Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 04/07/2013
Assumpte: Moure dyane amb ITV caducada Dc Oct 16, 2013 1:59 am
Hola, necessito moure la meva DYane de Vilanova i la geltrú a Barcelona però tinc la ITV caducada des de fa un any perquè no la he fet servir. Una idea seria trucar a la companyia d'assegurances per a que me la portin doncs jo tampoc m'atreveixo a dur-la sola fins a Barcelona. Algú sap si això és pot fer? Alguna idea de com resoldre-ho? Gràcies Clara
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
Assumpte: Re: Moure dyane amb ITV caducada Dj Oct 17, 2013 9:19 am
Es una idea si, si no vols gastar-te diners, però primer has de fer que no funcioni i que no es noti perquè quan truques normalment el primer que fan es intentar reparar-la. Desprès a Barna la tornes a arreglar... Algun expert et donarà algun truquillo...
Clarae
Nombre de missatges : 10 Fecha de inscripción : 04/07/2013
Assumpte: Re: Moure dyane amb ITV caducada Dj Oct 17, 2013 9:24 am
Moltes gràcies Noke pels teus dos missatges. Jo amb la Dyane he hagut de trucar a la Grua un parell de vegades i cap vegada han mirat el què passava. L'engaxàven i llestos. Potser quan veuen el "Percal" no s'atreveixen ni a tocar-la Ja sabreu si he arribat bé Clara
nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
Assumpte: Re: Moure dyane amb ITV caducada Dv Oct 18, 2013 5:56 am
Els de l'assegurança si no tens la ITV en vigor et poden fer pagar la grua si el conductor en passa parte,