2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 M'havia presentat?

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDt Oct 29, 2013 9:15 pm

Per si de cas.

Alguns d'aquest foro m'estan ajudant amb un 2cv-6ct que tenia pendent de restaurar des de fa ... 5 anys!!!

Pensava que feia 3-4 però ahir vaig caure que fins i tot vaig començar un blog.

Però temes de feina i personals han fet que el projecte acabès en un 2cv convertit en armari al parking :-(

Fins aquest any, que he decidit rependre el projecte, i veig que em queda molt per fer.

Però no és la meva única vinculació als 2cv, i derivats, ja que he tingut dyane desde que tinc carnet, fa uns 30 anys!!!!

Aquesta història la vaig escriure al blog

http://2cv6-ct.blogspot.com/2007/04/todo-empez.html

Doncs res, ara em falta posar-me les piles i assistir a trobades
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDc Oct 30, 2013 4:20 am

hola jlgarcia sigues benvingut al foro..aviam si agafes aquest dosqui i li dones una bona repasada perque quedi tan wapo com el dyane....ara ja ho saps ..no hi ha excusa i aviam si coincidim en alguna sortida..haaaa soc el de les optiques cuadrades del foro nacional Very Happy Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDc Oct 30, 2013 8:36 am

Gràcies Joaquim. El yema d'òptiques ha quedat en segon plà. Potser ni t'havia dit res. Disculpa
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDc Oct 30, 2013 9:07 am

no problemo!! Very Happy fins aviat Razz 
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDc Oct 30, 2013 9:25 am

Benvingut al foro dels aficionats de casa Very Happy Entre tots acabarem fent anar el 2cv com una seda.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
jlgarcia




Nombre de missatges : 77
Fecha de inscripción : 28/09/2013

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDc Oct 30, 2013 9:34 am

Ja ho he pogut comprovar.Moltes gràcies!!!
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDc Oct 30, 2013 7:24 pm

Benvingut! Poc a poc ja veuras com quedara impoluto aquest bicilindric! Una abraçada desde TàrregA!
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitimeDc Nov 20, 2013 8:02 pm

Hola jlgarcia.

M'havia presentat? BienvenidaM'havia presentat? BienvenidaM'havia presentat? BienvenidaM'havia presentat? Bienvenida
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





M'havia presentat? Empty
MissatgeAssumpte: Re: M'havia presentat?   M'havia presentat? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
M'havia presentat?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: