En la meva presentació deia ....... afegir oli als pots de suspensió amb un sistema inventat per mi (feien moooc - moooc - moooc
)
Jordi em va contestar ................. Suposo que l'oli que has posat als pots és de ricino, és l'unic que es pot possar als pots de suspensió sense fer-los malbé, o glicerina liquida, oli de motor i/o grassa desfà les gomes dels pots i dels guardapolvos.
Pues ....... cagada.
Vaig injectar valvulina, que és oli de motor però més dens. No serà per què no tingui oli de resina, que en ser aeromodelista és un material que habitualment disposo. Ho vaig fer per desconeixement.
En el vídeo que vaig veure de Youtube posava un oli marca especial que no vaig trobar i vaig pensar que oli de motor aniria bé.
Suposo que les gomes es fan malt bé si repeteixes sovint aquesta pràctica. Caldrà esperar que el consumeixi l'oli i una altra vegada posar oli de resina. Em consola pensar que ja hi havia grassa de l'amo anterior i que potser no sigui l'únic culpable del problema que pugui sortir.
A les juntes vaig ficar grassa de liti de color blanc ........ no sé això que tal anirà per les gomes.
Si algú coneix un sistema fàcil d'arreglar la desfeta, sis plau que m'ho digui.
Salut