2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Necessito fixacions apertura finestres

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Necessito fixacions apertura finestres Empty
MissatgeAssumpte: Necessito fixacions apertura finestres   Necessito fixacions apertura finestres Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 7:07 am

Doncs aixo... a veure si algu te les fixacions per poder deixar les finestres obertes i que no es baixin els vidres... crec que son de goma no? Gracies
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Necessito fixacions apertura finestres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Necessito fixacions apertura finestres   Necessito fixacions apertura finestres Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 8:51 am

mirat`ho a cassis..estan molt be de preu.et passo la pag. web:www.pasion2cvmehari.com telf.962871097
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Necessito fixacions apertura finestres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Necessito fixacions apertura finestres   Necessito fixacions apertura finestres Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 10:27 am

ostres, doncs no se si tant be de preu, tot i que s'ha d'anar en compte amb aquesta peça, si es de les xungues son molt més barates pero no van massa bé, jo les porto de casis i perfecte.

http://www.pasion2cvmehari.com/2cv/Producto/283/17/2cv-especificos/carroceria/puertas/pivote-de-la-bisagra-puerta-izquierda

Mira, una bona opció, no semblen tant bons com els de casis pero el forat no es massa gran com els que vaig comprar a la llista, a burton sempre tenen el millor material.

La llastima es que acabo de fer i rebre una comanda de burton i no he comprat uns d'aquest, no per tu, pel cotxe que estic restaurant.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Necessito fixacions apertura finestres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Necessito fixacions apertura finestres   Necessito fixacions apertura finestres Icon_minitimeDt Nov 05, 2013 7:34 am

Dentro de un mes aprox en la retro habran por cierto que yo he de comprar uno del lado conductor del lado copi.. tengo por lo menos 5
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

Necessito fixacions apertura finestres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Necessito fixacions apertura finestres   Necessito fixacions apertura finestres Icon_minitimeDc Nov 06, 2013 11:20 am

Doncs jo la que necessito mes urgentment es la del costat del copi... si et sobren i vols vendre una em dius alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Necessito fixacions apertura finestres Empty
MissatgeAssumpte: Re: Necessito fixacions apertura finestres   Necessito fixacions apertura finestres Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Necessito fixacions apertura finestres
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» NECESSITO XAPISTA COMPETENT

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Compra venda de recanvi nou i usat-
Canviar a: