2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 No frena a la primera

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 7:03 am

Tinc un problema amb els fren a veure si empodeu ajudar. Resulta que si trepitjo els frens fins al fons no frena... haig de trepitjar dues vegades per que agafi i freni... per que pot ser aixo? Moltissimes gracies.
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 9:02 am

a mi em pasava tambe i poden ser dues coses..que el circuit tingui aire i el tinguis que purgar o la bomba estigui en mal estat..jo vaig descartar aquestes dues i un conegut molt entes en la materia dels 2cv em va dir el seguent: aixeca el cotxe del devant i que les rodes no toquin al terra i si es de frens de tambor(el meu ho es)has de aproximar les mordaces i has de anar rodan les rodes fins que quedin un puntet frenades (molt poca cosa)
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 9:33 am

Ok gracies Joaquim... Provaré que tal.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 10:08 am

Les mordases s'aproximen com diu en Joaquim has d'aixecar la roda i anar aproximant les mordases, aixó es fa amb uns caps de cargol que trobaràs darrera dels plats dels frens amb una clau de 14, amb la clau posada cap amunt acostes les mordases tirant cap enfora del disc, o sigui, el de la dreta cap a la dreta i el de la esquerra cap a l'esquerra.

Si veus que de seguida que gires es frena i totes les mordases estan ben aproximades, purga, si continúa es la bomba de fré segur.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDl Nov 04, 2013 11:15 am

Aixi ho faré... thank you
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDv Gen 10, 2014 1:09 pm

Be amics... estic realment desesperat... he canviat gaire be tot el sistema de frens davanters (mordasses, bombins, latiguillo i bomba) i ara está pitjor que al principi. M'explico... vaig decidir cambiar-ho tot perque a mes del problema que ja tenia em vaig adonar que la bomba tenia perdua. Ara tot es nou. I ara a mes de tenir el problema de que el pedal s'em va pel fons a les dues manchades es queda frenat... fins el punt que a l'hora de probar-ho s'em va recalentar els frens... He gastat massa diners en material (calers que ara mateix no tinc) i mecanics... han vingut 3 i sincerament ja estic fins els nassos... com a dada os diré que he ficat liquit dot4. Ara tinc el cotxe abandonat per aquesta merda, ja que no tinc diners per continuar arreglant aixo... sobretot amb el risc de gastar i que no es solucioni el problema... a veure si algú pot iluminar-me. De veritat que li estaré ben agreit.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDv Gen 10, 2014 10:02 pm

Dot4 perque suposso que es de tambors devanters, tot sigui que t'hagin venut material de lhm, en principi amb bomb nova, mordasses noves i bombins has de tenir frens per uns 20 anys, aquests mecanics tenien centrador de mordasses? es com bastant necesari ja que aquestes no es centren soles com en els cotxes moderns.

Si esta tot ben instalat i purgat, i s'ensorra el pedal massa es que la bomba es defectuosa, ves on l'has comprat i que te la canviin, i el proper cop si no vols gastarte una burrada en peçes ves a veure a en Toyo, mira el que val tot els que has comprat a una altra banda, suma-ho i si no hi han mes de 50€ de diferencia vinc jo i t'arreglo els frens. Pero amb peçes del toyo que no fallen.

http://www.frensiembragatgesgr.com/ecommerce/categories/categories.cfm?id=412&languageId=1
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDv Gen 10, 2014 11:24 pm

Doncs que jo sapiga no han utilitzat cap centrador... el que mes em fot es el fet que hagin passat tres 'mecánics' i no tingui resposta del que passa... del calentament mental que vaig agafar en el momento vaig decidir 'abandonar' el cotxe al descampat de dalt de casa meva fins que s'em passes i fins que tingués calers... pero sincerament no hi ha res que em vingui mes de gust ara que disfrutar del cotxe... em trobo de mans lligades.
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 1:35 am

El liquid que he utilitzat (dot4) es correcte? Encara que trobo que el problema no ha de venir de aquí...
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 6:27 am

Es complicado adivinar el que pasa sin ver el problema.Pero hay van varias posibilidades.El vastago que empuja al cilindro maestro no retorna totalmente,Haber comprado accesorios para lhm debiendo ser para dot 4 .El posible descentrado de las mordazas y por ultimo el exceso de acercamiento de las mordazas.Comentas que debido al problema que ya tenias ademas tuviste que cambiar la bomba cuando el problema seguramente era debido ala bomba.
Ahora preguntas.
¿En la parte delantera tienes frenos de disco o tambor?
¿Compraste algun bombin o bomba color verde o con algun puntito sobre ellos de color verde.
¿Por ultimo dices haber cambiado latiguillos ignoro el ano de tu doscv pero latiguillos solo llevan los muy antiguos,habras cambiado tubos metalicos supongo.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 7:36 am

Si jo també m'he quedat out amb lo del latiguillo, pero he supossat que li hauria dit el macanic, es com alló de la junta de la trócola.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDs Gen 11, 2014 10:11 am

En la parte delantera llevo tambor que es donde tengo el problema.

Lo de los puntos verdes no me he fijado pero no me suena para nada...

Tienes razón... no es latiguillo... es un tubo metálico.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 9:16 am

Has mirado lo del vastago que va al pedal del freno que llege hasta el final .Sin quedar presionado.
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDg Gen 12, 2014 9:23 am

misnenasdoscv escrigué:
Has mirado lo del vastago que va al pedal del freno que llege hasta el final .Sin quedar presionado.

Sí, me lo miró el ultimo mecánico que vino..
Tornar a dalt Ir abajo
Necksbreaker

Necksbreaker


Nombre de missatges : 35
Fecha de inscripción : 04/11/2013
Edad : 41
Ubicació : Al volant

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDc Gen 15, 2014 2:52 am

Hola amics, un bon amic em dona una posible resposta al mal funcionament dels frens... segons ell diu que els bombins es devien d'haver omplert de líquid avans de montar... diu que al no omplirse els cilindres interiors no coincideixen amb els taps de goma i s'atoren... com ho veieu??
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDc Gen 15, 2014 7:35 am

L a verdad que no se como descifrar esa respuesta no se a que tapones de goma se refiere.cuando se sangran los frenos se llenan los bonbines hallan o no estados llenos de liquido previamente,y me imagino que los habeis sangrado.Ni mas ni menos que debes tener alguna doblez por algun tubo o algun racor mal posicionado.Que la bomba al ejercer mucha fuerza si empuja el liquido por ese estrangulamiento pero los muelles de las mordazas no son capaces de devolver el liquido al deposito quedando las ruedas frenadas.
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitimeDc Gen 15, 2014 7:41 am

Te mando un privado con mi tel
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





No frena a la primera Empty
MissatgeAssumpte: Re: No frena a la primera   No frena a la primera Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
No frena a la primera
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» PRIMERA SORTIDA DEL C8
» Cinturones las seients del darrere d'un dyane primera serie

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Sistema de frens-
Canviar a: