Hola a tots
En dic Rafael, sóc de Terrassa i mecànic de professió, la meva primera experiència professional ja fa uns quants anys, va ser amb Citroën en aquests anys els models més significatius de la marca era sens dupta el 2cvs, i el seus derivats de la serie A (Dyane, Dinan, Break, AKs, C8) ,vaig, fer cursets de formació, i encara conservo el manual que ens donaven als mecànics amb, reglatges, i dades tècniques, també vaig tindre l'oportunitat de participar com mecànic en algunes de les curses de 2cv, que es van fer per l'época, Pop-Cross, el meu primer cotxe va ser un 2cv B-400000, i posteriorment un Dyane 6.
Aquest estiu passat vaig coincidir aprop de França amb un grup de Belgues, que tornaven cap al seu país i venien de Alcañiz, vaig parlar amb els, vaig veure els cotxes, i és clar va passar el que tenía de passar, es va despertar el cuc de la passió per al 2cv, que dormia plàcidament dintre meu -
És per aixo que vui dirigir me a tots vosaltres a veure si hem doneu un cop de mà per trobar un 2cv bé de preu (el meu pressupost és petit) no vui que estigui gaire malament, ja que no disposo de local per la restauració, però sí que puc fer petites coses, bé , primer trobar-lo i després ja hem parlaren
salutacions