2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Dyane6 queda frenat

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Joancj6




Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 01/11/2015
Edad : 62
Ubicació : Barcelona

Dyane6 queda frenat Empty
MissatgeAssumpte: Dyane6 queda frenat   Dyane6 queda frenat Icon_minitimeDt Ago 30, 2016 7:57 pm

Bon dia a totom, dintre de poc ,fara un any que vaig adquirir el meu Dyane 6b el vaig restaurar i ara e estat gaudint per las carreteres , fa un mes aprox que fent una volteta vaig notar que se anaba frenan poc a poc fins que es va quedar clavat y no havia manera de vallugar el vaig deixar al carrer i al dia seguent el vaig anar a buscar i ja no estaba frenat, vaig anar a casa meva conduint i vaig provar que sense frenar nomes fent alguns km tornaba a fer el mateix , quan s escalfa el motor queda totalment bloquexat , suposo que es el oli de frens que s escalfa i bloqueoxa las mordazas , pero vull consultar amb tots vosaltres que teniu mes experiencia que jo amb aquet cotxe.
Salutacions a tots
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Dyane6 queda frenat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane6 queda frenat   Dyane6 queda frenat Icon_minitimeDg Set 04, 2016 9:45 am

Quin sistema de frens portes? el motor no escalfa molt l'oli dels frens, aquests s'escalfen mes d'anar frenant que de cap altra cosa, a mes quan s'escalfa mes aviat es queda sense frens, jo crec que es mes problema d'algun pisto de frens que es queda clavat, pero sense veure-ho es dificil de dir.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Joancj6




Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 01/11/2015
Edad : 62
Ubicació : Barcelona

Dyane6 queda frenat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane6 queda frenat   Dyane6 queda frenat Icon_minitimeDc Set 21, 2016 4:17 am

Hola Jordi, el meu Dyane 6 es d frens de tambor i quan pasa aixo es queda totalment clavat no es pot moure el dyane esta totalment clavat, quan es refreda torna a anar pero dura res 5 min maxim, no se si podria ser la bomba.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Dyane6 queda frenat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane6 queda frenat   Dyane6 queda frenat Icon_minitimeDv Set 23, 2016 8:37 pm

La bomba ho notaries amb el peu, a mes seria mes extrany que es quedes clavada, i et quedaria el pedal de fre ensorrat, ha de ser un bombi prou rovellat per dins, jo vaig muntar uns de nous i en questio d'un any just estaven fets calderilla de no ferlos servir, completament clavats.
Si les gomes estan be, que suposo que es el cas, pots treure'ls i amb paper de vidre molt fi (+ de 200) pots netejar el cilindre del bombi i recuperarlos, mai freguis de dins a fora, sempre en rodó, o sigui, fica el dit amb el paper de vidre i dona voltes al bombí.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Joancj6




Nombre de missatges : 9
Fecha de inscripción : 01/11/2015
Edad : 62
Ubicació : Barcelona

Dyane6 queda frenat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane6 queda frenat   Dyane6 queda frenat Icon_minitimeDv Abr 28, 2017 9:13 pm

Hola bon dia a tots , al final vaig canviar la bomba de fre i tot va be , ara intentare reparar la vella .
Gracies Jordi !!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Dyane6 queda frenat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Dyane6 queda frenat   Dyane6 queda frenat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Dyane6 queda frenat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Dyane 6 frenat despres de 25 anys parat
» El meu Dyane6 de 1974
» Es ven Dyane 6 VENUT
» Pulsador de peu pel Netejavidres Dyane6
» La Dyane6/400 que vem veure a la calçotada

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Sistema de frens-
Canviar a: