2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Venc alguns dels meus trastos.

Ir abajo 
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Venc alguns dels meus trastos. Empty
MissatgeAssumpte: Venc alguns dels meus trastos.   Venc alguns dels meus trastos. Icon_minitimeDl Gen 05, 2015 7:33 am

Hola companys,

Venc els seguents vehicles, si algú hi està interessat o sap d'algu, que es posi en contacte amb mi per privat, m'urgeix una mica lamentablement.

Citroen AK 350: (Bon estat general, arrenca i funciona bé, falta fer-li frens i documentar-la, té baixa antiga i cap tipus de documentació, matricula de Tarragona, sana de xapa per lo general, xassis en bones condicions, a canviar paraxocs davanter). Escolto ofertes.

Venc alguns dels meus trastos. 2v0dgyx

Venc alguns dels meus trastos. 21klf8x

Venc alguns dels meus trastos. Ett8xc

Venc alguns dels meus trastos. 2rqen0n

Venc alguns dels meus trastos. 2ccs8et

Venc alguns dels meus trastos. 16c9hkx

Citroen AZU: (Mal estat general, arrenca i funciona, falta fer-li frens, atornillar la caracola al xassis, i reconstruir molt de podrit i oxids en caracola i xassis, portes suicides, matricula de Tarragona sense documentació de cap tipus, a rehabilitar i restaurar o peçes.) Escolto ofertes.

Venc alguns dels meus trastos. Sux5jk

Venc alguns dels meus trastos. 2mpxvy9

Seat 1500: (Bon estat general, motor nou al 100%, bomba de gasolina nova, embrague nou, falta acabar instal·lació de frens i rehabilitar-lo, disposa de tota la documentació per fer-ho, a falta de restauració per deixar-lo en perfectes condicions, engega i funciona). 2.500e negociables o estudiaria canvi per un Dyane dels últims en marxa i al dia.

Venc alguns dels meus trastos. Izric1

Venc alguns dels meus trastos. 35002sp

Derbi Antorcha Olimpica: (Bon estat general, documentació al dia excepte ITV per no utilitzar-la, motor fet nou al 100% i instal·lació electrica, en estat de conservació, per passar itv i fer-la correr.) 500e

Venc alguns dels meus trastos. 2e363vb

Per qualsevol dubte o pregunta envieu-me MP i podem parlar,

Salutacions!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
 
Venc alguns dels meus trastos.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Alguns ja ens coneixem pero igualment salutacions a tots!
» savoia motors??????
» VII Gran ral·ly dels museus 24/04/13
» 19ª Trobada Mundial dels Amics del 2 CV.
» La pàgina web dels amics del 2cv de leganes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Venda-
Canviar a: