2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY

Ir abajo 
+3
Jordi
joaquim
carles2cv
7 participantes
AutorMissatge
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDg Jun 09, 2013 9:42 am

Bones el moto Club VALL FOSCA celebra el seu 5é aniversari i ens an convidat a acompanyarlos a la ruta que fan am kuads el proper 15 de juny,vall fosca sant joan de l'erm tot per pistes forestals,nomes ells saben camí pero m'an dit que es pasa força be,nomes hi poden anar 8 cotxes per no tenir problemas amb els forestals,de momento som 3

DATA LIMIT PER APUNTAR-SE 12 DE JUNY
                           
                                                          PROGRAMA

DISSABTE MATÍ SORTIDA 9:30H

DINAR SANT JOAN DE L'ERM (RESTAURANT 18-20eu carn a la brasa,es pot fer picnic hi han barbacoas)

ARRIBADA TARDA CAP AL TARD A LA VALL FOSCA

SOPAR-RESTAURANT GALLART (preu 18-20 eu falta confirmar el menú ja ho diré)


            DIUMENGE

PASSEJADA PER LA VALL FOSCA

DINAR DE PICNIC A LA POBLETA DE BELLVEI(barbacoa,forn i botiga per el que fagi falta)




                     LLISTA


CARLES                 1

SANTI                   1

ANTONIO               1

xesco                      1


Editat per darrera vegada per carles2cv el Dc Jun 12, 2013 1:06 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDl Jun 10, 2013 12:27 am

ja m`agradaria ja....pero el dissabte al mati curro Sad Sad ....que ho passe-ho molt be
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDl Jun 10, 2013 3:12 am

Pinta molt be, jo se de uns que si tenen lloc s'apuntaran segur, xesco, juanmi,xamberg, calvo i la colla d'eixelebrats del foro jeje, jo estic mes liat que el cable d'uns auriculars aquest cap de setmana i no podre anar
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDl Jun 10, 2013 4:26 am

Jordi escrigué:
Pinta molt be, jo se de uns que si tenen lloc s'apuntaran segur, xesco, juanmi,xamberg, calvo i la colla d'eixelebrats del foro jeje, jo estic mes liat que el cable d'uns auriculars aquest cap de setmana i no podre anar

Desgraciadament no tothom té tant temps lliure per a poder disfrutar del dosca, i ara és un d'aquells moments el qual toca pencar i fins a Sant Joan tenir arrestada la cabreta i anar de cara a la feina.

Carles dona'ls-hi records al Willy, germans Perucho, Irinoi, andorrà, Jordi i companyia de part meva Wink. Bona gent! jeje
Tornar a dalt Ir abajo
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDl Jun 10, 2013 2:10 pm

Jordi , intenta desliarte, jo ho tinc complicadeijons pero ho intentare ....
Aixo pinta molt be ... una bona ruta i supervisada x el Carles ( aquest les lia guapes , tambe ).
Qui s apunta. ????
Nomes 8 i ja van tres.

Carles . No poses l'hora de sortida ??
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDt Jun 11, 2013 2:23 am

Hem lloguen la Quitèria per fer un espectacle tot el cap de setmana al parc de la ciutadella, si aconseguís escaparme deixant la furgo el divendres i recollint-la dilluns, marxaría a Tortosa que en Montana m'ha convidat a pasar el cap de setmana. A part d'aixó ja saps de sobres que fer rutes de muntanya no es el que més hem vagi
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDt Jun 11, 2013 3:49 am

pues no saps el que et perds Jordi, aquestes rutes de muntanya són fantàstiques!

Tal i com et vaig comentar Carles, em samp molt greu, ja que pinta de puta mare, no podré venir, a partir d'aquest dissabte començo temporada d'estiu i estaré una mica apartat de les trobades d'estiu... fins al setembre res... a veure si de cara a la Tardor us puc arrosegar cap aquí un altre cop!


una abraçada i animeu-vos els que pogueu que aquella zona és preciosa!
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDt Jun 11, 2013 12:37 pm

Carles dona'ls-hi records al Willy, germans Perucho, Irinoi, andorrà, Jordi i companyia de part meva Wink. Bona gent! jeje[/quote]




Ja els hi donaré,xamberg
Tornar a dalt Ir abajo
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDc Jun 12, 2013 12:22 pm

Carles si tot va be jo vinc!!! a de ser una ruta brutal!!! 

jordi animat!!! na per camins li done deu mil cops a pasejar aburridament per esfalt...
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDc Jun 12, 2013 7:54 pm

xesco escrigué:
Carles si tot va be jo vinc!!! a de ser una ruta brutal!!! 

jordi animat!!! na per camins li done deu mil cops a pasejar aburridament per esfalt...
Shocked flipo, ¿llegeixes els misatges que es pengen?
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xesco

xesco


Nombre de missatges : 128
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 34
Ubicació : La Pobla de Segur

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDc Jun 12, 2013 10:05 pm

si no els pogesa llegir, hores d'ara estaria venen cupons de la once xdxd, si no pots vindre perque tens altre compromis lo millor serie que canviesis la data del post anterior , ja que una trobada efecte tovallola molarie molt!
Tornar a dalt Ir abajo
carles2cv

carles2cv


Nombre de missatges : 83
Fecha de inscripción : 03/10/2010

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDj Jun 13, 2013 9:20 am

queda tancada la inscripció per la ruta amb 5 cotxes i un per confirmar.




Xesco i Jordi crec que aurieu de utilizar el MP per comunicar-vos
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDj Jun 13, 2013 9:32 pm

Farem servir el Whatapp Very Happy , el Xesco ja sap que sempre li foto canya pero desde el bon rotllo i l'estima.

Doncs quan vaig proposar a veure si en feiem alguna al juny encara no feia calor, pero podriem fer una l'ultim cap de setmana de juny al delta, o a illa fantasía, si anem als karts ara ens rostirem.

avui veure al Juanmi i li comento, que ja duu frens i rodes noves.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitimeDg Jun 16, 2013 9:41 am

FANTASTIC: ESPECTACULAR; IMPRESIONAN I Altament DIVERTIT
No tinc paraulas. !30 Km de pista d alta montaña. No creais, no demasiado complicada i con unas vistas...


Gracies al Motoclub de la Vallfosca x convidarnos
Gracies Carles per avisarnos.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Empty
MissatgeAssumpte: Re: RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY   RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
RUTA VALL FOSCA-SANT JOAN DE L'ERM 15 JUNY
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Diumenge 23 de juny trobada de clasics a Sant Joan Despi
» Sant Joan Despi Benedicció de Sant Cristòfol 10 de juliol
» Revetlla de Sant Joan Barri de Sant Antoni
» II A xafar NEU!! volta a la Bonaigua 15/12/13
» Trobada vall fosca 03/10/10

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: