2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Detector de CO

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Detector de CO Empty
MissatgeAssumpte: Detector de CO   Detector de CO Icon_minitimeDv Mar 06, 2015 1:30 am

Bon dia,

Sempre m'ha preocupat el sistema de conducció de l'aire de la calefaccio en el 2 CV. Si hi hagués un forat en el col·lector de escapament podria entrar CO a la cabina.

Tots els avions del meu aeroclub (que tenen un sistema de calefacció similar al 2 CV) des de fa almenys cinc anys porten un sensor desetjable de CO a la cabina.

La ultima notícia de la mort de dos joves farà un mes al nostre país ha fet decidir que, almenys en el 2CV, convé tenir-ne posat un.

Avui m'ha arribat i l´hi provat i funciona.


http://www.ebay.es/itm/251785488439?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649

A un preu ridícul.

Per la vostra informació i coneixement,

Salutacions.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Detector de CO Empty
MissatgeAssumpte: Re: Detector de CO   Detector de CO Icon_minitimeDv Mar 06, 2015 3:48 am

Entrant aire com entra en els nostres bicilindrics em sembla prou innecessari, una cosa es estar dormint en un espai tancat on aixo podria afectar greument, però em sembla complexe morir d'aixo conduint un 2 cavalls, sincerament... D'altra banda s'han conduït 2cv tota la vida i jo no he vist ningú morir d'això, ni tan sols jo amb el meu amb les oloretes de fum i cremats que solia fer autovia avall cada dia cada dia....

Em sembla quelcom curiós, tot s'ha de dir, però també prou exagerat.

Salut!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Carman

Carman


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 18/03/2012
Edad : 47
Ubicació : Sabadell

Detector de CO Empty
MissatgeAssumpte: Re: Detector de CO   Detector de CO Icon_minitimeDv Mar 06, 2015 11:18 am

Estic totalment d'acord amb tot lo que ha dit en Pau. Però si es fes un forat ben segur ho notaries ràpid, et molestaria molt el fum.
Allò que dius dels dos joves mort suposo que en un avió es diferent ja que hi ha una presurització suposo.
Tornar a dalt Ir abajo
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Detector de CO Empty
MissatgeAssumpte: Re: Detector de CO   Detector de CO Icon_minitimeDs Mar 07, 2015 3:52 am

Bones

El CO és inodor, incolor, insípid i indolor.

Si la fuga és al ralentí i el motor no crema oli tinc dubtes que faci molta pudor.
En el meu cas, donat que algunes vegades vaig de viatge a l'aventura, no descarto hagi de dormir algun dia dintre del cotxe i en vegi obligat a posar la calefacció.
De fet fa molts anys ho vaig tenir que fer.

Carman, la parella de joves van morir aquest passat Gener al Ripolles asfixiada per fugues en la calefacció del seu cotxe.

L'aeroclub els va posar ja fa molt temps per prevenció, no hi ha antecedents.

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Detector de CO Empty
MissatgeAssumpte: Re: Detector de CO   Detector de CO Icon_minitimeDs Mar 07, 2015 4:09 am

Es cert que en algún cas hagis de dormir al cotxe... Jo vaig passar moltes nits al meu Dyane, una d'especialment dura aparcat a la UAB a Cerdanyola, va fer un fred que pelava i em vaig tirar mitja nit "dormint" allà dintre amb el motor engegat, però aventures o no aventures... No ho recomano a ningu, de manera que ho continuo veient innecessari, hagués mort abans del mal d'esquena que em va agafar que no de cap gas jajajaja Mes val gastarse els diners en anar d'hotel que en aquest dispositiu mes després al fisio Laughing

Havent buscat i llegit la noticia el primer que em ve al cap es un: "mira que és complicat..."

Jo crec que si es té el cotxe en bon estat i es fa servir per lo que s'ha de fer servir... Oli en un llum. Wink

Salut!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Detector de CO Empty
MissatgeAssumpte: Re: Detector de CO   Detector de CO Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Detector de CO
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: