nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: un nou mal de cap! Dj Des 09, 2010 11:37 am | |
| | |
|
xesco
Nombre de missatges : 129 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 34 Ubicació : La Pobla de Segur
| Assumpte: Re: un nou mal de cap! Dj Des 09, 2010 11:43 am | |
| uoooo kina bestiaaaa !!!! lisidoro no e spot queixar esta ven acompanyat!!! ejejeje jo lo que faria ja que es una pesa de les que no es poden perdre , laraconaria un temps fins que acabis els actuals progestes i cuan no sapiguis que fer llabors ja et fiques en aquet gran progectee , k ames sel veu molt senser ... | |
|
danitv
Nombre de missatges : 13 Fecha de inscripción : 18/11/2010
| Assumpte: Re: un nou mal de cap! Dj Des 09, 2010 10:32 pm | |
| El asiento corrido no es suyo, verdad?? por si no te gustaba y te querías deshacer de los asientos (si es que son de 2cv..) es que ya puede ser que me toque cambiar el look "edredón"... Un abrazo!! donde caben dos.... | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: un nou mal de cap! Dv Des 10, 2010 3:27 am | |
| guardarlo fins el 23 de juny, aquella nit al portes ala plaça del poble i au! y posat amb la aks que t'anirá millor. Danitv, los asientos son corridos en todos los az y azl, unos individuales también van bien si los quieres montar en el tuyo, aunque el banco corrido tiene un no se que, que que se yo, que yo no sé que molan mucho. | |
|
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: un nou mal de cap! Dg Des 12, 2010 10:29 am | |
| Yo le ponia le quitaba las puertas y le ponia un par de cartones de nevera simulando alas y me presentaba a la carrera de red bull de los autos locos.
No se, potser per peces, pero per fer-ho caminar... | |
|
carles2cv
Nombre de missatges : 83 Fecha de inscripción : 03/10/2010
| Assumpte: Re: un nou mal de cap! Dl Des 13, 2010 9:56 am | |
| aixó no es un mal de cap es sinusits , en aquest si que tindras feina cuan l´acavis ja podrem donarte el doctorat en 2cv.De moment disfrutal que las emprenyadas ja vindràn | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: un nou mal de cap! | |
| |
|