2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Empty
MissatgeAssumpte: 1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre   1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Icon_minitimeDl Oct 04, 2010 6:20 am

Molt bones a tothom,

El proper dia 16/10/10 es celebrara a Tàrrega la primera expo-fira del vehicle antic i classic, havia pensat de fer una Mini-concentracio de 2cv de els que residim a la zona i tots els que vulguin venir, aprofitant de que tenim aparcament gratuït. Seria el dissabte per la tarda, ja que es cuan hi haura el major nombre de visitants, depenent del nombre de gent interesada en venir concretariem una hora o una altra!

adjunto el cartell de la fira!
1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre 3024c2s

Uploaded with ImageShack.us



Mes info: http://www.ajtarrega.es/popupagenda.html?id=2263
Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre   1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 5:38 am

Jo tot i que no hi aniré, que ho tinc compromés, m'agradaria saber, per curiositat quins requisits s'han de cumplir per poder anar-hi a participar amb un clasic, ja que totes les trobades a les que últimament hem comviden tenen preus de coleccionista de clasics"exclusius" l'última aquest cap de setmana passat a un poble proper, 15€ de inscripció + 25€ per persona pel dret d'esmortzar.

Jo he estat en varies entitas de caràcter cultural i sempre que hem organitzat un acte en que necesitavem que hi vingues gent per animar la festa o bé els hem convidat a el dinar, esmortzar, etc el ue hi calgués, com a pagar viatges etc, no entenc com algú pot pretendre que hi vagi a una concentració de vehicles on el que hi compta es que hi hagin el major nombre possible per que sigui el més maco i variat, havent de comprar el cotxe, mantenit-lo i a més que els hi pagui per que la seva festa surti bé, a més de pringar un día, no demano cobrar ja que no es faria res evidentment, pero flipo amb els clubs que semblen fets per treure quartos, quan es fa un acte en qualsevol ajuntamnet per enrriquir festes i fires els organitzadors acostumen a tenir una subvenció suficient per fer-ho o no es fa res arriscant diners propis, les inscripcions, esmortzars cars i demés va a parar a les arques del club, normalmet per mantenir locals, a mí també m'agradaria que vingesin 200 pringats a una concentració i que hem paguesin un local per fer coses als cotxes dels meus quatre amics i fer reunions i festes.

Crec que no es el cas concret d'aquesta fira, hem sembla que en Nel hem va dir que no es pagava res, pero com a sortit el tema he aprofitat que fa temps que ho volia treure i com que tinc recent lo d'ahir i fa poc a una altra població propera va anar igual, hem van veure, has de venir que has de venir com mola el cotxe i tal, i l'únic que volien era fer més caixa.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre   1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Icon_minitimeDt Oct 12, 2010 5:59 am

Aquest cop es gratuït, tant per montar una parada com per portar el coxe, tot i que els coxes expossats seran 4 contats, deixen un parquing pels que vinguin amb classics, ja que lo que els interesse a ells es fer mercadillo, jo els hi vaig propossar el monta'ls-hi una moguda amb la colla de 2cv, tot i que les dates no son les mes adients, entre vall fosca i cuenca està tot massa junt, pero la condició ere que ens paguesin un berenar i que no cobressin inscripció, em van dir que no cobraven inscripcions de cap tipus, per tant no hi ha un duro, volen promocionar el mercadillo i cuan es faci famós i vinguin molts paradistes cobrar m'ho soposo, tot i que crec que ho tenen bastan cruu... perque per aqui hi han quatre que tinguin classics que els cuidin, perque la resta els tenen els pagesos per anar perls camins a donar el reg (l'altre dia m'hi vaig trobar un amb un C8, itv caducada del 91 i s'aguantava amb alambres.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Empty
MissatgeAssumpte: Re: 1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre   1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
1a expo-fira del vehicle antic i clàssic a Tàrrega (Lleida) 16 octubre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 4ª Expofira del vehicle antic i clàssic de Tàrrega (Aquest any, especial Citroën i Ossa) 19/10/13
» 8ª llotja vehicle clàssic Granollers 31 març
» 5a fira de vehicles antics i clàssics de Tàrrega
» Fira Lleida Retro - Especial Citroën
» Declaració de vehicle classic

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: