| Buenos días a todas las personas de buena voluntad. | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dv Des 10, 2010 3:28 am | |
| Hola me presento con nic de ric-art, pero algunos de vosotros me conocen como Ricard Montes del ACC, resido en Rubí.
Tengo un 2cv ct del 78 que está conmigo hace más de 20 años, en este momento su carrocería presenta el duro paso del tiempo, pero su mecánica está en plena forma, un poco manoseada para el gusto de los puristas, pero bueno.
No solo soy adicto al 2cv sino que por desgracia para mi mujer tengo; otro 2cv, 2 visas, 1 xm, 1 hy y mucha chatarra.
Pues nada saludo y espero disfrutar del momento Bicilíndrics.
Ha... soy charnego de pura cepa atiendo igual en cat. como en Español. | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dv Des 10, 2010 3:42 am | |
| Benvingut Ric-art, suposso que has agafat aquest nic pel joc de paraules i perque ja tenim un Ricard, deu n'hi do quants trastos, si jo només tinc el 2cv, una mica després que tu tot i que no gaire més tard, des del 92 per ser exactes i tinc un c8 desde el març i la dona ja hem vol fotre fora de casa com t'ho fas? l'Hy mencanta, hem vull vendre la jumper moderna que tinc i pillar un trastot d'aquestos, deu de ser brutal, potser quan hem jubili Jo també soc xarnego, adem´s no fem cap distinció ni prohibició en l'ús de cap idioma, es de les primeres coses que van quedar clares quan es va fundar aquest foro, en el meu cas pero sempre hem parlat català a casa tot i que la meva mare era de Saragossa va aprendre l'idioma i el parlava molt bé(crec que millor que jo i tot) A més l'afició als petits bicilindrics hem ve d'ella, tenia un precios i utilisim azl amb el que vaig recorrer la meva infancia, un any i escaig després de morir la meva mare hem vaig comprar el 2cv, es com una mica la prolongació del seu record(no només es aixó ja que el cotxe sempre m'ha agradat) pero sempre que hem pujo en ell penso lo que li hagues agradat a la meva mare veure el meu cotxet osties ara m'he emocionat. Bé, ja m'he recuperat et llogo la Hy per portar la llenya a la calçotada apunteu-vos que l'any passat va estar de conya, mira l'apartat de trobades a catalunya | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dv Des 10, 2010 4:10 am | |
| Molt bones Ricard! Tal i com ha dit en Jordiet l'idioma que no sigui cap problema, la qüestió es trobarnos tots per aqui una abraçada i a veure si podem tenir el plaer de veure algunes de les teves "joguines" una abraçada! | |
|
| |
trueno
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 05/10/2010 Edad : 59
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dv Des 10, 2010 5:05 am | |
| Hola Ricard, bienvenido, soy Javi Gimenez de Montornés, estuvimos hablando en Provençals y despues algunos mails. Ya estás fichao | |
|
| |
danitv
Nombre de missatges : 13 Fecha de inscripción : 18/11/2010
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dv Des 10, 2010 5:48 am | |
| Bienvenido amigo y que la paz sea contigo. Seguro que también eres un hombre de buena voluntad. Desenado estamos de ver tus cacharros!!! Charnegos o no.... aquí cada uno es de un padre y una madre!!! aporta su riqueza y tiene pasión por estos animalicos.... por eso mola éste mundillo... Un abrazo de bienvenida Dani | |
|
| |
ric-art
Nombre de missatges : 22 Fecha de inscripción : 10/12/2010 Edad : 55 Ubicació : El Valles occidental
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dv Des 10, 2010 10:53 pm | |
| Gracies per la rebuda, companys.
Em sap greu no poguer deixar-te la XY, més que res perque encara encara te matrícula francesa i està per refer i com va portar vaques hi ha furats fins i tot al sostre...Tinc la intensió de fer-la desde 0 per no tindre que pensar en ella en molt temps i tinc oberts uns altres projectes.Per cert algú sap d´un portó del redera de dalt amb la finestreta arrodonida, fa anys que el cerco i no hi ha manera, al final el tindré de fer del res.
Al visa estic montant el motor de 1.9 una mica vitaminat i direcció asistida, ( la dona no el volia agafar per que costava de aparcar, esclar acostomada al xm 24v. tu diràs), i després volia fer-me el 2cv, també desde chasis pelat i reforçat per l´internocional al 2013 anar guapo, tinc ganes de adaptar totes les modificacions que experimentat al chasis actual.
Ja estic fitxat hi ha disposició del que calgui per els 2cv.
Perdoneu les faltes en Català, ja que no tinc per ma escriurel, m´hi esforçaré.
Força 2cv.
| |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dg Des 12, 2010 10:22 am | |
| Benvingut, jo també et vaig coneixer a la de provençals. M'agrada que també estiguis per aquí.
| |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dl Des 13, 2010 4:07 am | |
| Jo! yo estuve en la de provençals i no conocí a nadie o no lo recuerdo, mardito mononeuronismo! no doy pa ná jejeje, pero no pasa res que ja ens coneixerem qualsevol dia d'aquests. | |
|
| |
ric-art
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dt Des 14, 2010 2:51 am | |
| Aixó pasa per no treure la vista del plat de parnil... Alguns entre mos i mos, aprofitan que respiravem, varem parlar de 2cv. | |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dc Des 15, 2010 8:45 am | |
| veig que tu si que et vas fixar en mi i en la meva ansia endrapadora. Es que era gratis tiuuuu! WOAAAAAAAAAAA! jajajajajaa, entre el pernil i els multiples viatges a la caseta de moritz vaig perdre el món de vista. | |
|
| |
ric-art
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. Dj Des 16, 2010 1:08 am | |
| Jo he anat sempre a Provençals, a la junta de comercians hi ha un conegut del Joan Picanyol i amb la conya i els favors ja hem anat un munt de vegades, el que pasa que com cada vegada som més ja no donan la boseta d´ubsequis, que era molt guapa amb fuets, gorras, semarretes, pero esclar la crisis te aquestes coses, pero de totes maneras en aquell mercat son molt macos i agraits. I nosaltres, amb el espectacle donem vida al mercat. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Buenos días a todas las personas de buena voluntad. | |
| |
|
| |
| Buenos días a todas las personas de buena voluntad. | |
|