| Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
albert23
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 04/01/2013 Edad : 31 Ubicació : Bigues i Riells del Fai
| Assumpte: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Ds Jul 27, 2013 2:06 am | |
| Bones, després de molts mesos sense publicar res aquí estic, he estat molt liat amb carreres i no he pogut fer res, però per fi puc posar la posta a punt del meu dyane de circuit espero que us agradi! Be, aquí el dyane una foto de fa anys pero de com estaba I aquí de com estaba anys després havent-li tret les enganxines Fixeuvos en el sostre, el planxista de fa 20 anys no va posar cap imprimació i ni tant sols ningú es va preocupar de tractar be l'alumini. Seguim am el frontal i el motor!! Netejan!! Espero que us agradi, seguire amb la part de carrosseria!! Salut | |
|
| |
misnenasdoscv
Nombre de missatges : 460 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 59 Ubicació : SABADELL
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Ds Jul 27, 2013 9:59 pm | |
| muchas gracias por compartir esas fotos. | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Ds Jul 27, 2013 10:35 pm | |
| Que bo que torni a lo seu! Ànims! | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dg Jul 28, 2013 10:45 pm | |
| Si senyor, deus tenir al pare o ben emprenyat per tocarli el cotxe o ben cofoi de veure en tu la seva sang jejeje | |
|
| |
albert23
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 04/01/2013 Edad : 31 Ubicació : Bigues i Riells del Fai
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Jul 29, 2013 9:57 am | |
| ui el pare.... no sap el que li faig ara al cotxe, la idea es canviar de color reparar desperfectes i motor preparat per fer la pujada a sant feliu de codines el 19 d'octubre!! | |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Jul 29, 2013 10:09 am | |
| | |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Jul 29, 2013 10:10 am | |
| Un cop acabat el cotxe m'agradaria fer una comparativa física amb un dyane, acceleració i fotos, si algu amb dyane s'animes estaría encantat!
| |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Des 09, 2013 11:10 am | |
| Sento no haver seguit el fil, vaig tenir una época de molta feina a la feina i desprès el cotxe em treia gran part del temps!! Ja esta acabat però seguire el fil per on vaig deixar-ho! Sortit del pintor i amb l'interior net amb lleugeres modificacions, ubicació del aire acondicionat, pinta detalls, però sobretot netejar. | |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Des 09, 2013 11:21 am | |
| | |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Des 09, 2013 11:27 am | |
| | |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Des 09, 2013 11:33 am | |
| | |
|
| |
albert23
| |
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Des 09, 2013 11:41 am | |
| Dia 2 de novembr, la carrera, sortia de 000, però igualment els nervis eren a flor de pell, primera carrera que faig i primera pressa de contacte amb el cotxe 5, 3, 2, 1, GASSS, tot el que es pugui!! | |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dl Des 09, 2013 11:53 am | |
| Desprès de tota la parrafada de fotos us explico les sensacions del cotxe, és tremendament divertit, igual que un kart, per ser un bicilindric deu ni do com puja, i segons quina curva més rapid que un AX o clio, desafortunadament el motor va morir, el radiador d'oli suplementari que es veu a les fotos va amb una placa sándwich, aquesta placa és de un Opel kaddet gsi, porten una valvula de retenció, de la qual desconeixiem l'existencia, el motor de 2cv en porta una altre i es va quedar sense oli i sense pressió d'oli per uns moments, desprès de vint anys amb la segona generació hem trobat el perquè sempre es trencava el motor, més val tard que mai!
CARROSSERIA, El frontal es ve algo tort, és el que te treballar sense motllos, aquest frontal es el "master"' d'aqui es treu un negatiu del qual surt el frontal bo, amb les inperfeccions corregides.
MOTOR, El motor va equipat amb un bloc normal de 2cv o dyane, porta muntats cilindres de Visa(650cc), un escape fet a mida artesanal, porta la placa esmentada abans per una millor refrigeració d'oli, de carburació porta uns Webber de doble cos, amb un cos anul·lat, si no s'ens ofega amb tanta benzina, costa moltissím ajustar-los.
Per últim agrair l'ajuda impagable del meu pare i com no dels patrocinadors que han col·laborat, EMR lampistería, BAR ARCIS, La Cakery Vic(pastissos personalitzats), JAP bolquets i hidráulica i Tallers Lambert per col·laborar amb recanvis(no hi ha re com una bona amistat amb un exjefe). Per últim agrair als pintors, AUTOPAINT de Santa Eulalia de ronçana, grandissims professionals, superdetallistes i a molt bon preu, els recomano 100%.
El cotxe el podreu veure el dia 15 a la concentració de Sant Quirze de besora.
Salut nois!!! | |
|
| |
joaquim
Nombre de missatges : 405 Fecha de inscripción : 11/06/2011 Edad : 53 Ubicació : san vicenç dels horts
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dt Des 10, 2013 4:21 am | |
| noi feia temps que no sabia res de tu i m`ha sorpres gratament que aquella il-lusio que tenies amb el dyane proto no va quedar en aixo..."nomes una il-lusio"...ara que ja saps l`origen dels mals d`aquesta "fera" donç ja ho saps a fotrali canya per poder sol-locionaro i tot i aixi poder seguir gaudin i disfrutant aquest vehicle tant singular..per molts anys i salut | |
|
| |
noke
Nombre de missatges : 329 Fecha de inscripción : 11/10/2010
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dt Des 10, 2013 8:52 am | |
| Si senyor! M'alegro moltíissim de veure aquest dyane corrent. A veure si en alguna la podem veure en directe. Vaja currada que us heu fet... | |
|
| |
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dt Des 10, 2013 10:34 am | |
| Uaaaaaaalaaaa que xulo!!! llçastima que el 15 tinc una mudança i no podre anar a veure'l, pero ves-nos avisant dels tombs en que hi participis que mirarem d'acostar-nos | |
|
| |
albert23
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps Dt Des 10, 2013 11:01 am | |
| Joaquim, desprès de criarme al costat d'aquest dyane crec que és quasi un germa meu jeje,
Per si el voleu veure algún cop el portaré a totes les concentracions posibles, sobretot de la zona d'Osona ja que un dels patrocinadors es d'alla i va demanarmo.
Ara mateix estic treballant en la temporada del Campionat de muntanya del 2014 per correr en regularitat sport, les principals pujades que vui fer són les Casserres, les Maioles, Alp-Masella i Sant Feliu de Codines, i les demes están per confirmar.
Alguna trobada que feu tots a algún poble també i intentare acostarm-hi amb ell.
Salut. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps | |
| |
|
| |
| Posta a punt dyane 6 proto 24 hores spa francorchamps | |
|