J.Serra
Nombre de missatges : 2 Fecha de inscripción : 18/07/2013
| Assumpte: capucho de la palanca de intermitens de una AZU Dt Ago 06, 2013 10:04 pm | |
| Hola Bicilindrics,amb dic Quim i fa poc vaig compra una azu i estem començant a desmontar i rascar . I tinc una consulta,a la palanca de intermitents amb falta un capuchot crec que vermell que s il·lumina al posar els intermitents. Sabeu de algun recambista o algu que en pugui tenir? Us adjuntu una foto de la peça. Gracies https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/27/ncmg.jpg/ | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU Dc Ago 07, 2013 9:13 pm | |
| De ben segur que a Alcañiz n'hi han hagut unes quantes aquests dies enrrera, es una peça que o be hauràs de fabricarte o substituir la palanca completa, no ho he mirat pero potser ho tinguin a der franzose, tenen bastanta cosa que no tenen els altres de models antics y de derivats. | |
|
J.Serra
Nombre de missatges : 2 Fecha de inscripción : 18/07/2013
| Assumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU Dc Ago 07, 2013 10:27 pm | |
| Gracies Jordi eh estat buscant per la pagina que mas dit però no hi ha manera,seguiré buscant-la ja que ens faria gracia tan a mun pare com a mi donar amb aquesta peça. Aniré informant si donu amb ella i on. MOLTES GRACIES! | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU Dj Ago 08, 2013 3:44 am | |
| Avui m'ha trucat un company que ha vist la consulta al foro i m'ha donat un telefon d'un que potser tingui peçes d'aquestes, pero ho tinc al cotxe, a veure si aquest vespre t'el passo. | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU | |
| |
|