2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

ràdio-mp3 per al cotxe...

3 participantes
AutorMissatge
carlesimon

carlesimon

Nombre de missatges : 43
Ubicació : Premià de Dalt

ràdio-mp3 per al cotxe... Empty
MissatgeAssumpte: ràdio-mp3 per al cotxe...   ràdio-mp3 per al cotxe... Icon_minitimeDt Feb 11, 2014 6:41 am

Hola!
encara tinc el meu fantàstic (i flamant) 2CV6CT segrestat en el planxista però ja vaig pensant en coses que necessitaré quan el tingui.
la necessitat més evident, per a mi, és un aparell de ràdio i voldria saber com heu solventat aquest aspecte aviam si alguna de les idees m'agrada i me la copio.
Moltes gràcies!!!
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.facebook.com/groups/122223111257873/
misnenasdoscv

misnenasdoscv

Nombre de missatges : 460
Ubicació : SABADELL

MissatgeAssumpte: Re: ràdio-mp3 per al cotxe...   ràdio-mp3 per al cotxe... Icon_minitimeDt Feb 11, 2014 7:16 am

Lo importante es que el sonido te venga de todos los lados posibles el radio collado en la guantera por la parte de abajo lado copiloto dos altavoces con sus cajas a ambos lados en la parte baja al lado de los pies,dos twuiters en la parte mas alta del coche a ambos lados parte delantera y otros dos parte trasera parte mas alta del coche y otros dos grandes el la bandeja del maletero que tapa la rueda de recambio.Hay que tener en cuenta que es un coche bastante ruidoso en el habitaculo si el sonido no esta bastante logrado no se escucha nada.Asi lo llevo yo en los dos que tengo y perfecto.La radio debe tener una potencia de salida de media a alta de de 100 a 150 wats minimo para poder arrastrar bien los altavoces con salidas para 4 altavoces.El que figura en el avatar Ganador del 1er premio de sonido en La gran nacional del 2cv celebrada en el escorial.Madrid,se valoraba tanto la instalacion como lo practico,por que hubieron algunos con unas etapas de potencia bestialles y subwofer que ocupaban todo el maletero y sonaban que podias alucinar pero como digo tambien se valoraba algo practico y no un equipo de musica con un coche.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi

Nombre de missatges : 1664
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

MissatgeAssumpte: Re: ràdio-mp3 per al cotxe...   ràdio-mp3 per al cotxe... Icon_minitimeDt Feb 11, 2014 9:23 pm

Posali una bona manta insonoritzant per dins del vano motor i per sota del capó, l'important es que no entri massa soroll a l'habitacle, jo porto instalat un radio amb cd mp3 usb i mans lliures al 2cv, dos altaveus D'UNA SOLA VIA (importantisim) devant, amb la mateixa linea uns tweteers a l'alçada del cap per devant d'on cau la llum de cortesía, i al darrera dos altaveus de dos vies de pantalla ample per potenciar els baixos sense ser especificament altaveus de baixos, jo porto 80w al devant, 15w als tweteers i 80 al darrera, un radio de 50wx4 i sona que fa por. per posar 8 altaveus independents com diu en misnenas tens que posar una etapa, no conec radios amb 8 sortides, si ho fas exactament com t'ho dic fliparas de lo be que se sent la musica, fins i tot descapotat.

Si poses altaveus de dos vies i els tweteers aquest ultims es sentiran la meitat i no faran l'efecte que han de fer, que es pujar fins l'alçada del cap la linea d'audició. Si els altaveus son de dos vies ja es mengen la longitud d'ona dels twets, per aixó es important trobar-ne d'una sola via, si vols posar tweteers al darrera pels pasatgers els altaveus de darrera hauràn de ser d'una sola vía també. Si normalment vas sol o en parella amb els 6 se sent millor a devant que amb els 8.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv

Nombre de missatges : 460
Ubicació : SABADELL

MissatgeAssumpte: Re: ràdio-mp3 per al cotxe...   ràdio-mp3 per al cotxe... Icon_minitimeDc Feb 12, 2014 7:22 am

Jordi escrigué:
Posali una bona manta insonoritzant per dins del vano motor i per sota del capó, l'important es que no entri massa soroll a l'habitacle, jo porto instalat un radio amb cd mp3 usb i mans lliures al 2cv, dos altaveus D'UNA SOLA VIA (importantisim) devant, amb la mateixa linea uns tweteers a l'alçada del cap per devant d'on cau la llum de cortesía, i al darrera dos altaveus de dos vies de pantalla ample per potenciar els baixos sense ser especificament altaveus de baixos, jo porto 80w al devant, 15w als tweteers i 80 al darrera, un radio de 50wx4 i sona que fa por. per posar 8 altaveus independents com diu en misnenas tens que posar una etapa, no conec radios amb 8 sortides, si ho fas exactament com t'ho dic fliparas de lo be que se sent la musica, fins i tot descapotat.

Si poses altaveus de dos vies i els tweteers aquest ultims es sentiran la meitat i no faran l'efecte que han de fer, que es pujar fins l'alçada del cap la linea d'audició. Si els altaveus son de dos vies ja es mengen la longitud d'ona dels twets, per aixó es important trobar-ne d'una sola via, si vols posar tweteers al darrera pels pasatgers els altaveus de darrera hauràn de ser d'una sola vía també. Si normalment vas sol o en parella amb els 6 se sent millor a devant que amb els 8.
Yo he escrito claramente radio con 4 salidas de altavoces,tampoco conozco ninguna radio con ocho salidas para altavoces pale 
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: ràdio-mp3 per al cotxe...   ràdio-mp3 per al cotxe... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

ràdio-mp3 per al cotxe...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1