|
| no carrega la bateria del c-8 | |
| | Autor | Missatge |
---|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: no carrega la bateria del c-8 Dc Des 01, 2010 3:45 am | |
| hola nois, no hem carrega la bateria del c-8, ja hem va passar i li vaig camviar el regulador i va anar de conya, el rellotge del amperimetre va reviure i va tornar a marcar, pero despres de un temps va tornar a no marcar i s'ha acabat per esgotar la bateria, ¿es posible que hi hagi quelcom que fongui els reguladors? ¿massa volts a l'alternador? ¿bateria creuada? l'alternador dona prou corrent per fer funcionar el cotxe, pero quan va en ralentí i sense bateria s'apagaba per falta de corrent, ¿es posible que en ralenti i sense bateria un cotxe aguanti encés? per que si es que si es l'alternador que no dona prou corrent a baixes velocitats, tot i que era de nit i portava les llums enceses, quan paraba les tancava pero el cotxe s'apagava igual La bateria la vaig carregar i va estar dos setmanes o potser més sense muntarla i no es va descarregar gens, ¿aixó asegura que esta bé? En principi se segur que tinc un rele de les llums fotut perque s'apagava una llum i al donar-li un copet al rele s'encenien, pero es aleshores quan es va acabar de cop la bateria i es va apagar el cotxe, al costat del corte ingles diagonal i en plena cogestió ¡VISCAAA L'OPURTUNISME! | |
| | | nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: no carrega la bateria del c-8 Dc Des 01, 2010 4:05 am | |
| El regulador que vas montar ere electrònic o mecànic?
Teoricament si la bateria està creuada no admet carrega i no l'haguesis pogut carregar, però a mi cada dia em soprenen més aquestes bateries que fan ara, i més si son barates... de l'alternador t'ha de sortir d'entrre 12 i 13.5v, si es així carrega. Jo he canviat alguna bateria amb el cotxe en marxa, però no ere un 2cv, així que no se que si és possible, a mi tot això em fa pudor a regulador fet malbé, jo un dia vaig baixar a barcelona, i vaig anar a arrancar el cotxe al parking de plaça catalunya i em va dir que no es volia encendre, la xicota va haver d'espenyer, i en cap moment del camí va marcar el amperimetre, al arribar a casa ho vaig mirar tot, l'alternador carregava perfectament i la bateria no feia massa que l'havia canviat, el resultat és que el dia anterior havia canviat el primer tram del tub d'escapament i sense voler havia desconectat el regulador, però això si, el cotxe no se m'aturava que es el que em fa ballar el cap!
Paciencia, i el primer que faria jo es canviar els relés, ja que ho hauras d'acabar fent igual i pot ser que et crei un consum si no van massa be
Salut i paciencia! | |
| | | Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: no carrega la bateria del c-8 Dc Des 01, 2010 9:02 am | |
| els reles ja els tenia encarregats a la casa de recambis del poble abans que hem pases aixó, ja t'ho habia comentat quan vas pujar a la cervesera, oi?, de totes maneres el problema del rele es en parat ja que si es queda enganxat va gastant la bateria, al desconectarla cada dia ja no hem pasava(té un desconectador instal·lat) també es cert que al 2cv li vaig instalar un desconectador i no va anar massa bé i al final el vaig treure, potser es d'aqui que falla.
Ho comprovare tot aveure que passa, necesito un voltimetre, miraré a veure si en trobo un de baratet.
El regulador es electronic, i els terminals van atornillats, no crec que s'hagui desconectat, per que dius que et va passar crec que serà l'alternador, en tinc uns quants per casa, els provaré a veure que tal estàn. | |
| | | nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: no carrega la bateria del c-8 Dc Des 01, 2010 9:07 am | |
| Tens algun altre regulador?, prova'l de canviar, tinc entes que els electrònics fallen molt, i es cremen a la més minima | |
| | | Jordi
| Assumpte: Re: no carrega la bateria del c-8 Dg Des 12, 2010 2:52 am | |
| El regulador esta bé,la bateria esta bé, avui a vingut en Xesco amb el tester i hem comprovat tot, al final hem descobert després de desmontar l'alternador que eren les escobilles, ja va de conya, carrega amb les llums enceses i tot, ja tinc el c8 que només hem faltarà pintar el costat que esta rascat per tenirlo de revista El relà ja l'havia camviat el divendres, almenys el que sabia segur que esta fotut, a la casa de recambis hem van dur només un, el dilluns tindré l'altre i li camviare també, aj que m'hi posso i son baratets. | |
| | | Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: no carrega la bateria del c-8 | |
| |
| | | | no carrega la bateria del c-8 | |
|
| Permisos d'aquest fòrum: | No pots respondre a temes en aquest fòrum
| |
| |
| |