JordiCT
Nombre de missatges : 11 Fecha de inscripción : 20/07/2016
| Assumpte: Puc reparar el compte km? Dt Jul 26, 2016 12:32 am | |
| Bones! El compte km del meu 2cv6ct, es com el de la foto, i com molts( per el que he vist), la pintura dels numeros, dibuix de les marxes etc..esta molt molt malament. M'agradaria reparar-lo, perque prefereixo restaurar, que "posar-ho tot nou" ( per entendren's), pero tinc els meus dubtes. -És facil d'obrir? -La part pintada, esta serigrafiaada? Es a dir, aquest numeros, tenen relleu o el vidre es llis? Ho dic, perque si te relleu, em seria molt facil trure els restes de pintura i amb un pincell petit o una agulla, repintar els numeros i marxes a on toca. Agrairia moltisim tota l'informació que em pugueu aportar. Gracies! [img] [/img] | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Puc reparar el compte km? Dt Jul 26, 2016 9:17 am | |
| El millor que pots fer es comprar un adesiu en vinil de el serigrafiat del comptakilometres, un company del foro de doscaballos.org en fa de molt ben fets i a bon preu, el resultat es excepcional, pintar mai no queda com nou i amb el vinil si. et passo el seu numero de telefon per misatge privat. | |
|
JordiCT
| Assumpte: Re: Puc reparar el compte km? Dc Jul 27, 2016 11:02 am | |
| Mil gracies! Es dificil obrir el comptekilometres? | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Puc reparar el compte km? Ds Jul 30, 2016 7:05 pm | |
| gens, te unes patilles metaliques, simplement les separes una mica i surt tot, el marc tant si es cromat com si es d'alumini pasali un fregall verd amb ganes i veuras com torna a brillar tot | |
|
JordiCT
| Assumpte: Re: Puc reparar el compte km? Dg Jul 31, 2016 8:51 am | |
| genial! gracies per l'infformacio. Si puc aprofitare per cambiar les bombetes de dintre o millorar la retroiluminacio. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Puc reparar el compte km? | |
| |
|