Bon dia, a l'espera dels set dies per que les fotos sortin publico un post relacionat amb la meva presentació.
En la meva presentació vaig dir ........ Vaig canviar les gomes dels seients del devant per altres noves, reforçades amb fil i que vaig aplicar en forma de zigzag (igual que les costures de les amaques de roba per pendre el sol).
Jordi va respondre ........ M'interessa moltisim saber més coses del sistema que has fet servir per els seients, si pots posan's unes fotos dels materials, t'estaría mooolt agrait.
Bé pues en aquest lloc crec que és l'adient per explicar-ho.
Una imatge val més que mil paraules.
1.- Vaig trobar al Servei Estació goma a que venen per metres d'aquest tipus (foto 1). Hi ha d'altres colors i gruixos.
2.- Faig un nus en l'extrem prèviament encintat o fos per calor perquè do es desfaci el fil. (foto 2).
3.- Començo en el principi de la costura a subjectar la goma fen zig-zag en lloc de lligar les rotllanes originals de goma com és habitual (foto 3 i 4).
4.- Al final de la costura acabo igualment en un nus.
5.- Amb paciència i tibant de cada tram es pot tensar la goma si es vol més rigidesa en el seient. ........ si sobra goma a l'extrem després de tensar es fa un altre nus i es talla el sobrant i ........ Ja está!!.
Salut