2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 retorn al passat

Ir abajo 
+2
ximo
Cesc
6 participantes
AutorMissatge
Cesc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/04/2015

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDt Abr 28, 2015 10:56 pm

Hola a tothom,

Fa 30 anys, vaig tenir un dyane 6, des de llavors n'he tingut altres cotxes, però cap d'ells (tret el 205) m'ha donat les satisfaccions del "canari" (el mot li vaig posar per la matrícula GC i el color groc canari), durant tots aquests anys que no son pocs, n'he tingut sempre un record molt agradable d'aquell vehicle que em va portar arreu on li demanava i mai em va fallar.

Encara no tinc dosca en aquests moments, però estic buscant i no crec que trigui gaire en tenir-ne un, si coneixeu algú que en vulgui vendre el seu, no dubteu en posar-nos en contacte.

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
ximo

ximo


Nombre de missatges : 120
Fecha de inscripción : 17/07/2011

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDt Maig 05, 2015 7:44 am

Hola y benvingut al foro bicilindric. sort ....
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDc Maig 06, 2015 8:37 am

Benvingut al foro company!

El meu primer cotxe també va ser un Dyane i també me'n vaig despendre, això si, no he tardat ni mig any en tornar a tenir bicilindrics, de fet als pocs mesos vaig trobar una AK 350, inclus vaig tenir l'oportunitat d'un 2cv6, pero... No... Havia de ser un Dyane per mi, no te l'estil del 2cv, pero per mi te un plus especial, no se... I a dia d'avui no en tinc un, sino dos ja jejeje

Si busques el trobaras i si t'agrada el tindras com nou amb el teu esforç. Sort en la busqueda!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDs Maig 09, 2015 1:23 am

Benvingut al foro y molta sort a la trovalla no se el teu presupost pero a 2cv org .ni ha un molt guapo per 3000 euros com nou.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDg Maig 10, 2015 10:46 pm

Benvingut, si que está guapo, però apreta-li que porta 5 anys a la venda i no el ven perquè està una miqueta pujadet de preu per ser un dyane, de moment son algo més baratos que els 2cv. I sinó amb paciencia van sortint..
Tornar a dalt Ir abajo
Cesc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/04/2015

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDg Maig 17, 2015 10:46 pm

Hola a tothom,

En primer lloc dir-vos que ha tinc dyane Very Happy Very Happy Very Happy , curiosament és el mateix model i color que el que ja vaig tenir, o sigui que és com si m'hagués tret 30 anys d'un cop farao

Ha sigut increïble la mobilització que hi ha hagut per part de tots aquells amb qui anava parlant, s'han implicat en la meva recerca com si fos... com ho diria..., em va fer pensar en aquelles movilitzacions col·lectives quan es perd alguna persona o algú te un problema greu i la gent comença a ajudar de forma desinteressada, la veritat !!IMPRESSIONANT!!, ha estat molt bonic i fins i tot emotiu. Gràcies de tot cor, sense vosaltres no hauria estat possible trobar cotxe amb la rapidesa que ho he pogut fer, el mèrit és vostre. Jordi's, Oscar, Alonso, i per suposat al Joaquim per la seva amabilitat en venir des de tant lluny a ensenyar-me el cotxe i també per arreglar-me el preu
Tornar a dalt Ir abajo
Cesc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/04/2015

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDg Maig 17, 2015 10:48 pm

[quote="Cesc"]Hola a tothom,

En primer lloc dir-vos que ha tinc dyane Very Happy Very Happy Very Happy , curiosament és el mateix model i color que el que ja vaig tenir, o sigui que és com si m'hagués tret 30 anys d'un cop farao

Ha sigut increïble la mobilització que hi ha hagut per part de tots aquells amb qui anava parlant, s'han implicat en la meva recerca com si fos... com ho diria..., em va fer pensar en aquelles movilitzacions col·lectives quan es perd alguna persona o algú te un problema greu i la gent comença a ajudar de forma desinteressada, la veritat !!IMPRESSIONANT!!, ha estat molt bonic i fins i tot emotiu. Gràcies de tot cor, sense vosaltres no hauria estat possible trobar cotxe amb la rapidesa que ho he pogut fer, el mèrit és vostre. Jordi's, Oscar, Alonso, i per suposat al Joaquim per la seva amabilitat en venir des de tant lluny a ensenyar-me el cotxe i també per arreglar-me el preu.

Properament penjaré fotos, fins aleshores

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDl Maig 18, 2015 9:36 pm

Me alegro cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDc Maig 20, 2015 9:15 pm

Fenomeno, que rápido, Cuentanos mas, color, año...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDv Maig 22, 2015 8:57 am

Fernando, el vas veure a la barbacoa, es el que va portar el Joaquim
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Cesc




Nombre de missatges : 5
Fecha de inscripción : 28/04/2015

retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitimeDs Maig 23, 2015 7:33 pm

Hola a tothom,
Estic intentant penjar fotos des d'el mobil pero no puc, ja les penjaré quan estigui davant l'ordinador.
Be l'any es 1980 i el color groc canari, ja he començat a treballar amb ell i de moment tot b li he tret tot per dins i ho estic netejant, només he trobat uns forats molt petits al terra, res que no pugui solucionar amb una mica de Masilla epoxi, el pas següent serà liar me amb els seients.
Vaig fent fotos del procés de recuperació per compartir-les amb vosaltres.

Fins aviat

Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





retorn al passat Empty
MissatgeAssumpte: Re: retorn al passat   retorn al passat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
retorn al passat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: