2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Presentació (amb fotos)

Ir abajo 
+7
noke
Xavier
Paufont
joaquim
Jordi
nel
Jordi_D6
11 participantes
AutorMissatge
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 9:18 am

Bona tarda,

Em dic Jordi, sóc de Montblanc i tinc un Dyane6 del 1979 de color AC 435. Em van oferir aquest cotxe l'any 2006, i me'l vaig quedar nomès per en principi canviar-li l'embrague i fer-lo circular. Però una cosa va portar l'altre i total, que el vaig desmontar i restaurar sencer. El cotxe en si estava bastant fotut, tenia part dels pisos podrits, una molla de suspensió trencada, el respatller del seient del conductor trencat, al canvi no hi havia oli, algun llum trencat, paracops inaprofitables, de xapa tot ple de cops (vaig tenir que canviar tres aletes, el capó i el frontal, perqué no valia la pena reparar-ho)...  
Al 2008 el vaig acabar de restaurar i des de llavors que disfruto de bones estones tombant amb ell.

A part del Dyane, des de fa uns tres anys, tinc un Seat 600 D del 1967 que m'estic restaurant.

Més endavant ja us posaré algunes fotos.



Salutacions!


Editat per darrera vegada per Jordi_D6 el Ds Gen 18, 2014 11:45 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 9:50 am

Benvingut Jordi! un altre dyane 6 de montblanc!!  cheers  cheers  cheers  Podria ser que coincidisim aquest any a l'expoclassic de mollerussa? anaves amb en Jordi Barrabés de Tàrrega? o es una anada d'olla meva...

Una abraçada desde Tàrrega! ens veiem en alguna trobada! a veure si t'animes a venir a la calçotada!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 11:17 am

Tranquil, no es cap anada d'olla. Si que era jo, que vam parlar un moment fora.


Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 8:40 pm

Benvingut company, que disfrutis molt del dyane, almenys per l'avatar es veu preciós
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 2:20 am

benvingut al foro bicilindric...mola molt que aixo sigui un "suma i no parar"....endevant amb aquesta restauracio del 600 i quan puguis posa unes fotos,fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 2:42 am

Benvingut al foro!

Content de tenir l'altre Dyane de Montblanc per aqui, a veure si el treus una mica més que no se'l veu mai i mira que estás al final del meu carrer casi... El meu tot el dia està amunt i avall! Anima't a alguna trobada, l'última que vaig veure el teu cotxe va ser la de fa dos anys al Pla de Santa Maria quan jo estava amb la restauració del meu i me'l vaig estar mirant una bona estona  Wink 

Ja ens presentaras també aquet 600, jo ara estic fent un 1500 del '66.

Salutacionss del veinat

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 5:23 am

Gracies a tots per la rebuda!

La veritat es que tens raó Pau, no el trec gaire. Durant la semana faig bastants kms amunt i avall, i sempre vaig amb el temps just, i anar amb el Dyane es una altra filosofia. Els caps de setmana sempre hi ha una cosa o altra fer, i falta temps per anar a voltar.


Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 6:08 am

Benvingut al foro, un Dyane mes enhorabona.
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 8:54 am

dyane power!! Benvingut!
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 9:08 am

Bienvenido al foro
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 9:32 am

Mal fet doncs Jordi... Aquets bastants kms d'entre setmana s'han de fer amb Dyane, jo en faix aproximadament una 100 al dia i vaig de luxe. A les 6.30 del mati l'agafo i cap a Tarragona, torno a pujar a les 2.30 al migdia i a la tarda entre unes coses i altres sempre tombo amunt o avall, sigui tombant pel poble per coses que estigui fent, o por ai ves a saber on, la questio que el motor no esta mai fred jajaja

Per mi els kms no son escusa, es el meu cotxe de cada dia i per tot, podria agafar el de ma germana cada dia casi perque no hi es pero no ho faig ni vull Dyane, Dyane i Dyane!  Very Happy 

Salutacionss i a veure si algun dia ens veiem per aqui amb els trastes.

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 10:40 am

Gracies per l'acollida!

Si tens raó Pau, pero pel dia a dia vaig millor amb el que tinc per diari. Tant per comoditat, com per sobretot seguretat i potència, perque la veritat es que em pesa bastant el peu, i si que amb el Dyane amb pla i baixada pots anar lleugeret, pero es una altra història. El cotxe el tinc més de capritxo, per caps de setmana, trobades i per quan comença a fer bo. Suposo que si fos un cotxe de finals dels 80 amb més motor, el faria anar més.

Potser molts discrepareu, pero tots sabem la seguretat d'aquests cotxes es pràcticament nul·la. I personalment prefereixo portar un cotxe actual per fer kms i anar amunt i avall cada dia. Tot i això, admiro la gent com tu que el fan servir a diari i li fan kms fent-lo servir com a primer cotxe.

A veure si algun dia coincidim.

Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 8:44 pm

Jo soc dels que utilitzem el 2cv a diari i els caps de setmana, pero entenc la teva postura Jordi, a més cadascu fa el que vol amb lo seu, no li tinguis en compte al teu vei, es molt jove i es la passió tipica de la juventut la que parla, aixó si, ja que surts els diumenges apuntat a alguna sortida de les que fem, segur que t'ho pasaras genial.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDl Gen 13, 2014 5:25 am

Home Jordi! tu també ets un apassionat i fas servir el 2cv a diari i ja no ets tan jovenet!  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil (m'ho has deixar a ou!)

Jo també el faig anar cada dia i sóc jovenet  Laughing Laughing Laughing 
Tornar a dalt Ir abajo
RICARDC8

RICARDC8


Nombre de missatges : 194
Fecha de inscripción : 21/04/2011
Edad : 61
Ubicació : SANT JOAN DESPI

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDl Gen 13, 2014 6:13 am

molt bé un altre mes
salutacions i un dia ens veiem
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDl Gen 13, 2014 11:12 pm

Hola Jordi_D6,




Presentació (amb fotos) BienvenidaPresentació (amb fotos) BienvenidaPresentació (amb fotos) BienvenidaPresentació (amb fotos) Bienvenida
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDs Gen 18, 2014 11:43 am

Hola!!

Ara que ja han passat els 7 dies, ja puc penjar algunes fotos. Aquí us les deixo

https://imageshack.com/i/npbnanj

https://imageshack.com/i/gh4d9lj

https://imageshack.com/i/nluvywj

https://imageshack.com/i/0acyz1j



I algunes del procès del 600:

https://imageshack.com/i/0bfelvj

https://imageshack.com/i/0mf4k1j

https://imageshack.com/i/mzoz7xj

https://imageshack.com/i/fvtdf4j

https://imageshack.com/i/n9qw21j


Salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDc Gen 22, 2014 5:54 am

Ostres Jordi, tu si que saps !!!

El Dyane 6 t'ha quedat niquelat!!

El siscents de segur que et quedará igual.

Es difícil trobar peces de recambi pel siscents ???

Dona l'impressió que has canviat el ventilador, no?

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDc Gen 22, 2014 9:31 am

Gràcies!

El Dyane em va portar molta feina, però el 600 més.

La veritat es que de nova fabricació, es troba casi de tot pel 600. Al tambè ser un classic popular, hi ha bastanta afició i gent que es dedica a subministrar material.
Si, el ventilador es nou, és una de les moltes peces que he canviat. Per exemple nomès a la zona motor: bomba i tubs d'aigua, corretges, bomba i tubs de gasolina, bugies i cables, juntes del motor, sistema d'encesa... tot nou. Tambè li vaig fer junta de culata, seients de vàlvules...

I pel que fa a la resta del cotxe doncs bè, casi tot nou tambè: amortidors, tots els silentblocks, tubs de fré, bomba, mordaces i bombins, aforador, coixinets de les quatre rodes, sistema de direcció (ròtules i braços), tot el pis sencer, taloneres interiors i exteriors i un llarg etc

Primerament el volia deixar tot original, però cada vegada estic més animat en fer una rèplica Abarth. Very Happy 

Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
cesar_centeno

cesar_centeno


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 19/01/2014

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDc Gen 22, 2014 9:36 am

OK

Quina sort de poguer fer aquestes virguieríes !!


Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDc Gen 22, 2014 9:46 am

Tot es questió de fotre-li moltes hores i ganes, que personalment es fan molt a gust. M'atreviria a dir que disfruto més desmontant-los i arreglant-los que conduint-los.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDc Gen 22, 2014 8:28 pm

Molt xulo el Dyane, ja es veia a l'avatar, pero en les fotos encara millor. Els interiors molt polits, que es el que més vesteix un cotxe.

Tens algun problema de papers o embargament en el dyane? com que tapes sempre la matricula  scratch  tranquil que aqui som tots de fiar, on no hi ha gent de fiar es al carrer i allà et veu tothom la matricula,  Wink  has pres les precaucións inverses jajaja
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi_D6

Jordi_D6


Nombre de missatges : 13
Fecha de inscripción : 11/01/2014
Edad : 39

Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitimeDj Gen 23, 2014 1:21 am

Gràcies!

No tinc cap problema de papers. Lo de tapar les matricules és una costum que tinc sempre que pujo fotos a internet
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Presentació (amb fotos) Empty
MissatgeAssumpte: Re: Presentació (amb fotos)   Presentació (amb fotos) Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Presentació (amb fotos)
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» presentaciò
» Presentació
» Hola nois un del Baix Empordà
» Re-presentació
» presentació

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: