Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Dc Nov 17, 2010 7:15 am | |
| M'he comprat unes tapiseries noves a pasion gandia, les peçes que fabriquen a cassis tenen mes qualitat que altres i el preu esta menys o mes igual, com que hem surtia al mateix preu pagarles tal qual o ferme la tarja de soci i pagarles amb descompte, el descompte equivalia al preu de la tarja, me la he fet, encara trigara un parell de setmanes en enviar-m'ho, si algú vol que hi afegeixi algo a la comanda que m'ho digui http://www.pasion2cvmehari.es/index.php heu de mirar el preu de "club" que es el que hem fan a mi per ser soci. Un cop m'hagi enviat le meva comanda també hem podeu demanar peçes, pero les despeses d'enviament no aniran a mitges | |
|
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Dv Nov 19, 2010 3:36 am | |
| Ondia, i quines t'has agafat? La veritat es que tenen molta varietat i a més totes iguals a les originals. De moment he estat mirant i no tinc que fer cap comanda pero quan et caduca la tarja de soci? | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat Ds Nov 20, 2010 1:13 am | |
| D'eskaï negre, dura un any, amb el que son les fundes ja l'he amortitzat. L'any que ve que se la faci un altre | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: comanda a passion 2cv gandia, qui vulgui quelcom li surt a preu de soci i enviament mes barat | |
| |
|