2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Citroen Dyane 6 a Montblanc.

Ir abajo 
+8
Xavier
Leonard 2cv R4
Angels
THOR
joaquim
noke
Jordi
Paufont
12 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDv Des 14, 2012 12:55 pm

Hola companys!

Ara mateix no sé quins pneumàtics són, demà os ho aseguraré mirant-ho que avui se m'ha fet molt tard entre tot... Tot i així us deixo una fotillo perquè vejeu que avui tampoc m'he estat quiet... jejejeje

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 P2j9v

Dir-vos també que m'ha arribat la goma de la bandeja de sota el capó, els clips-pasador del capó, els insonoritzants interiors, el manguito de goma entre el tub del dipòsit i el dipòsit, i algun detallet més que per demà al matí ja tindre montat Wink

Salutacionss!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDg Des 16, 2012 4:52 am

Hola a tots!

He seguit dedicant-me al cotxe i ara ja comença a tornar a tenir aspecte de cotxe després de tant de temps desmontat, vosaltres mateixos:

Ahir a mijdia:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 N1clud

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 4josgm

Ahir cosa de les 7-8 del vespre:

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 27xdxud

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 2mms1w7

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 34g1uur

I avui al matí m'he dedicat a montar els fars nous als "cocos" de plastic, que finalement no he montat al cotxe perquè els vull comprar tornilleria nova, ja que la que tinc està oxidada i no la vull posar. Tot i així us deixo unes fotos del cotxe a llum de dia, que poquet que falta!!! Wink

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 257j4mr

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Ion0on

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 2h5soc6

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Equnw7

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Eg9w69

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 1zbt8ab

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 33y6zp4

Bueno, aixo és tot per avui, de moment!

Salutacionsss

Pau


Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDg Des 16, 2012 5:24 am

PRE-CI-ÓS!!!!! venga vaaaaa a veure si l'acabes ja que tenim ganes de veure'l en directe! Em venen ganes de baixar a montblanc a veure'l! Estas fent MOLT BONA FEINA!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDg Des 16, 2012 6:25 am

Aixó rai Dani que tu estas a prop, Pau, has de fer un berenar presentació un diumenge i si li falta algun detallet et donem un cop de mà, no m'oblido de la moqueta pero estic esperant que ensetem un rotllo de negre nou que el que tinc usat por ahi té mil puçes, i les plantilles encara son a parader desconegut, o sigui al local a corbera Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDg Des 16, 2012 8:07 am

Moltes gràcies companys!! m'alegra que us agradi com em va quedant!! Very Happy

Per veure'l en directe no us preocupeu, (a part de que el podeu venir a veure quan vulgueu, que això es casa de tots els bicilindrics jejeje) ben aviat, tant jo com el Dyane, ja serem presents a totes les trobades possibles, com no! Jo ja m'havia estat mirant per organitzar algun dia alguna coseta per aqui i que puguéssiu pujar els que vulguéssiu ( que podeu pujar quan vulgueu igualment, pero ho deia per poder tenir a punt algo una miqueta bé Wink ).

Jordi, pel que fa a la moqueta no la facis tu amb moqueta!!! Fes la amb paper tal qual que ja et vaig comentar que havia comprat un rotllo jo de moqueta per tapissar el terra i tot que en tinc de sobres per tapissar-ho tot, així jo posaré la plantilla de paper damunt i ja em quedarà tot del mateix color i ja està, aixi tampoc cal que encetis una moqueta innecesariament. Wink

Salutacionssss i ja us vaig tenint al corrent!

Pau

PD: Pel de que pujessiu un dia a Montblanc si que m'ho vull mirar, de debò, aqui per exemple fan una trobada anual de 600 molt gran que és sempre un èxit, jo sempre havia pensat de fer alguna cosa a escala més petita a algun "merendero" d'alguna ermita o algun lloc així del poble d'una manera més senzilla i propera, no tant estricta com les concentracions que s'acostumen a fer... Bueno, ja m'ho aniré mirant i a veure si podem fer alguna cosa que estigui bé, a més aqui hi ha molt per veure i visitar. Tot això per presentació del cotxe malament ja que ara amb nadal pel mij i això es complicat, pero ja anirem concretant. Wink

Ah, i mentrestant nel, si et venen les ganes de baixar no et quedis amb elles, simplement baixa jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDg Des 16, 2012 9:34 am

Be, pensa que el 20 hi ha la calçotada, potser ho tens a temps i tot jeje

Lo del merendero quan vulguis, pero pensa que sempre probem que les trobades siguin espaiades entre elles almenys un mes o dos perque si no es fa pesat, tot i que quan acabes una ja tens ganes d'un altre a moltes de les nostres families no els hi passa, i sobretot que no coincideixi amb una de ja muntada.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDg Des 16, 2012 10:00 am

Lo de la calçotada m'ho he de mirar i parlar-ho a casa, pero intentariem ser-hi si tot ve bé.

En quant aqui, primer hauré de mirar llocs i tot això i lo que dius, que no estigui ni massa prop ni el mateix dia d'un altre sortida i també que hi pugui ser ja que entre estudis i això normalment sempre vaig mig de qualsevol manera de temps... Rolling Eyes

Bé, ja m'ho aniré mirant i quan ho vagi veient bé ja obriré un post diferent del de la restauració per no barrejar temes o parlaré amb alguns de vosaltres a veure què us semblen les idees per tirar-ho endavant o veure que podem fer.

Salutacionsss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDc Des 19, 2012 7:02 am

Hola companys,

Dir-vos que estic una mica "negre" perquè divendres tinc hora a la ITV a les 7 i pico del mati i encara tinc una porta que no em tanca per una molla trencada, la porta del maleter que li he de tallar un troç de "pany" afegit que no em deixa tancar-la, el capó no em tanca del tot, em falta posar una bomba elèctrica de llimpiaparabrises, apretar una miqueta el frè de mà, conectar bé tots els cables dels llums i del salpicadero, montar els vidres de davant i darrere i em penso que ja està... (bueno ja està, se'm fa una muntanya, la veritat...).

El cas es que tinc un merder amb els tallers que están de feina a petar i no acabo de tenir-ho bé del tot en general... No

Pel que fa al pany de la porta, un company que m'ha ajudat moltissim al llarg de la restauració en molts aspectes em conseguirà una molla pel pany per demà, lo del pany de la porta del maleter m'ho menjaré jo a radial, el capó me l'hauré de mirar a veure si consegueixo fer-lo tancar bé, la bomba elèctrica intentaré anar-la a buscar demà i montar-la jo com mij pugui, el frè de mà no ho se fer, a veure si trobo alguna solució adequada, i els cables dels llums i això els montaré a consciencia demà a la tarda, i els vidres... no se si m'ha arribat la goma del de davant avui, sinó montaré la vella sigui com sigui i després de la ITV ja la cambiarem o el que faci falta.

No sé com ho veieu, la meva intenció i ganes (suposo perquè m'havia fet il.lusions de tenir-lo ja) es intentar portar-lo el divendres, ja que sinó m'he d'esperar al 3 o 4 de gener, i no se si no m'acabaria d'agafar un trauma ja que només de pensar-ho em poso no poc nerviós... Evil or Very Mad

Salutacions i us tinc al cas!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDc Des 19, 2012 7:22 am

espero que ara que et queda poc l`acavis a conciencia perque de vegades amb les ganes de tenirlo et queden petits detalls que fan que el cotxe no llueixi tot el que es mereix Sad (ho dic per experiencia propia) ,pero sigui com sigui has fet una feina "faraonica farao " i he de dir que et quedara de maravella.....ha i molts anims per la itv i SORT perque de vegades son uns "perapunyetes" bones festes i salut rendeer rendeer santa
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDc Des 19, 2012 8:30 am

Si vols un consell fes-ho be encara que hagis de demanar un altre día l'itv i espera ni que sigui fins a febrer, no et posis nerviós, ja el tens casi acabat, no facis l'orni i fes-ho amb calma i a conciéncia, després acabes anys i anys amb les nyapes que has fet per haver corregut massa i aquestes si que fan mal ja que queden per sempre, al final si l'estrenes el desembre o el gener o el març en quan el tinguis corrent dos díes ja ni t'enrrecordaràs dels nervis.

Jo si no estreno la Quitèria per la calçotada serà per la seguent, o per l'altre o per l'altre o per l'altre, pero l'estrenare perfecta, aixó per descomptat Wink
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDc Des 19, 2012 10:30 am

Hola companys,

Estic completament d'acord amb vosaltres, però el que em falta més que coses estètiques son coses "mecàniques" o que funcionen per dir-ho d'alguna manera, la meva intenció ara és pasar la ITV minimament, i ja després, cambiar el que faci falta, i acabar moltes coses per acabar sense pressa, amb la tranquilitat de tenir ja l'ITV a la butxaca i poder anar fent sense presions.

Altra cosa seria si l'hagués de pintar ara a corre cuita, o tapissar-lo en una tarda, etc... Però en la meva humil opinió, ja us dic, el que queda son coses que no afecten a l'estètica ni acabat del vehicle en el fons, ja que només son per passar l'inspecció, després ens tornem a posar mans a l'obra.

Bé, ja us aniré comentant al llarg de demà i demà passat que suposo que si tot surt bé serà el plat fort!

Salutacionssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDc Des 19, 2012 6:30 pm

De que et serveix passar l'ITV i tornar a deixar el cotxe parat? sols per malgastar mesos d'itv. Ja se que vols fer-te unes voltes demà mateix i t'entenc, si tu ho tens clar, doncs fes-ho Wink pero es treballar dues vegades, i t'ho dic per experiencia, un cop l'hagis acabat ni que sigui a corre cuita amb gomes velles i pasis l'itv així es quedarà pels restes dels segles, després fa un pal tornar a desmuntar que ni t'ho imagines.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDj Des 20, 2012 4:01 am

Ja ho sé Jordi, però el que em falta son detallets que ja tinc o comprats o per adeçentar mínimament, no em comportarà cap feina entre cometes, l'únic es la goma del vidre de davant, que ja fa la tira que la vaig reclamar i vaig trucant però no hi ha manera, el demés... detallets que es poden anar fent individualment i canviar-los en cosa de pocs minuts... (cerquillos del faro, acabar tapissats, la ràdio, donar brillo als tapacubos...).

La ITV la passo per entregar el cotxe com a treball de recerca de l'institut i també per les ganes boges que tinc de provar-lo, tot i que això no significa, NI MOLT MENYS, que el cotxe estigui acabat, i el penso acabar amb el mateix ritme que he portat fins ara, me'n queda poc dubte personalment. Wink

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDj Des 20, 2012 4:22 am

Doncs si no més es aixó a rai, Very Happy per descomptat que cadascú s'ho fa a la seva manera, només ho deia per ajudar, espero que a l'itv no es posin cap pega, per cert, hi ha una manera rapida de tensar el fré de mà, es de discos oi? doncs poses una galga de 0'10 entre el disc i la pastilla i l'acostes amb l'excentrica fins que no puguis moure la galga, afluixes un pelet de no res que la galga respiri i fixes, no queda exacte al 100% pero queda tibat i pases l'itv de fre de mà sense problemes, asegura't abans de fer-ho que els cables que tancan les leves de fre de ma estiguin ben tibats i que ni tinguin joc, val mes una mica massa apretats encara que aixo resti recorregut a la palanca, que un pelet fluix
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDj Des 20, 2012 7:45 am

Pues sobre lo de los frenos Jordi "misnenas" me enseñó otro método muy bueno para tensar el freno de mano. Tiras 3 pintes de la palanca, levantas la rueda y vas apretando la excentrica hasta que notas que la rueda se frena un poco. Haces lo mismo con la otra y ya está. Luego cuando tiras del freno hace unos 5 o 6 clacs (de los 10 que tiene). A mi me quedó hasta compensado en el "frenometro" de la itv.
Cualquiera de los dos métodos te va a pasar la itv sin problemas.
Salu2
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDj Des 20, 2012 9:48 am

El metode que comentes Noke, es el bó, pero l'altre es el rapid, aquest crec que ja li vaig comentar a en Pau fa temps, pero per fer-ho rapid l'altre t'estalvies d'aixecar el cotxe, que a mes per anar be ho has de fer amb les dues rodes alhora i fer-ho pels braços, si l'aixeques amb el gat et queda tan alt que no pots treballar-hi
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDv Des 21, 2012 9:10 am

Hola companys!!!

Ahir a la nit em van portar el cotxe que prèviament havia portat al taller a que em féssin els últims quatre retocs bàsics per passar l'ITV: Posar la bomba d'aigua elèctrica, que em tanqués el capó, acabar de montar alguns cablejats, tensar el frè de mà, i algun altre detall.

Total, que cosa de les 8:30 del vespre ja estava el cotxe a casa i m'arribava el xapista a col.locar els vidres amb les gomes velles, la de darrere impecable, i la de davant, per fora excel.lent, l'únic per dintre alguna "estripada" de l'últim cop que l'haviem intentat posar que ho varem fer amb grassa, aquest cop amb vaselina han entrat xapó! També vam tallar a radial un tros de pany del maleter que sobrava (un afegit artesanal del cotxe que havia tingut la porta, no el meu).

Després de sopar, que ja se'ns va fer prou tard, vaig montar els llimpies salpicadero, etc... i vaig netejar els vidres. I després ens vam posar amb el meu pare a arreglar la porta del conductor que no tancava, aparentment tenia una molla "exterior" trencada que ja haviem buscat i trobat el mateix dia, però després resulta que dintre també en tenia una de feta pols, i quina feinada per desmontar-ho sense saber ben bé com anava... Però al final poc a poc i mirant s'ho bé vam treure el pany, arreglar-lo i montar, ara si però, tardissim ja, me'n vaig anar a dormir.

Avui a les 7:00 del matí més o menys arrancava el Dyane cap a la gasolinera llest per la ITV Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 245745

Però com sempre, no tot té d'anar bé, ja sabeu com van aquestes coses jejejeje, anant cap a la gasolinera a omplir el dipòsit es para el cotxe al mig del carrer com si no tingués gasolina (que bé, de fet tampoc en tenia), l'empenyem fins la gasolinera i l'omplim, llavors QUINA FEINADA per engegar-lo Shocked !!!! I llavors de camí a l'ITV altre cop... i no pujava la gasolina al filtro i a mi m'estava agafant ja no se dir-vos el què i cagant-me en la bomba de gasolina... Mad

Al final s'engega a dures penes i sembla que amb poc poc gas, just acariciant el pedal, el cotxe mij és manté fins arribar a l'ITV, un cop alla, va superant les proves una a una amb relatiu èxit i finalment... ITV passada!!!

Em posen la pegatina i me'n vaig d'allà més content que unes pasques, poso direcció a Valls, on estudio, que sembla que el cotxe s'ha recuperat però a les afores del poble, davant d'un lleuger pendent, al accelerar una mica el cotxe es torna a morir de nou No Cambio de direcció cap a un camí anant ja el cotxe a estrebades i el deixo a casa d'uns amics que hi ha allà, i em té que socorrer el meu pare portant-me a l'institut amb el seu cotxe... Quin fracàs... Mad

Al arribar a l'institut que tothom estava esperant l'arribada trionfal del Ferrari, quan m'han vist arribar a peu... Encara riuen ara jajajaja Rolling Eyes Laughing

Al final, un cop a casa de nou i després d'haver dinat, me-n'he enrecordat d'una cosa, hi ha un troç de tub de goma que surt del dipòsit de gasolina i empalma amb el tubet rígid que té el cotxe, me'n vaig ràpidament a mirar-lo perquè havia comprat un tub per cambiar-lo pero no hi havia pensat i... tenia un tall-forat que no us ho imagineu i el que passava era que com que l'aire es xucla amb més facilitat que un líquid ja no tenia prou potència com per agafar la gasolina del dipòsit i simplement xuclava una gran cantitat d'aire... Rolling Eyes

Resumint, li he cambiat el tub, li he cebat el circuit de gasolina, copet de clau i...

Toooooota la tarda que tombo comparca amunt, comarca avall!! Very Happy Very Happy

Aqui us deixo algunes fotos encara que no son de molt bona calitat ni de lluny:

Així està ara, a falta d'anar acabant detallas, algun cromat, tapissat, radio... Però s'ha de reconeixer que es un caramel, conduint pel carrer, poques son les mirades que no s'hi aturen o la gent que el senyala Very Happy

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 28hl74h

I aqui ja donant un tomet per carreteretes d'alguns llocs que personalment m'agraden de la meva zona, i on de fet, es on, en gran part, era l'hàbitat d'aquests cotxes en la seva època dorada!

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 X4lu1s

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 33zbjpg

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Vxc9kh

Espero que us agradi companys, casi que podriem dir que estem al final de la restauració, però ja us vaig dir que no, vull ser detallista i anar-lo acabant fins al final a bon ritme, així que pròximament més, molt més companys!!! Wink

Salutacionssssss!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDv Des 21, 2012 9:57 am

Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked una vegada més.... PRECIÓS!!! no pateixis, aquestes coses pasen, sempre ha de fallar la toneria més absurda i facil de reparar en el pitjor moment!

Ara a poc a poc enllestir els 4 detalls i a disfrutar-lo que de ben segur que ho faràs!


una abraçada desde Tàrrega
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDs Des 22, 2012 7:38 am

"SOLDADO.....MISION CUMPLIDA" cheers cheers per molts anys t`ha quedat genial espero que el disfrutis i estic segur que aquest cotxe,el teu cotxe, el tinguis per tota la vida perque es com si l`aguesis fabricat tu....felicitats i bon nadal rendeer rendeer santa
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDs Des 22, 2012 12:25 pm

Ep ara si que fa goig de veure, disfruta'l!!!

No se de que teniu tanta por amb les matricules, ¿que es robat? Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDg Des 23, 2012 7:48 am

Moltes gràcies companys, m'alegra que us agradi!!! Very Happy

Ja li he fet una bona tiradeta de kms, avui mateix he anat fins el poble dels meus avis, després per un caminet fins a unes arnes que tinc, fins a Valls passant pel "Coll de Lilla" que és una carretera-port de muntanya de varis carrils amb força pendent, aquest últim tomet m'ha fet descobrir que això de que els bicilindrics son tant lents no és més que un mite, pujava ben alegret a 70 per hora que és bastant més rapid de com hi puja la majoria de la gent (entre 50 i pico i 60 i algo) passant varios cotxes i camions que feien cara de no creure-s'ho i sense xafar pas el pedal a fons del tot.

Quin cotxe tu... es que és per disfrutarlo jejejeje Very Happy

Ara però, toca anar enllestint detallets i deixar-lo com realment es mereix més enllà del seu aspecte a primer cop d'ull, ho vaig prometre i ho faré ja que quan una cosa es comença, es per acabar-la Wink

Joaquim, no et negaré que no tingui cap més cotxe ja que els classics em tornen boig (que no cap de modern eeeeh), però el que tinc clar es que aquest, amb l'esforç i ganes que hi he posat a part de ser el meu primer cotxe, es queda amb mi en qualsevol de les circumstàncies fins el dia que ja no el pugui conduir, que espero que faltin molts anys! Ja no es una cosa que se'm passa ni pel cap!

I merci Jordi, lo de la matricula és una mania, pero ja coneixo qui ha tingut algun ensurt i pel que em costa ja ho deixo així, de totes maneres, hi ha qui es pensa que és per la gent del foro, pero es per qui menys, ja que serien els primers a veure-la a una concentració i no tindria sentit.

Salutacionssss a tots companys!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDc Des 26, 2012 1:13 am

Molt bé.
Ja el tens, amb l'ITV i tot.
Hem gaudit de tot el procés de la recuperació del teu dyane.
Gracies per compartir-ho.
Et desitjo que en gaudeixis força del teu bicilíndric.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDs Des 29, 2012 12:17 pm

Moltes gràcies Thor, m'alegra que t'hagi agradat, ara toquen els detallets, cosetes que potser són més molestes de fer tenint el cotxe en marxa, però que s'han d'anar fent, ja tinc mirades per internet algunes cosetes que encara em fan falta i anar pulint poc a poc.

També he de mirar-m'ho que em feia el ruc de la bomba i al final ho vaig solucionar i ara va perfecta (es veu que puja bé la gasolina perquè sempre té el filtre ben ple, al contrari que avans) però ara em comença a fer que per exemple, vaig amb 2a a baixes rpm i vaig apretant el pedal sense resposta fins que en sec es com si li arribés la gasolina de cop i fa una estrebada, així com es va "morint" de vegades quan el deixo al relantí... Suspect

De la bomba segur que ja no és, perquè es clarament eficaç, potser m'entra aire per alguna part del carburador? No tinc la idea clara del que pot ser, a veure si demà amb llum de dia m'ho remiro bé, pero tot i així la cosa no m'agrada... No

Salutacionsssss companys!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDt Gen 01, 2013 11:38 pm

Hola Pau.
Veig que t'has apuntat a la calçotada.
Allà ens coneixerem.
Si tens algún problema que et queda pendent de resoldre, coincidiràs am veritables experts, d'aquells que ho saben tot, i el que no sàpiguen ells, es que no existeix.
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 60
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitimeDc Gen 02, 2013 2:07 am

Hola Pau ens alegra molt que per fi puguis gaudir del teu bicilíndric, t'ha quedat que ni nou, però una cosa ara et toca canviar la foto del teu perfil així et veurem tal com ets jejejeje.
Fins al dia de la calsotada que ens podrem conèixer fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Citroen Dyane 6 a Montblanc.   Citroen Dyane 6 a Montblanc. - Página 6 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Citroen Dyane 6 a Montblanc.
Tornar a dalt 
Pàgina 6 de 7Anar a pàgina : Previ  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Següent
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» Citroen 2cv az a barcelona
» Utils citroën
» Restauració de la Citroën AKS "la petra"
» El Wankel de Citroën.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: