Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 04/11/2013 Edad : 41 Ubicació : Al volant
Assumpte: Cotxets 'vacilons' pels mes petits... Dv Gen 10, 2014 12:11 am
Molt bones... doncs com ara podreu veure una de les meves ocupacions (ara que ja no tinc feina estable) es 'kustomitzar' cotxes per a nens. Ja pot ser tipus 'correpasillos' o de pedals. Els faig sobre encarreg. Lo millor de tot es que de momento gaire be tots els que he fet no han arribat a tocar-los els nens als qui estaben destinats... els propis pares han preferit possar-ho de decoració a casa per que no es fassin mal be... jajaja!!! Si algú vol un només ha de dir-m'ho. Per a que podeu veure el canvi os posso fotos del proces.
Y per acabar la meva última creació... una réplica tribut al Jeep HotRod de Randy Ellis (USA). Em falta els detalls de pintura (estrelles, lletres,...) pero ja es pot veure be el resultat.
Desitjo que os agradi. Salut!!!!
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
Assumpte: Re: Cotxets 'vacilons' pels mes petits... Dv Gen 10, 2014 5:50 am
impressionant.....ets un artista....
Necksbreaker
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 04/11/2013 Edad : 41 Ubicació : Al volant
Assumpte: Re: Cotxets 'vacilons' pels mes petits... Dv Gen 10, 2014 9:23 am
Per cert, tinc nova web... espero que os agradi i si os es possible ajudeu-me a difundir-ho. Gracies companys!!!!
http://necksbreaker.wix.com/necksbreaker
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
Assumpte: Re: Cotxets 'vacilons' pels mes petits... Dv Gen 10, 2014 11:15 am
Guapisims, ara falta veure que pots arribar a fer amb un 2cv a pedals
Necksbreaker
Assumpte: Re: Cotxets 'vacilons' pels mes petits... Dv Gen 10, 2014 11:21 am
Doncs nomes fa falta que em damani algú un... jejeje!!! Idees hi han moltissimes.
Necksbreaker
Assumpte: Re: Cotxets 'vacilons' pels mes petits... Dc Gen 15, 2014 6:02 am
El Jeep ya está acabado. Ahora sí... últimos detalles y listo.
Y por encargo de Cata de Santos CC, otro mas... 'El Santito'
http://necksbreaker.wix.com/necksbreaker
Contenido patrocinado
Assumpte: Re: Cotxets 'vacilons' pels mes petits...