2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 capucho de la palanca de intermitens de una AZU

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
J.Serra

J.Serra


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 18/07/2013

capucho de la palanca de intermitens de una AZU Empty
MissatgeAssumpte: capucho de la palanca de intermitens de una AZU   capucho de la palanca de intermitens de una AZU Icon_minitimeDt Ago 06, 2013 10:04 pm

Hola Bicilindrics,amb dic Quim i fa poc vaig compra una azu i estem començant a desmontar i rascar Very Happy . I tinc una consulta,a la palanca de intermitents amb falta un capuchot crec que vermell que s il·lumina al posar els intermitents. Sabeu de algun recambista o algu que en pugui tenir? Us adjuntu una foto de la peça. Gracies

https://2img.net/r/ihimg/photo/my-images/27/ncmg.jpg/
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

capucho de la palanca de intermitens de una AZU Empty
MissatgeAssumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU   capucho de la palanca de intermitens de una AZU Icon_minitimeDc Ago 07, 2013 9:13 pm

De ben segur que a Alcañiz n'hi han hagut unes quantes aquests dies enrrera, es una peça que o be hauràs de fabricarte o substituir la palanca completa, no ho he mirat pero potser ho tinguin a der franzose, tenen bastanta cosa que no tenen els altres de models antics y de derivats.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
J.Serra

J.Serra


Nombre de missatges : 2
Fecha de inscripción : 18/07/2013

capucho de la palanca de intermitens de una AZU Empty
MissatgeAssumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU   capucho de la palanca de intermitens de una AZU Icon_minitimeDc Ago 07, 2013 10:27 pm

Gracies Jordi eh estat buscant per la pagina que mas dit però no hi ha manera,seguiré buscant-la ja que ens faria gracia tan a mun pare com a mi donar amb aquesta peça. Aniré informant si donu amb ella i on. MOLTES GRACIES! Very Happy 
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

capucho de la palanca de intermitens de una AZU Empty
MissatgeAssumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU   capucho de la palanca de intermitens de una AZU Icon_minitimeDj Ago 08, 2013 3:44 am

Avui m'ha trucat un company que ha vist la consulta al foro i m'ha donat un telefon d'un que potser tingui peçes d'aquestes, pero ho tinc al cotxe, a veure si aquest vespre t'el passo.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





capucho de la palanca de intermitens de una AZU Empty
MissatgeAssumpte: Re: capucho de la palanca de intermitens de una AZU   capucho de la palanca de intermitens de una AZU Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
capucho de la palanca de intermitens de una AZU
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Compra venda de vehicles :: Cerco...-
Canviar a: