2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Nou membre

Ir abajo 
+3
misnenasdoscv
Xavier
cesar_centeno
7 participantes
AutorMissatge
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDg Gen 19, 2014 4:58 am

Hola, em dic César, soc de El Masnou  i fa un sis mesos va caure a les meves mans un 2 CV en molt bon estat.
Vaig canviar les gomes dels seients del devant per altres noves, reforçades amb fil i que vaig aplicar en forma de zigzag (igual que les costures de les amaques de roba per pendre el sol). El vaig netejar be per dintre i fora, la tapissería va pasar per la rentadora, vaig canviar el tram final  tub d'escapament, afegir llums d'emergencia, arreclar el aforador de benzina que no marcava, afegir dos llums anti-boire cibie al devant, escatar els materials d'alumini, netejar i pintar el motor, canvi de filtres, afegir oli als pots de suspensió amb un sistema inventat per mí (feien  moooc - moooc - moooc    Very Happy  ), pintar els para xocs i reparar uns petits copets de aletes.

Crec que ha quedat dpm i ara vui sortir la meva dona i jo por ahí amb caravanes de dos cavalls.

Aprofito per preguntar ...... hi ha relació expressa entre el grup de facebook "bicilindrics cat" amb aquest foro o no hi ha cap relació, excepte la pura casualitat que membres del facebook estiguin apuntat al foro, al igual que jo ?

Salut a tots i totes.
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDg Gen 19, 2014 6:00 am

Benvingut al foro, segur que aqui trobaras molt bona gent.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDg Gen 19, 2014 8:49 am

Bienvenido al foro. A disfrutar de esa joyita.Si hay relacion de este foro y facebook,quien tenga de eso claro.
Tornar a dalt Ir abajo
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 5:01 am

Gracias a todos.
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 5:13 am

Benvingut! si, hi ha relació, jo són en Dani de l'altre cantó!

De ben segur que t'ha quedat preciós! espero que ens veguem en properes trobades! una abraçada desde Tàrrega!
Tornar a dalt Ir abajo
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 5:26 am

OK gràcies.

nel escrigué:
Benvingut! si, hi ha relació, jo són en Dani de l'altre cantó!

De ben segur que t'ha quedat preciós! espero que ens veguem en properes trobades! una abraçada desde Tàrrega!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 7:01 am

Benvingut al foro!! Salutacions des de Montblanc!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 7:30 am

benvingut al foro i felicitats per la teva adquisicio,de ben segur que t`ho pasaras d`allo mes be amb el teu  Nou membre 245745 ...aviam si el veiem en directe i si vols et pots apuntar a les sortides que es van fen per aqui...i si vols tu tambe en pots proposar alguna que segur que ens apuntarem uns quans..fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDl Gen 20, 2014 9:37 pm

Benvingut Cesar, tant el foro com el facebook pretenen retrobar o reunir tots els "bicilindrics" de catalunya, i entenem com a bicilindrics tots aquells aficionats als nostres vehicles ja en siguin poseidors o no d'un dels models del tipus "A" de la marca Francesa.

Suposso que l'oli que has posat als pots es de ricino, es l'unic que es pot possar als pots de suspensió sense fer-los malbé, o glicerina liquida, oli de motor i/o grassa desfa les gomes dels pots i dels guardapolvos.

M'interessa moltisim saber més coses del sistema que has fet servir pels seients, si pots posan's unes fotos dels materials, t'estaría mooolt agrait.


Editat per darrera vegada per Jordi el Dt Gen 21, 2014 7:59 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitimeDt Gen 21, 2014 5:09 am

Gràcies Jordi per la info.

He publicat dos posts per continuar el tema dels seients i dels pots de suspensió als apartats de Xapa i pintura i mecànica  respectivament.

Es diuen Tapisseria i Pot de suspensió.

He fet fotos pero, amén de l'enrevessat que és això de publicar-ho primer a imageshak, resulta que haig d'esperar set dies en pogué tenir l'oportunitat de publicar-les en aquest foro. Sóc massa novato. Very Happy Very Happy  .

Quan pugui editaré el post per mostrar les fotos.

En quant els pots si us plau, llegeix-ho el post però t'avanço que el post comença per .............cagada Embarassed  Embarassed .........................


Salut


Jordi escrigué:
Benvingut Cesar, tant el foro com el facebook pretenen retrobar o reunir tots els "bicilindrics" de catalunya, i entenem com a bicilindrics tots aquells aficionats als nostres vehicles ja en siguin poseidors o no d'un dels models del tipus "A" de la marca Francesa.

Suposso que l'oli que has posat als pots es de ricino, es l'unic que es pot possar als pots de suspensió sense fer-los malbé, o glicerina liquida, oli de motor i/o grassa desfa les gomes dels pots i dels guardapolvos.

M'interessa moltisim saber més coses del sistema que has fet servir per els seients, si pots posan's unes fotos dels materials, t'estaría mooolt agrait.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Nou membre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou membre   Nou membre Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nou membre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Nou membre de França
» Hola tots em presento com un nou membre d'aquest fòrum. SALUTACIONS

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: