2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Re-presento el meu Dyane.

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitimeDg Oct 26, 2014 10:25 am

Hola companys,

Després de la tira de no participar molt al foro... Tampoc es que hi hagi agut massa moviment, des de que vaig aterrar per aqui fins avui s'hi troba a faltar moltissima gent, pero en fi, hi ha el que hi ha, jo tampoc hi he estat, el fet de no ser-hi sempre és per un motiu o un altre mes bo o mes dolent, en el meu cas no es que hagi sigut massa bo fet del que se'n va ressentir el Dyane per ser el meu cotxe de diari, el meu lloc privat, despatx, hotel d'ultim recurs, sala d'estar, menjador, punt de reunio, afició, etc... Al ser tant, se'n va afectar i ara per motius personals no el podia ni veure i vaig agafar "tas i martell" i li vaig donar una nova forma, aquell "6-B" ja no hi es, ara es 3700 GT, vosaltres mateixos:


Re-presento el meu Dyane. 2w6f3i0

Re-presento el meu Dyane. 33m1seh

Re-presento el meu Dyane. 2wcmxsk

Re-presento el meu Dyane. 350l27c

Re-presento el meu Dyane. Nox64n

Re-presento el meu Dyane. M7wx2

Re-presento el meu Dyane. Ke6zw3

Re-presento el meu Dyane. Axfymt

Re-presento el meu Dyane. 2hdznv6

Re-presento el meu Dyane. B89r0j

Re-presento el meu Dyane. 2rc0rk7

Re-presento el meu Dyane. Nz3wnq

Re-presento el meu Dyane. 2ch6fde

Re-presento el meu Dyane. 33cxmok

Re-presento el meu Dyane. Erzo1l

Re-presento el meu Dyane. 30hxwzk

Re-presento el meu Dyane. 2daerls

Re-presento el meu Dyane. 29q1pag

Re-presento el meu Dyane. 21n04d1

Re-presento el meu Dyane. 2iibk9l

Re-presento el meu Dyane. 21b2nnd

Re-presento el meu Dyane. 1h9x78

Re-presento el meu Dyane. R8c843

Re-presento el meu Dyane. V8pg5s

Re-presento el meu Dyane. 2njijix

Re-presento el meu Dyane. 15dnytd

Re-presento el meu Dyane. 2lbc84y

Re-presento el meu Dyane. 34y7l3b

Re-presento el meu Dyane. 30cnb0k

Re-presento el meu Dyane. 280jpsx

Re-presento el meu Dyane. Kcdjmg

Es tracta d'un Dodge Dart 3700 GT linea 69, que te de bo? Que es un somni de tota la vida, que n'hi ha 4 contats en aquesta versio i un es meu, que tan sols te 77.000 km, que te tota la hidráulica feta nova de 4 dies, que no te ni un oxid, que no li falta res mes que un intermitent que ja m'envien, que tinc on aconseguir els recanvis, que va perfectissim, que es preciós, etc... No acabaria mai.

Que te de dolent? El consum... mitja de 12 litres als 100... Casi el doble que el Dyane, pero bueno, a canvi tinc 5 metres de cotxe amb 170cv ben finets, la veritat es que no em preocupa, un altre s'ho gastara el cap de setmana en festes i cubates, jo conduiré el Dodge... A la vida es prenen decisions, algunes encertades, altres erronies i altres una mica boges, sigui com sigui m'es ben igual, tinc 20 anys, un cotxasso per mi i a disfrutar, no es citroen pero si es fa alguna trobada i no el discrimineu també serà alla ja que l'esperit es el mateix!

Salutacionsss i espero que us hagi agradat.

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitimeDc Oct 29, 2014 9:02 am

Bueno unicamente te puedo dar la enhorabuena por la adquisicion ya que tienes tan claro los puntos negativos del coche.Desde luego si acudes algun encuentro con nosotros por mi parte encantado de poder verte a ti y ese cochazo.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitimeDj Oct 30, 2014 4:44 am

per molts anys nano..les decicions son de cadesqu..personals e intransferibles...penso que si es el que tu volies dons molt be..a la vida tot son etapes i si ja has cremat la teva amb el dyane dons endevant
jo no se si he cremat la meva amb el meu Re-presento el meu Dyane. 245745 Sad
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitimeDj Oct 30, 2014 9:21 am

Muchas gracias Misnenas, moltes gràcies Joaquim!

La veritat es que jo DE CAP MANERA havia acabat la meva etapa amb el Dyane, se que tinc sang bicilindrica i ara que ja no el tinc ho noto, el fet de que mel vaig treure va ser un altre. Realment el volia aparcar una temporada MOLT llarga per motius personals, no perque no m'agrades, sino perque em perjudicava, no cal entrar en detalls que no toquen i se'm va presentar l'oportunitat del Dodge que era un somni perdut en mi i a mes una oportunitat que deixar-la escapar no tenia massa sentit....

Ara però necessito un cotxe per combinar en us amb el Dodge per tema de consum i en comptes de robar-li el cotxe a ma germana doncs m'estic buscant ja un altre bicilindric per mi. Ara no disposo d'un sol centim per comprar-lo, pero tenia el Seat 1500 a mig fer i ara tindria 2 cotxes grossos a casa i el 1500 ja no l'hi faria res, doncs el cambiaria per un bicilindric que em servis per anar amunt i avall amb consum moderat i au.

Salut!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitimeDv Oct 31, 2014 9:50 am

Collons Don Pau. Ese es un señor coche. Siembre me han gustado mucho los dodge y los barreiros. Me fascinaban mucho. Vente a todas las trobadas que quieras y nos das un paseo como si fueramos un ministro Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitimeDs Nov 01, 2014 11:21 pm

Enhorabona per l'adquisició noi. si t'as desfet del dyane segur que tenies molts bons motius per fer-ho, pero com tu dius el ser bicilindric es porta a la sang i aqui mai se li ha negat l'asistencia a les trobades a ningú tant si te o no un bicilindric, aixó no calia ni preguntar-ho, en esencia aqui es proposa una trobada i ve el que vol, si algu munta alguna i diu que només es pot anar amb bicilindric crec que es quedara sol per clasista Very Happy

Jo no hem compraria un trasto així ni regalat,tot i que m'agradara molt veure'l i espero que sigui aviat, pero contra gustos colors, i si a tu t'agrada doncs molt ben fet, on tinc el local ara hi ha un veí que en te un igual pero de carrosería més moderna, ja et pasare fotos
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitimeDg Nov 02, 2014 6:04 am

Moltes gràcies per les vostres respostes companys,

La veritat es que es un cotxasso i que es fa mirar, conduir-lo es impressionant també, tot i que estic d'acord que no es un clàssic dels que mes es busquen aqui, la gent tira a cotxes petits que gastin poc per poder-los anar mantenint i fer-los servir sovint, el que jo tinc ara tira una mica a insostenible, pero quan rebs un cop a la vida això t'importa poc, si en aixo es en el que disfruto, pos m'ho deixaré en el diposit mentre un altre s'ho deixi de festa, no me'n penso estar, i en quant al Dyane, ja estic anant al darrere d'algun altre...

En fi, ja veurem com va anant tot, si es fa alguna trobada i s'hi pot assistir, el cotxe sera per alla i qui vulgui fer el tomet el te pagat...

Salutacionss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Re-presento el meu Dyane. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Re-presento el meu Dyane.   Re-presento el meu Dyane. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Re-presento el meu Dyane.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Emb presento com a nou bicilindric.
» Em presento
» Em presento
» Em presento.
» Em presento

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: