2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 el nou nen de la familia

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

el nou nen de la familia Empty
MissatgeAssumpte: el nou nen de la familia   el nou nen de la familia Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 5:15 am

el nou nen de la familia Pb280179
el nou nen de la familia Pb280184
el nou nen de la familia Pb280183
el nou nen de la familia Pb280180k
el nou nen de la familia Pb280181
el nou nen de la familia Pb280185
Esta precios i va de maravella Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy



el nou nen de la familia Pb280186
Bueno i que dir de aquestos,em sembla que menos la parenta estan tots encantats Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

el nou nen de la familia Empty
MissatgeAssumpte: Re: el nou nen de la familia   el nou nen de la familia Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 6:05 am

Impresionant! preciós!!! a veure quan el podem veure en directe!!

Salud i a disfrutar-lo!
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

el nou nen de la familia Empty
MissatgeAssumpte: Re: el nou nen de la familia   el nou nen de la familia Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 9:10 am

molt maco,ara l´aurem de batejá,em de buscar un dia per anar de bateig
Tornar a dalt Ir abajo
tremacer

tremacer


Nombre de missatges : 55
Fecha de inscripción : 05/10/2010
Edad : 55
Ubicació : tremp (lleida

el nou nen de la familia Empty
MissatgeAssumpte: Re: el nou nen de la familia   el nou nen de la familia Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 9:20 am

carles2cv escrigué:
molt maco,ara l´aurem de batejá,em de buscar un dia per anar de bateig

Aixo esta fet Carles i es que ademes tu i jo ens em de veure,que tenim un tracte pendent Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

el nou nen de la familia Empty
MissatgeAssumpte: Re: el nou nen de la familia   el nou nen de la familia Icon_minitimeDg Nov 28, 2010 10:31 am

la parenta fa la mateixa cara que quan hem vaig comprar el meu Smile encara que crec que el cabreig de la meva va ser mes gran.
Pel desembre podem organitzar una trobada de bateig a Montserrat Laughing Laughing Laughing Laughing a regarlos amb aigua beneida el teu i el meu i fer una comilona de pas a La Vinya Nova,a Collbató, als nens als hi encantara que hi han animalets, un camp de futbol, xanques, bitlles de fusta i per nosaltres bon menjar. També té un aparcament bastant grandet. L'unic es que és una mica car. 21 € sense begudes ni cafes, pero dines de collons. O sí no ens portem uns bocates o les carmañoles Shocked pero fa fred, i ja en passarem prou per la calçotada Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





el nou nen de la familia Empty
MissatgeAssumpte: Re: el nou nen de la familia   el nou nen de la familia Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
el nou nen de la familia
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 2CV de la familia
» Us presento la obra de la Sagrada Familia ( no s'acaba mai)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: