2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Samarretes de bicilindrics.cat

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitimeDj Oct 28, 2010 6:45 am

Vaig a fer una comanda de samarretes, digueu-me si en voleu alguna, m'esperare un temps prudencial, en tinc algunes de pendents, pero no aniria gens malament que hem fessiu memória, ja que jo no en tinc.

Hi ha un altre tema, he tingut algún problema amb la qualitat de la samarreta, en principi les negres i blanques, pel fet de ser mes comunes l'estandard es de més baixa qualitat, la gent que s'ha quedat samarretes groges, crema, caqui, vermella etc son més bones, més gruixudes i s'encongeixen menys, en principi vull unificarles i ferles de un sol color, ja que el que me les fa es una mica lent, i si a més hi han moltes variables en color ja l'hem fotut, les que m'encarregeu negres o blanques seran una mica més cares ja que agafarem la següent qualitat superior.

Aquesta será l'ultima comanda a demanda, a partir d'aquesta es faran només en un color de samarreta i estampat determinat, encara per consensuar. Us en demano l'opinió, fins ara la gent se les feia majoritarament del color del seu cotxe o de la combinació si el cotxe era de dos colors, intenteu donar idees de diseny basades en el bon gust, en idees unificadores i no en el color dels vostres vehicles. com que us conec am la majoría us prohibeixo fer propostes en les que la samareta sigui del color del cotxe(toooma!)

La meva proposta es la següent, -color caqui amb lletres blanques-, en la calçotada bicilindrica un noi que duia un cotxe fet de grafittis, m'hem va encarregar una de camuflatge, no hi havien i el samarreter la va fer caqui i al final no la va recollir, se la va quedar la meva cunyada que es la que va disenyar el logo, pero era sense buscar-ho la que més hem va agradar.

Feu les vostres comandes i propostes, d'aixó en dependra com seràn les samarretes a partir d'ara
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitimeDs Nov 13, 2010 8:10 am

No se si es que he posat el post a l'apartat equivocat, pero necesito saber si algú vol alguna samarreta, se que algú m'hem va demanar, que no confii en que m'enrrecordi i estigui esperant perque la meva memoria no arriba a 32k(espectrum).

Feu comanda si es que en voleu alguna samarreta i proposta de combinació, la proposta de votació de colors té data limit, una setmana o dos abans de la calçotada, i si ningú s'hi pronuncia serán totes les futures samarrets com he proposat en el missatge d'abans, ja que es l'unica proposta fins ara: verd caqui amb el dibuix blanc.


Si les voleu negres o blanques, com ja he explicat abans serán un o dos € més cares.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitimeDv Feb 25, 2011 7:31 am

Per evidents problemes amb el que ens feia les samarretes fins ara he buscat un altre proveidor, podem triar un altre color, a mi hem continua agradant el verd, i es molt posible que les faci així, el dia 7 de març les encarregare ja que només hem trigaran uns dies, així pel dia 13 ja les tindrem a la concentració de Vallbona.

Se que hi ha gent que m'ha demanat samarretes, en Carles m'en va encomanar una a la Vall Fosca, (si si desde aleshores que estic perseguint el tio que me les feia i no hi ha hagut manera) una en talla L, per si de cas encarregare unes quantes, pero qui en vulgui que ho digui abans del dia 7 de Març.
Samarretes de bicilindrics.cat 16k6dxw

aqui teniu els color per que trieu quin us agrada mes, no es per triar el vostre personal, es per fer una votació, jo voto el verd ampolla, si ningú més vota es faran TOTES SEMPRE d'aquest color, el preu sera a partir d'ara d'un € mes que abans, o sigui 12€ per samarreta. El vinil pot ser de varis colors, pero en principi serà blanc a falta de una proposta de combinació de colors més encertada.


mes o meny sera aixó:

Samarretes de bicilindrics.cat Bicilindrics

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitimeDt Mar 01, 2011 11:16 pm

Hola Jordi!!! sempre enfeinat . Doncs a mi m'agrada la de color verd caqui encara que penso que qualsevol color esta be.
Suposo que rosa no esta disponible no??? jajajajajajaja

un petonet ,
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitimeDj Mar 03, 2011 1:33 pm

A casa nostre es agrada el ví mes que la botella osigui que triem la samarreta de color ví
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitimeDs Abr 16, 2011 9:51 am

Bé, les samarretes ja son fetes, de fet ja ho eren abans de les vostres votacions, tot pot esperar a la vida, pero fins a certs limits, jejeje, es igual el color, el cas es tenir-ne una. En verd han quedat estupendes, el preu per cada samarreta es de 12 euros, fins que s'en acabin les que he fet, a partir del relleu ja us ho dirà en Xavier.

He fet unes quantes, no moltes ja que haig de pagarles i no se quan les cobrare, avui a Elne ja n'he colocat un parell, qui en vulgui que me les demani, a partir d'ara les noves les farà el company Xavier, que te una empresa que precisament es dedica a aixó.

www.canfotolit.com

sunny
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joanhans*38

joanhans*38


Nombre de missatges : 63
Fecha de inscripción : 18/01/2011
Edad : 76
Ubicació : Mataró

Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitimeDv Abr 29, 2011 4:57 am

Hola Jordi, he llegit el tema de samarreta bicilindrica. ¿ Et queda alguna negra per casualitat ? Seria la talla L
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Samarretes de bicilindrics.cat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Samarretes de bicilindrics.cat   Samarretes de bicilindrics.cat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Samarretes de bicilindrics.cat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Samarretes 2cv al Carrefour
» panhard bicilindrics
» Enganxines bicilindrics
» Xapes nick i nom bicilindrics
» Trobada Bicilindrics 15 de juny a Cardona

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: