reggae
Nombre de missatges : 40 Fecha de inscripción : 04/01/2013 Edad : 56 Ubicació : Lloret de Mar
| Assumpte: PER OLI EN MARXA Dt Maig 12, 2015 7:34 am | |
| Hola companys
Despres de un temp, sense fer kilometres amb el meu Dyane, per canvi de residencia. Aquesta setmana ha estat recorrent 75 quilòmetres diaris ,i avui quan ho he ficat al garatge m'he adonat que perd bastant mes oli que de costum estant el motor en marxa i fa un soroll com de un bufat. la pèrdua crec que pot ser del reten del cigonyal , però el soroll de bufat no puc localitzar el que pot ser. alguna idea o ajuda d'on pot venir? d'altra banda, algun taller de confiança per BCN. | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: PER OLI EN MARXA Dt Maig 12, 2015 8:27 am | |
| Els motors quan perden oli ho acostumen a fer de varis llocs, els mes comuns son aquests: -Les juntes del empujadors de balancins o "Gafas" es tipic que a vegades perd i a vegades no, moltes vegades es veu perdre per les ulleres i es el tub envolvent que esta foradat -Els cargols d'engrasament de les culates, aquest venen de serie amb unes juntes d'arandela una a dalt i una abaix, moltes vegades quan es treu el cargol no es treu l'arandela de sota i al posar la junta nova el cargol queda mes enfora i es pasa de rosca, aquesta es la perdua tipica dels motors que perden sols oli quan estan en marxa i sols perd a voltes altes, acostuma a sortir de la part de darrera de les carcasses de refredament ja que l'aire del ventilador s'emporta l'oli. -La junta del reninflard, tub de reomplert del reninflard i filtre d'aire, si el reninflard esta fotut omple el filtre d'aire d'oli i despres va caient si el tub no esta en el millor moment, si li falta un cargol al reninflard o te la junta feta malbé també surt bastant, i el tubet que torna l'oli al motor ha d'estar en bon estat també o pot perdre, aquest ultim es pot subsanar posant un parell de brides. -Pels retens es posible, pero quan salta el reten la quantitat d'oli es exagerada, no podries ni circular, pot ser que estigui ballant o fluix o trencat i perdi una mica, pero es mes improbable que la resta. -Junta del carter, si per per aqui s'ha de desmuntar tot i posar junta nova amb loctite 518 als dos semicarters, pero per aqui si perd ho fa molt poc, si surt per algun cargol dels que junten també es de junta de carter. I per acabar mira't el Mp que t'he enviat | |
|
fernando gava
Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 14/03/2016 Ubicació : gava
| Assumpte: Re: PER OLI EN MARXA Dt Mar 15, 2016 4:54 am | |
| muy buena explicacion,,, me la apunto,,, a ver si dejo de marcar el terreno,,
| |
|
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: PER OLI EN MARXA Dj Mar 24, 2016 10:02 am | |
| El bufat puede que te venga dado por alguna valvula que no cierra bien. reglaje de valvulas, otro posibilidad asegurate no tener alguna bujia floja.La perdida de aceite primero comprobar reniflar y luego limpiar bien el motor y observar por donde rezuma aceite | |
|
reggae
Nombre de missatges : 40 Fecha de inscripción : 04/01/2013 Edad : 56 Ubicació : Lloret de Mar
| Assumpte: Re: PER OLI EN MARXA Dg Mar 27, 2016 11:47 pm | |
| el bufat era per el reten del cigonyal, estava ressec i pedia oli, no en gran cantitat, peró si continuament.
| |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: PER OLI EN MARXA | |
| |
|