ataquis el ferro i el deixis lluent, posa-hi sempre una imprimació, la masilla directament al ferro acaba per rovellar.
Les gomes dels paliers son molt facils de canviar, sols has de treure el palier que va agafat al discs de fré, sis cargols per banda, netejes bé i posses greix nou d'homocinetiques que pots trobar en qualsevol casa de recambis.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDt Feb 28, 2012 11:27 am

Prenc nota Jordi! Wink Es a dir, lijar i un cop vegi el ferro pur i dur pinto i damunt de la pintura massilla? L'unic dubte que tinc és si al adherirse la massilla a la pintura no caura... scratch

I lo de les gomes ja se com em vols dir, ara a veure quan em puc permetre comprarne unes de noves i fer el canvi i la grasa ja tenim uns "autorrecanvis" aqui a Montblanc Wink

Salutacions i gracies per l'interes!!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Leonard 2cv R4

Leonard 2cv R4


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 15/02/2012
Ubicació : Pilar de la Horadada, Alacant

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDv Mar 02, 2012 12:51 am

Hola Pau, ¿li canviaràs el color o mantindràs l'original?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDv Mar 02, 2012 3:23 am

Paufont escrigué:
Prenc nota Jordi! Wink Es a dir, lijar i un cop vegi el ferro pur i dur pinto i damunt de la pintura massilla? L'unic dubte que tinc és si al adherirse la massilla a la pintura no caura... scratch

I lo de les gomes ja se com em vols dir, ara a veure quan em puc permetre comprarne unes de noves i fer el canvi i la grasa ja tenim uns "autorrecanvis" aqui a Montblanc Wink

Salutacions i gracies per l'interes!!!!

Pau

no et caura la masilla, al contrari, damunt d'una imprimació s'adereix mes que al ferro, les gomes mira a cases de compra i venta de recambis, a exmolper tens les gomes que vulguis i a bon preu
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDv Mar 02, 2012 9:06 am

Hola a tots!!!

Leonard 2cv R4, doncs respecte al color... a mi sempre m'ha agradat fer-ho tot de sèrie (en les motillos sempre ho he fet així), però tot i agradarme el color blau metalitzat del meu, preferiria donar-li un color més llampant (dintre de la gamma de colors Citroën de l'època) per donar-li un toc més juvenil al cotxe, un vermell ben brillant (no metalitzat) es el que més em tira, tot i que aquests últims dies m'ha estat rondant pel cap l'idea d'un groc claret també (com el del teu avatar!) Bé, no ho se, m'hauré d'anar decidint, si se us acut com podria quedar millor o com us agradaria més digueu-ho tambe, les opinions i idees sempre son d'ajuda! Wink

Jordi, gràcies per l'aclaració, de fet, crec que tindré més feina del que em pensaba, he estat traient més de la suposada massilla antiga i ha anat sortint un foradot de por... No El que segurament faré sera soldar-li una xapa amb un soldador de fil, pulir-ho emmasillar-ho per que quedi ben acabat i arreglat, de totes maneres demà amb bona llum us faré unes fotos perquè vegeu... tela com esta el traste jajaja Pero bueno, com que es fa amb il.lusió i encara queda una mica pel carnet tinc temps d'anar fent-ho el millor que pugui a més de comptar amb l'ajuda de dos tallers mecanics amics i altra gent que m'ha ajudat molt en tot fins ara.

I en quant a les gomes, doncs ara que estic amb la xapa es lo que faré primer i llabons, avans de montar-ho cambiaré totes les gomes i ja estarà.

Vinga dons, demà més i millor! Wink

Salutacionssss!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDg Mar 18, 2012 7:31 am

Hola a tots companys! Bé, us comunico que, tot i que a poc a poc, el meu bólido va avançant en la seva restauració...

Vaig estar remenant la xapa de tots els raconets i van sortir autèntiques passades... Rolling Eyes Però bueno, tampoc cal estressar-s'hi, així que pulint-ho una mica i treient l'oxid més superficial rascant ho deixo a punt per agafar radial, tallar, soldar i deixar-ho reparat com nou, bueno... que millor que unes fotos, no creieu??

Les parts de radere de les portes traseres.... Un autèntic fracàs, més en el costat dret del cotxe que en l'esquerre, pero deu n'hi do...

Bueno, primer us mostro on el tinc per treballar-hi ara mateix...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2110va9

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 29xxf9d

I anem al gra, això es el que hi ha...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 14xntzo

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Av1xdl

Explicar-vos que això no es veia, però el ferro tenia unes petites esquerdetes que, s'hem va acudir de picar una mica amb el martell, i si, va sortir aixo... Neutral

I a la part de sota els vidres de radere, on s'apoien els prestatgets també tenia uns bons foradets que ben pulidets i preparats amb una mica de soldadura en fred van quedar perfectament tapats, a falta de pulir, (aquesta part de radere en tenir molts ratllots i cops que vaig arreglar però que a la vista no queden massa bé, el que faré serà tapissar tot el maleter, a fi de que quedi una cosa realment homogènia...

Abans...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Ir2nv6

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2jbpq2b

Després:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Jsy87n

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 33ue9fp

Per cert, he estat pulint, reparant i emmasillant la xapa on hi va la matricula devantera i m'ha quedat PERFECTA a falta de pintar, i ara estem posats amb les dos aletes de radere, a veure quan baixo les fotos d'això i us les penjo ok? Wink

Salutacionsssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDj Abr 12, 2012 4:01 am

Hola a tots! La cosa continua, poc a poc pero continua... Rolling Eyes Sembla ser que el xapista que m'ha d'arreglar la xapa es pren molt amb calma lo de vindre'm a arreglar molt el cotxe, o que el "suposat xapista" (pares), no tenen massa intenció de deixar-m'hi fer gran cosa fins que no hagi acabat el curs d'estudi... Rolling Eyes Tot això, la veritat, doncs no m'agrada gaire, perquè el cotxe desmontar-lo rai, pero jo no disposo d'un garatge per guardarlo (ara mateix si perque tinc familiars de vacanses i ocupo el seu garatge), pero si no, l'he de deixar al pati de casa amb tots els forats que té a l'aire i m'entra aigua quan plou, fent veure que no em diuen que no passa res que el cotxe ja esta molt oxidat i no li ve d'aqui, pero jo se del cert que no es aixi, ja que m'entra aigua per un forat de baix i se'm cola sota la xapa que hi ha al terra sobreposada, i alli dintre la cosa pot fer maleses.... pale

Així doncs, tot i la meva insistència, la cosa va a un ritme molt dolent, pero d'altra banda tot el que puc fer-hi de la meva ma progressa el mes rapidament possible. He estat netejant el motor perque tingui un aspecte més presentable i pintant-ne algunes peçes amb anticalòrica negra que estaven una mica picades, més neteja general amb KH-7 i moltes hores de fregar i fregar...

Ahir, em vaig dedicar al filtre (tela per treureli tota la "merda" de dintre...) després el vaig pulir al ferro viu, ho vaig netejar bé i un cop sec hi vaig donar imprimació a espray que em va costar un ull de la cara als autorrecambis i va quedar molt bé i finet. Després, amb un spray blanc (un cop tot sec), li vaig aplicar una primera capa en blanc i va quedar de luxe, filtre preciosisim, tot i que a la part de sota encara es veia una miqueta de no res del gris. Pero... no tot pot ser bo, sempre em te que passar alguna cosa i per descomptat ara no ha sigut l'excepcio.... No Avui a mijdia, he anat a fer la segona capa en blanc, agafo l'espray i li torno a fer una capeta damunt, deixo l'esprai i tot, i a la que em miro el filtre... tota la pintura esquerdada!!! Mad Rapidament, agafo el disolvent per intentar treurela i recuperar-lo com el tenia abans, pero ha marxat mij la primera capa i la segona i inclus algun trosset de l'imprimacio... Crying or Very sad

Aixi doncs, tot el treball a fer punyetes i torna a començar de nou amb tota la feina que m'havia comportat més el cost dels materials amb lo just que vaig que el cotxe ja no en tinc ni per posar-li gasolina per moure'l del pati al garatge.... No

Bueno, almenys després d'haver-vos fet llegir el "totxo" us passo unes fotillos, pero ja us dic, d'aquest treball ja no en queda gaire més que un bon nyap...

Vaig pulir del primer a l'últim raconet del filtre prèvia neteja a fons tant interior com exterior...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 21ahhcn

Després li vaig aplicar la imprimació que vaig fer demanar als autorecanvis del poble de molt bona calitat.(a les fotos sembla blanca pero era d'un gris molt claret, color que també li esqueia molt.)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 1y6f4w

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2njlq2x

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 28bzbmh

Aqui s'observa l'interior ben net (estava que tenia un dit de grasa i porqueria varia... Rolling Eyes )

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Sp7iux

I aqui després de la primera capa en blanc... amb lo bé que m'havia quedat... només de pensar-hi m'agafa una rabia exagerada, de veritat.... Només per l'intenció de voler fer les coses bé ja sembla que hagin de sortir malament.

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 19ateq

Bé, espero que us hagi agradat, i sinó, doncs millor ja que si hi havia alguna cosa a corregir hi som absolutament a temps Rolling Eyes

Salutacionsss!

Pau



Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDj Abr 12, 2012 10:26 am

Estevem esperant ansiosos noves del teu cotxe, jeje, pero crec que els filtres per dintre no van pintats, ja que l'oli pot despendre la pintura i aquesta passar cap al carburador Neutral
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDj Abr 12, 2012 11:18 am

Hola Jordi, doncs aixi esta el tema... Neutral Ja sé que el filtre per dintre no va pintat, pero perque em quedes bé de fora ja que no tenia gran cosa a ma amb que tapar-ho be, doncs aixi ha quedat amb la intenció d'un cop sec decapar-ho, pero ja veus com ha anat... Per que entrés al carburador... rai... amb la de ronya que tenia seria preferible que s'empasses tot el pot de pintura abans que tot el que hi havia per alla dintre... mare meva... Rolling Eyes

Bueno, demà a la tarda tornaré a rascar i pulir i tornarem a començar a veure si hi ha més sort aquest cop! Wink

Salutacionsss company!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDj Abr 19, 2012 3:43 am

Hola a tots!!!

Bueno, al meu ritme jo vaig fent... jejeje Com que em trobo amb el problema de sempre de que no hi ha manera de que se'm deixi fer la xapa del cotxe... jo ataco per altres costats, estic intentant deixar el motor el màxim presentable possible amb una bona adecentació Wink

Aqui us deixo unes fotillos de lo que he anat fent perquè vejeu com queda el motoret, ara en cuant em sigui possible pasare pels autorcambis a mirar les gomes dels paliers, les canviaré i donaré el motor per acabat, tot i que potser encara retoqui alguna coseta...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 153wl03

El filtre:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 29xf3wz

Les carcasses dels escapes:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Ncbatw

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 9lew4i

El colze de plastic que va del carburador al filtre que s'haurà de canviar... Rolling Eyes

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 15zf412

I per acabar la primera foto que li he fet amb la capota tota oberta... Sembla mentida k mentre tothom hi veu un ferrot en aquest cotxe, jo, cada cop que me'l miro més em fascina i em costa més d'aguantarme per conduirlo... Very Happy

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 35l8ak1

Salutacionssss i espero que us agradi com vaig treballant, pero vull critiques!!! Que segur que la cago en més d'una coseta!!! jejeje

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDj Abr 19, 2012 3:52 am

Uf doncs en tinc un munt jejeje que no home que esta tot molt be! segueix així.
Ees servir pintura anticalorica almenys de 600 o 1000º per les peçes del motor, que no et pasi com a mi que vaig arrencar i l'aranya es va pelar de cop Laughing i amb una bona dosi de pudor Mad
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDj Abr 19, 2012 7:52 am

Moltes gràcies company! Wink

En cuant a l'anticalòrica, doncs no se exactament quants graus aguanta... Se però que segons les fotos del pot era per xemeneies, estufes i llars de foc... Va fer una miqueta de pudor les primeres arrencades, pero res més, i sense malmetre's la pintura.... scratch

Ara estic pendent a veure si convenço a que em deixin fer venir el xapita encara que només sigui a arreglarme el forat del terra i aixi ja puc polir el terra, ben net, una bona mà d'antigravilla i fer-li un terra de goma, aixi ja cambiaria moltissim el seu aspecte interior, i ja de pas potser mirarme unes alfombretes barates per acabar de donarli el toc Wink

Salutacionsss i gracies!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDg Abr 22, 2012 1:34 am

Hola a tots,

He començat a sanejar jo mateix el capo del Dyane, pero em trobo amb grans gruixos de masilla sota la pintura, per raparar-ho cal que la tregui tota fins que vegi la xapa, o amb pulir-la una mica n'hi ha prou?? scratch

Salut,

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDg Abr 22, 2012 10:16 am

Si vols un capo al local n'hi ha un, ja li fare fotos a veure quin esta pitjor, les masilles les hauràs de treure senceres per anar be, sanejar, treure cops, imprimar i tornar a masillar, si te gruixos de masilla i els deixes en quan començis a treballar amb el capo et saltaran trosos.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitimeDl Abr 23, 2012 2:57 am

Hola Jordi, doncs el meu el que té son diversos talls als costats, uns quants cops, i un gruix de massilla impressionant... sota d' aixo, jo trobo que no esta tant i tant malament, pero no se com em quedará fent-lo jo, la veritat... Rolling Eyes

Et deixo unes fotos perque vegis com el porto...

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 243kvmb

Citroen Dyane 6 a Montblanc. 2dbrr51

I moltes gracies pel teu oferiment company, pero acabo de fer la compra de la porta de radere, la viga i el sostre dur a un company de l'altre foro (tot per restaurar pero millor que el meu) que ni jo em crec que em pugui permetre i ara haure d'estar algun temps sense permetre'm res en absolut... Rolling Eyes

Vinga, salut company!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Citroen Dyane 6 a Montblanc. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Citroen Dyane 6 a Montblanc.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 7Anar a pàgina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» Utils citroën
» Citroën Charleston Bcn!!
» El Wankel de Citroën.
» Buscu Citroën 2cv

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: