2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Puc reparar el compte km?

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
JordiCT




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/07/2016

Puc reparar el compte km? Empty
MissatgeAssumpte: Puc reparar el compte km?   Puc reparar el compte km? Icon_minitimeDt Jul 26, 2016 12:32 am

Bones! El compte km del meu 2cv6ct, es com el de la foto, i com molts( per el que he vist), la pintura dels numeros, dibuix de les marxes etc..esta molt molt malament.

M'agradaria reparar-lo, perque prefereixo restaurar, que "posar-ho tot nou" ( per entendren's), pero tinc els meus dubtes.

-És facil d'obrir?
-La part pintada, esta serigrafiaada? Es a dir, aquest numeros, tenen relleu o el vidre es llis? Shocked

Ho dic, perque si te relleu, em seria molt facil trure els restes de pintura i amb un pincell petit o una agulla, repintar els numeros i marxes a on toca.

Agrairia moltisim tota l'informació que em pugueu aportar. Gracies!

[img]Puc reparar el compte km? 2e2ggft[/img]
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc reparar el compte km? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc reparar el compte km?   Puc reparar el compte km? Icon_minitimeDt Jul 26, 2016 9:17 am

El millor que pots fer es comprar un adesiu en vinil de el serigrafiat del comptakilometres, un company del foro de doscaballos.org en fa de molt ben fets i a bon preu, el resultat es excepcional, pintar mai no queda com nou i amb el vinil si. et passo el seu numero de telefon per misatge privat.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
JordiCT




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/07/2016

Puc reparar el compte km? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc reparar el compte km?   Puc reparar el compte km? Icon_minitimeDc Jul 27, 2016 11:02 am

Mil gracies! Es dificil obrir el comptekilometres?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Puc reparar el compte km? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc reparar el compte km?   Puc reparar el compte km? Icon_minitimeDs Jul 30, 2016 7:05 pm

gens, te unes patilles metaliques, simplement les separes una mica i surt tot, el marc tant si es cromat com si es d'alumini pasali un fregall verd amb ganes i veuras com torna a brillar tot
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
JordiCT




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 20/07/2016

Puc reparar el compte km? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc reparar el compte km?   Puc reparar el compte km? Icon_minitimeDg Jul 31, 2016 8:51 am

genial! gracies per l'infformacio. Si puc aprofitare per cambiar les bombetes de dintre o millorar la retroiluminacio.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Puc reparar el compte km? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Puc reparar el compte km?   Puc reparar el compte km? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Puc reparar el compte km?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Electricitat-
Canviar a: