2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Proposta per cap de setmana en casa rural

Ir abajo 
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Proposta per cap de setmana en casa rural Empty
MissatgeAssumpte: Proposta per cap de setmana en casa rural   Proposta per cap de setmana en casa rural Icon_minitimeDt Abr 15, 2014 8:44 pm

Com que el company Xavier ho ha posat amagadisim en fora de tema i a mi hem sembla una proposta molt mes que interesant la trasllado aqui, amb mi i la familia ja hi pots comptar. Very Happy 

Xavier escrigué:
Que us semblaria una trobada de cap de setmana? Ja fa molt que no ens veim i un dia ho vaig comentar amb el misnenas i per fi m'hi he posat, he trobat aquestes opcions a veure que us sembla i si seria possible.
En principi la idea seria de anar arribant durant el dissabte i cada escu portes menjar per sopar i per esmorzar i dinar diumenge, això en principi, ja es parlaria.
Aqui us deixo les opcions que em semblen millors i segur que no seran les ùniques.
http://www.toprural.com/home/Results.html?c.ds=Catalu%C3%B1a&c.gi=9%2C72%2Cnull%2Cnull%2Cnull%2Cnull&p.viewType=list&c.dr=&c.np=40&c.fe=24%2F05%2F2014&c.fs=25%2F05%2F2014&c.at%5B0%5D.id=89&c.at%5B3%5D.id=75&c.at%5B4%5D.id=54&c.at%5B1%5D.id=77&c.at%5B2%5D.id=82&c.at%5B5%5D.id=59&c.px=19&c.cs%5B6%5D.id=56
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
 
Proposta per cap de setmana en casa rural
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» casa rural o albergue
» Proposta, nomes proposta per finals de maig o juny
» Cap de setmana de platja a Canet, camping gratis :) 14-15 set.
» ANUL·LAT!!! Cap de setmana Cabrero visites culturals i àpats gratuïts
» Per fi a Casa

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: