2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Ultim i definitiu

Ir abajo 
+3
noke
misnenasdoscv
Carman
7 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDg Feb 15, 2015 10:33 am

Hola companys,

Es algo que realment ja sabia, pero es confirma... Quan ja desde petit que tens flaixos de records d'haver pujat a un bicilindric i a mesura que creixes, abans de l'edat de tenir carnet el cotxe que tens al cap es un d'aquests ferrots amb el temps descobreixes que en el fons estas destinat a tenir-ne un...

Jo ja el vaig tenir, males circumstàncies el van fer arribar a una fi i va haver de marxar de les meves mans, posteriorment he tingut un cotxe entre mans que es... Es algo espectacular, la seva potència, la seva velocitat, el seu luxe, acabats, soroll, finura, tot... M'enamora, aixi de senzill, a hores d'ara el tinc al taller a deixar-li perfectes algunes coses que tenia pendents, es un cotxe que realment ho mereix, si mai us poguessiu posar al volant d'un d'igual ho confirmarieu segurament, pero el cas es que.... Tot el que vulgueu.... Jo tinc sang bicilindrica i des de ben poc després de comprar-me aquest tant magnific cotxe que n'he estat buscant un per compaginar l'ús (conduir un Kia diesel a diari no te un atractiu per mi...)

Així doncs, aquest cap de setmana ha tornat a les meves mans el meu antic company de batalla, vaig pensar... Busco un 2cv? un Dyane? Que busco? Us seré franc... Durant aquest temps he tingut una furgoneta ak350, primer la volia com a bicilindric per mi, pero vaig veure que no era lo meu per molts factors, també la oportunitat de 2 C8's que tampoc, després he tingut un 2cv6 d'un familiar que toquetejo bastant (el mantinc jo) i m'encanta peeeero... El veig molt enclenque tot i ser un 2cv amb lo preciosos que son i vaig determinar... El que jo volia era un Dyane com el que vaig tenir, amb "mes carrosseria", frens de disc i carburador de doble cos...

Sembla que totes les histories de plans "pive" i porqueries d'aquestes han acabat amb força cotxes d'aquests i els que queden no em semblaven mai bones bases, xassis fets pols, problemes de documentacions, etc....

Finalment n'he trobat un que tot i que no tingui el millor aspecte del mon compleix els meus requisits i... Tenia el xassis be, no us podeu imaginar les aberracions que he arribat a veure durant aquest temps i si el meu considero que esta be...I mira que com el podeu veure a les imatges necessita restauració imagineu com estaven els altres... Un desastre. Rolling Eyes

Tema de motor m'era bastant igual, en tinc varios, l'únic que em molesta es que te els seients desfets, ja els tenia prou fotuts el meu anterior Dyane, només em faltava aixo... Pero bueno, poc a poc ho aniré fent.

¿Quina intencio tinc amb aquest cotxe? Doncs no vull restaurar-lo d'arrel, vull un cotxe de batalla, per cada dia, així que el deixaré be d' interiors, una bona posta a punt mecànica i el pintaré de vermell però a casa i sense complicacions ni grans despeses (té una porta blava i algun oxid superficial o pintura saltada i posats a pintar el deixo com a mi m'agrada). I res... llavors a fer tombs al contakm amunt i avall cap a Tarragona cada dia altre cop, com abans feia.

Aqui os deixo alguna foto del bolido:

Ultim i definitiu 24q02fa

Ultim i definitiu 2u4koxe

Ultim i definitiu 2h2edsl

Ultim i definitiu Ev6wif

Salutacionsss i espero que us hagi agradat, ja us aniré ensenyant com el poso al dia.

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Carman

Carman


Nombre de missatges : 81
Fecha de inscripción : 18/03/2012
Edad : 47
Ubicació : Sabadell

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDt Feb 17, 2015 7:43 pm

Hola Pau, felicitats per aquesta adquisició. Es veu molt bé el cotxe, i com ja saps com fer-ho perque coneixes aquest cotxe et quedará d'allo més bé. I lo millor que amb aquest pots disfrutar tots els dies. Anim i en poc temps aquest cotxe ja hi serà enllestit.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDj Feb 19, 2015 8:43 am

ahora si que tienes un buen coche,aunque yo prefiera un doscv con sus frenos de disco y su doble carburador
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDt Feb 24, 2015 8:33 am

Moltes gràcies pels vostres comentaris companys!

Dir-vos que vaig a bon ritme amb el Dyane dintre del que puc, però el problema es que vaig a cost 0, el pressupost se l'emporta TOT el Dodge i aquest ha de sobreviure amb les restes que puguin quedar i tot el que jo pugui fer amb les meves pròpies mans....

De manera que al final he d'acabar utilitzant una mica la imaginació per a tot, avui he deixat tots els terres acabats, de bruts i amb alguna imperfecció els hi vaig aplicar transformador d'òxid i damunt ho he antigravillat tot, ara estic pulint les guies dels seients que estaven rovellades i les pintaré amb un spray vell negre que tinc per a poder montar els asientos.

En quant als seients en si, estan FETS CALDO, el del pilot quan mi vaig asentar vaig tocar amb el cul a terra i la meitat de gomes estan trinxades, les esponges..... "encaaaaaara" s'aguanten, però les fundes se m'han desfet literalment als dits, quin fracàs... Neutral

El seient del copilot estava partit lo que es la base del respaldo i aquesta tarda m'han deixat un soldador de fil i l'he soldat i deixat sencer altre cop, i el de darrere doncs esta igual de malament de tapissats i de tot....

Suposant que només em fessin falta tapissats, a algú se li acut alguna idea lo mes "artesanal" i econòmica possible de fer-ne uns? Els vells no em serveixen de patró i suposo que seria MOLT complicat, o algun kit de fundes que fos molt economic?

Llavors també em falta el silenciós d'escape i el tram final que suposo que no em quedarà altra que comprar-los nous, una aranya que ja tinc l'ull damunt gràcies a un company, canviar un coixinet o el braç davanter dret que te joc la roda, canviar pneumàtics, comprar una capota, una encesa electrònica, les gomes dels paliers i l'arc de la capota.

Aixo es "tot", realment tampoc es tant, pero quan el pressupost es 0... Feina rai! Es fotut... i encara fa més rabia quan dintre de lo malament que va tot em va caure una oferta de feina i vaig haver de refusar perque encara estic cursant estudis... silent Amb lo be que li hagués anat al pobre Dyane.... Rolling Eyes

En fi, en quant tingui algun ratet mes llarg ja us aniré posant alguna foto de com va tot!

Pau

PD: Ah si, me n'oblidava, un cop fet tot això m'agradaria pintar-lo, però estic estudiant possiblitats i també sembla que em queda força lluny... casum... Però tinc uns pots de pintura vermella a casa i fare unes proves en unes xapes a veure que tal... jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDj Feb 26, 2015 9:27 pm

Hola Pau, m'alegro molt que tornis a tenir un dyane. Es que un dyane es para gente encantadora i clar la cabra tira pal monte, ja ja.

La veritat es que estructuralment se li veu molt bé. Sobre pintar-lo fes el que vulguis ja que es el teu cotxe i tu l'has de conduïr. Si demanes opinió doncs jo et diria que el deixesis amb el seu color original. Sembla que sigui el cotxe del cura del pueblo pero també te el seu encant. Jo el faria servir tal cual fins que tingues diners per pintar-lo com cal. Prefereixos els cotxes vells que mal pintats.

A més el teu es un clon del meu, de tarragona també, que no ha tingut tan mala vida com el pobre teu. Pensa com pot quedar:

Ultim i definitiu Scaled.php?server=151&filename=p1180608
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDc Mar 04, 2015 4:23 am

Moltes gracies per les teves paraules noke!

Si que es veritat que el meu Dyane es clavat al teu, inclús et diré que les fundes dels seients son exactament les mateixes, malauradament però les meves no es poden salvar, apoiant tan sols el dit damunt es desfan deixant anar una ma de pols... Rolling Eyes

En quant al color del cotxe... Realment lo facil seria pintar-lo en blanc, però la veritat es que es un cotxe que m'agrada vermell, cap altre color realment m'hi ha convençut, conservaria un bon temps aquest blanc si no tingués una porta blava pero en aquest estat el cotxe fa realment mal efecte, ara estic deixant-lo mecanicament be i fent totes les paperasses, un cop estigui tot fet, amb la calma, a veure si de cara a l'estiu si surt be la feina em puc permetre una pintadeta mitjanament decent....

Ja us aniré posant novetats!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDc Mar 11, 2015 9:50 am

Hola companys!

La cosa va avançant, costa per temes de pressupost pero... avança... Els terres es varen netejar i deixar pulits a fons i se'ls va aplicar una capa d'antigravilla i posterior de pintura:

Ultim i definitiu 2irqmid

Es va haver de reparar un forat d'òxid a l'aranya, mancats de pressupost fins que no n'hi hagi per a canviar-la es va procedir a una eficient chapuza:

El forat:

Ultim i definitiu 2qsb6fl

Un espray buit:

Ultim i definitiu 103ct5d

Retallem...

Ultim i definitiu 34goumh

Ultim i definitiu 2r3gzn7

Una mica de soldadura freda...

Ultim i definitiu Bewvvq

Quatre abraçaderes, i 5 minutets.... Ja està:

Ultim i definitiu Ka5r12

Seguim a un altra cosa....

Aixequem el cotxe:

Ultim i definitiu 11ikfup

No hi ha altres medis..

Ultim i definitiu 121v24p

Canviarem el manguito de gasolina inicial que estava prodrit... Com observareu aquest Dyane no te la "trampilleta" sota el seient per accedir-hi.

Ultim i definitiu 2di2as9

També haurem de cambiar aquesta... La idea era tenir aquest cotxe per baixar la mitja de consum que porto amb el Dodge, però per anar-la llençant i gastar el mateix.... Es millor agafar directament el Dodge jajaja

Ultim i definitiu 35hmgw8

Farà falta un bon manguerasso als baixos està plè de pols que marxa amb res però que si preténs ferla marxar amb un pinzell o aixi acabes en un núvol de pols, amb l'aigua no serà aixi....

També vaig agafar-me un radio que tenia de l'any de la pera i l'hi vaig fer una sortida "jack" del casset, sona FATAL, però és lo que hi ha...

També he posat els pneumàtics nous ja:

Ultim i definitiu 2vmbleb

I bé... A falta de llimpies, revisar l'alternador, posar l'escape nou, gomes dels paliers i canviar el braç dret davanter... Jo crec que ja passo la ITV i puc començar a circular, després ja vindrà anar detall a detall...

Salutacions i espero que us vagin agradant els avenços tot i les limitacions.

Pau

Ah si, ho oblidava... No se a partir d'ara com avançaré en el cotxe, fins a dia d'avui ha sigut realment complicat per estudis i ho he fet a hores forçades, nits i els pocs ratets perduts, la setmana seguent entro a treballar en un altra ciutat i el temps quedara en 0... Neutral A veure que es podrà fer.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDc Mar 11, 2015 11:23 am

Molt be mosso, vas avançant tant a poc a poc...,que coi! que ni jo donat-me pressa i fent feina tot l dia no avanço tant.

Espero que t'aguanti la nyapa de l'aranya, es l'escapament, el que no se es si per aquell tros pasa molta presió, ja ho explicaras que m'interesa saber-ho
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDl Mar 16, 2015 11:14 am

Gràcies Jordi,

La veritat es que tot el que he avançat ara s'anirà aturant ja que estic en un taller fora i marxo ben d'hora al mati i torno fosc i negre, ja no hi ha res obert quan arribo ni abans de marxar, i el cap de setmana, tot tancat... A sobre de que passo a tenir lliures unicament els caps de setmana, aixo suposarà una greu relantització en deixar el cotxe a punt... Quina malicia... Neutral

En quant a la nyapa... Doncs d'entrada portava cinta "metàlica" d'aquella per les estufes, i si, de la pressió amb un cop de gas saltava, la d'ara però aguanta perfectament de moment, he tingut el cotxe engegat bones estones i rodant pels voltants de casa, ha agafat bones temperatures i no s'ha inmutat, ja veurem amb el temps, es dificil que peti ja que per molt que la soldadura en fred es deteriorés que es l'unic que pot passar, dubto moltissim que les abraçaderes s'afluixin o que la xapeta es foredi, em sembla impossible de fet... I amb la força amb que està apretat... uff...

El que volia fer era treure l'aranya i soldar-li un tros de xapa amb el soldado de fil, crec que en cas de fer una nyapa, seria el mes "correcte", pero per fer-ho l'havia de treure i això ja m'implicaba canvi de juntes de l'aranya i no hi ha pressupost per a destinar aqui encara, abans hi ha moltes altres feines i més si amb una nyapa com la que he fet el cotxe funciona be...

En fi, ja us aniré explicant, vaig fins dalt de feina i buff...

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDc Mar 18, 2015 6:41 am

Gracies per comentar-ho, si algún día tinc un forat a l'aranya ja se com fer-ho.

Be noi, no et desanimis, poc a poc s'anira fent i quan portis 100.000 km amb el dyane ja no recordaras les pauses en la restauració. Anim!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDv Jun 26, 2015 2:49 am

Hola companys,

Després d'un temps sense comentar gran cosa dir-vos que el cotxe ja està més avançadet, els papers en tràmit, d'aqui ben pocs dies ja te hora a l'ITV, vaig comprar un altre Dyane per a peçes, no recordo si ho havia comentat i finalment el meu queda prou lleig de lo deteriorat que està però d'altra banda, solid, complet i funcionant tot.

Aqui us deixo unes fotos, malauradament però tot i que passi ITV no el podré posar en circulació, doncs em fan un provisional per poder-la passar però ni de bon tros m'arriva per a pagar un seguro... A veure si milloren les coses i el podem treure al carrer.

Aqui els dos cotxes a partir dels quals n'ha sortit un:

Ultim i definitiu 14dzxok

Se li va canviar el silenciós d'escapament, la sortida d'escape llarga (de l'altre Dyane), se li van canviar els guardapolvos dels paliers que es desfeien, l'aranya per la de l'altre cotxe i les juntes i les pastilles...

Ultim i definitiu 1zzi7iu

Ultim i definitiu 24yo32p

Ultim i definitiu 10xga37

També la goma que uneix el tubo i el dipòsit, aixi com la resta de circuit de gasolina que em faltava...

Ultim i definitiu 2cosc50

I el braç de suspensió que tenia uns jocs al buje que eren algo fora de sèrie... Ara tampoc es perfecte al 100% pero... Hi ha lo que hi ha... Nou no m'ho puc permetre.

Ultim i definitiu 2q9j6o6

Ultim i definitiu Ixcv7p

I a provar-lo una miqueta...

Ultim i definitiu E9j80j

T'hi acostes i decepciona veure'l com es veu, hi pujes i decepciona veure'l com està de dintre (almenys ara te unes gastadisimes fundes velles de l'època aprofitades de l'altre cotxe), porto un radiocaset que sona a estones i l'embrague patina una mica i li fa una falta urgent canviar-lo... Pero... Segueix sent un Dyane i estic que no m'aguanto per poder-lo conduir a diari altre cop.

Això si, mentrestant... (i quan puc) em queda, per sort, la meva preciositat per correr i despejar-me...  Rolling Eyes

Ultim i definitiu 11j2a6a

Salut i espero que us hagin agradat els avanços tot i que siguin de crisi total..

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDc Oct 28, 2015 9:08 am

Pau! jo vull una altra volteta amb el Dodge! ens hem de veure ja! que molt ho diem i no hi ha manera!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDl Nov 02, 2015 10:09 am

T'he de pujar a fer una visita pero ja Dani, vaig de cul entre massa coses i total, no se perquè m'enredo tant... Rolling Eyes

Bueno, el Dyane ja fa temps que està acabat i circula a diari, es el que faig servir per la feina i ara si, aquet ja no el deixare anar de cap manera, ja la vaig cagar un cop.

Disculpeu la foto, doncs es de l'estiu, ara ja duu una capota negra nova, com no, pintat de vermell ben viu, l'embrague nou, cromat als vierteaguas i entrada d'aire del capo, encesa electronica i unes precioses fundes negres d'skai que em va regalar el meu amo a la feina noves i originals de l'epoca que em fa malicia de colocar-les per no embrutar-les al dia a dia quan el condueixo amb la roba del taller, m'acaba el cotxe sempre brut. Però en fi, va de luxe, i no hi ha lloc on no voldria anar amb ell, igual que amb l'anterior, una paraula: Dyane, per mi no cal dir gran cosa mes.

Ultim i definitiu 33neqsp

Ultim i definitiu 2ymvh9i

Dir també que segueixo tenint el Dodge que es el meu vehicle de trajectes llargs, no perquè el Dyane no els pugui fer, sino perque es un gust que, amb tot el temps que treballo, m'agrada permetre'm, no me'n vull privar, tot i que també algun cop aprofito alguna tirada llarga per "treureli carbonilla" al Dyane, fa molt poc me'l vaig endur amb totes les seves plaçes plenes fins a Mora a la fira, un ratet de cotxe, una mica dur al coll de Falset amb tant de pes quan hi acostumo a anar sol pero sense problemes... Quan venia la pujada pensava que m'agradaria més anar amb el Dodge, es tan senzill com ensenyar el peu al pedal i puja per on vulguis a la velocitat que vulguis, pero després ve la baixada i el Dyane també se sap tornar agraït, aixi que ja queda compensat Very Happy

Però com que soc inquiet de mena, no m'he tancat en el Dyane ni en el Dodge, també he acabat la meva joia del '66, després de molt treballar des del 2013, el tinc al taller a falta de 4 ajustos finals abans de posar-lo en circulació, abans d'aixo em vaig permetre algun tomet i uff... No serà el més potent, pero es realment comode i suau en la conducció, molt molt suau.

Ultim i definitiu 15dxj49

I si seguim parlant d'inquietuds... Doncs bueno, també em van posar un caramel als nassos i un preu, i... bueno, que ja es a casa també... DS 19 del '64

Ultim i definitiu 2w1zi4l

En fi companys, això es tot a dia d'avui, ja està be anar comentant les novetats de tant en tant!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Ramondyane

Ramondyane


Nombre de missatges : 33
Fecha de inscripción : 13/03/2016

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDl Mar 14, 2016 1:50 pm

Hola,!!!
Caramba he vist l'evolucio del teu Dyane
Felicitats!!!!!
Jo vaig comprar un la semana pasada, de 1970, i com el teu, te el banc de davant fet pols, les Gomes están trencades i el cul toca casi a la xapa.
Com vas solucionar tu el teu?
Salutacions des de Esparreguera
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitimeDs Abr 02, 2016 2:49 am

Hola company,

En quant als asientos, els meus no es que estiguin gaire bé, s'ensorren bastant també però en part ja em va be perque si no he d'anar una mica ajupit per veure-hi be... Rolling Eyes

El que jo vaig fer però va ser agafar les estructures de asientos que estiguessin millor (en tinc varies...) agafar les gomes que estiguessin be, tantes com vaig poder, i posar-les a sota ben agafades, llavors vaig posar les espumes que millor estaven de tots els seients a dintre i com que no tenia fundes vaig comprar-ne unes de 12 euros al norauto, un fracàs... Llavors vaig posar-ne unes d'un Dyane de despiece que tenia i encara queda acceptable però estàn força malament, els seients son algo que tinc pendent de millorar, em fa falta, doncs faig servir el cotxe cada dia!

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ultim i definitiu Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ultim i definitiu   Ultim i definitiu Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ultim i definitiu
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: