| Bones a tots! | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
belebele
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 06/04/2013 Ubicació : La Llacuna
| Assumpte: Bones a tots! Dc Oct 30, 2013 8:32 am | |
| Bones a tots!
Tot i que feia una temporada que estava registrat, encara no havia passat per el forum!
Sóc l'Abel i estic en plena restauració d'una AKS 400.
Salutacions i dos cavalls! | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dc Oct 30, 2013 9:06 am | |
| hola Abel benvingut al foro catala...endevant amb aquesta resturacio de l`aks..fins aviat | |
|
| |
belebele
Nombre de missatges : 35 Fecha de inscripción : 06/04/2013 Ubicació : La Llacuna
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dc Oct 30, 2013 9:18 am | |
| GRàcies Joaquim! Aprofito per enllaçar-vos el que va ser el blog del primer intent de restauració. http://elmeu2cv.blogspot.com.es/ Aquest cop però, la cosa va millor! Us deixo una imatge amb l'estat actual: Salutacions! | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dc Oct 30, 2013 9:28 am | |
| Benvingut al foro company furgoneteru! volem més fotos, fes un post a l'apartat de restauracions i segur que en moltes coses conforme van sortint et podrem anar ajudant | |
|
| |
belebele
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dc Oct 30, 2013 9:36 am | |
| Gràcies Jordi!
Us aniré posant al dia de com evoluciona la restauració!
Salutacions a tots! | |
|
| |
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dc Oct 30, 2013 7:22 pm | |
| Benvingut belebele! Jo també estic manos a la obra amb uba AKS! Tot i que la meva pobreta esta per l'arrastre.... Esperem que poguem compartir moltes anecdotes i problemilles de restauració! Una abraçada desde Tàrrega!
| |
|
| |
belebele
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dj Oct 31, 2013 7:43 am | |
| Gràcies de nou a tots per la benvinguda! Aquí teniu una fotografia de la furgo. Com la veieu? Te una trompada important a la part de darrere, fet que em fa anar una mica tortes les portes... La resta basicament és xapa i pintura, sobretot a les zones on s'hi ha acumulat el rovell... espero que no sigui res greu... Per la part del motor està força bé. Tot i que crec que el reinflard per i ho deixa tot fet una porqueria d'oli... Va quedar parada a principis del 99 (just quan se li va acabar la ITV). A principis d'estiu d'aquest any (2013) la vaig traslladar a casa per arreglar-la més còmodament. El més sorprenent de tot és que va arrancar al tercer intent! Ens anem veient per aquí! Salut! | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dj Oct 31, 2013 11:27 pm | |
| No es sorprenent que arrenqui al tercer intent, si es va parar en marxa i sense averies es el més corrent, es la meravella d'aquest tipus de motor sense aigua, tot i que..., agafar un motor d'aquestos i arrencarlo sense haver tret l'oli, desmuntat el motor, netejat per dintre i tornat a muntar amb juntes noves, doncs no es massa bo pel motor, quan puguis pasali un bon netejador de motors i cambiali l'oli i el filtre o encara millor obre el motor i neteja´l bé. els olis vells dins del carter barrejats amb la sorra que va tragant i l'humitat en converteixen en una pasta que no van precisament bé per lubrificar els finisims conductes de dins del ciguenyal.
Tot i que..., no acostuma tampoc a pasar res als motors que s'han arrencat amb l'oli vell despres de mes de deu anys parats i després es fan servir normalment, pero soc així de quisquillós. | |
|
| |
belebele
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dj Oct 31, 2013 11:35 pm | |
| Si Jordi, en soc conscient! L'oli està més que brut, la gasolina molt passada i tampoc tenia líquid de frens... ah! i els primers metres va córrer amb una de les quatre rodes bloquejada!
El tenia en un altre garatge a menys de 300 metres de casa, i per més comoditat a l'hora d'arreglar-lo el vaig haver de moure.
La meva intenció és anar desmuntant mica en mica tot el que hi ha al compartiment del motor per netejar-ho a fons. Creieu que me'n sortiré? O pot ser perillós?
| |
|
| |
Jordi
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dj Oct 31, 2013 11:50 pm | |
| Es més la por que poguem tenir que la complicació en sí de fer-ho, es molt facil de remuntar tot, amb una mica d'ajuda esclar, i aqui trobaràs tota la necesaria, inclús ajuda presencial, si tens problemes en alguna cosa sempre hi haurà algú que et pugui anar a donar un cop de mà, fa ben poc ens hi vem plantar tres a casa d'en JlGarcia per arreglarli un problema misteriòs. | |
|
| |
THOR
Nombre de missatges : 330 Fecha de inscripción : 22/05/2011 Edad : 69 Ubicació : Mataró
| Assumpte: Re: Bones a tots! Dc Nov 20, 2013 8:03 pm | |
| | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Bones a tots! | |
| |
|
| |
| Bones a tots! | |
|