2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos Empty
MissatgeAssumpte: Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos   Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos Icon_minitimeDl Maig 29, 2017 12:00 am

Bones,
Doncs segun sospitava sembla que anem en aquesta línia.......

Ja hi havia sentit que en elgunes localitats han desaparegut les bonificacions sobre l'Impost de Vehicles de tracció Mecànica (IVTM) de vehicxles no catalogats com Histórics.

Confirmo la situació.

Arenys de Mar, municipi en el qual el meu 2CV gaudia 3 anys enrere d'una bonificació del 100 % per tenir més de 25 anys.
Ara al Masnou gaudeix del 50%.

Fa poc vaig sol·licitar la bonificació d'un Marbella registrat a Arenys de Mar que complia els seus 25 + 1 anys en la Diputació. Jo li suposava una bonificació del 100 % com va tenir el meu 2 CV.


Doncs NO.


Ara aquest municipi en el seu ordenança municipal sol·licita que el vehicle estigui catalogat com a històric. Cal preparar-se perquè sospito que les excepcions de circulació en l'AMB aniran pel mateix camí.

Salut i prepareu la butxaca.  Mad  Mad

Ordenança:
S’estableix una bonificació del 50% als vehicles històrics als que es refereix
l’article 1 del Reglament de vehicles històrics, RD 1.247/1995, de 14 de juliol.
El caràcter històric del vehicle s’acreditarà aportant certificació de la catalogacio.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos Empty
MissatgeAssumpte: Re: Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos   Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos Icon_minitimeDt Maig 30, 2017 8:26 am

Ja pot ser, a Sant Feliu em comentava en Noke que ja l'an tret
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
 
Real Decreto 1247/1995, debemos prepararnos
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: