2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Enrotllar el sostre

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Enrotllar el sostre Empty
MissatgeAssumpte: Enrotllar el sostre   Enrotllar el sostre Icon_minitimeDs Nov 30, 2013 9:10 am

Bones, tinc un dubte i segur que m'ho podeu aclarir... resulta que el meu 2cv es el primer que tinc i no conec a ningú per preguntar-li. He estat probant de mirar com enrotllar la lona del sostre. He sapigut deixar-ho tatalment descapotat, amb la lona enrotllada i agafada amb les dues tires dels costat... el tema es que he vist que hi ha un corxet al montant del centre del sostre i un altre a l'estructura de ferro on s'agafa la lona per tancarla del tot... no se si m'explico be. Jaajajajaa!! A mes, tinc una tira a part amb dos corxets (femelles) i tot aixo em dona a pensar que s'ha de poder obrir el sostre a la meitat i agafar-ho amb aquesta tira i no tenir d'obrir-ho del tot... es així o m'equivoco? Si estic en lo cert com es fa per deixar-ho lligat amb aquesta tira? Gracies de nou per la vostra ajuda.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Enrotllar el sostre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enrotllar el sostre   Enrotllar el sostre Icon_minitimeDv Des 06, 2013 8:03 am

De poderse se puede lo dificil es explicarlo.En primer lugar debes de tener la lona enganchada del centro de la carroceria abres los enganches y sin sacar la lona de los puntos delanteros de la barra que vascula hacia atras,haces bascular esa misma barra hacia atras arremangando la lona hacia el centro con el fin de no pellizcar la lona contra la carroceria y enganchas la tira centra ldelantera la que queda delante del retrovisor al enganche central en el corchete que comentas de la barra del medio.No se si te habre ayudado o liado aun mas.
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Enrotllar el sostre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enrotllar el sostre   Enrotllar el sostre Icon_minitimeDv Des 06, 2013 9:06 am

Por supuesto que me has ayudado... leyéndolo lentamente lo he entendido perfectamente. Muchas gracias!!!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Enrotllar el sostre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Enrotllar el sostre   Enrotllar el sostre Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Enrotllar el sostre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: