2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

Viatges inoblidables en 2CV

3 participantes
AutorMissatge
nel

nel

Nombre de missatges : 527
Ubicació : Tàrrega

Viatges inoblidables en 2CV Empty
MissatgeAssumpte: Viatges inoblidables en 2CV   Viatges inoblidables en 2CV Icon_minitimeDc Oct 27, 2010 3:48 am

Os proposo obrir un post on penjar fotos i on poder explicar anegdotes de viatges que haguem fet amb el nostre 2cv, començo jo, aquesta primera foto es de un viatge que vaig fer al poc de tenir el cotxe a Carcassone (frança)

Viatges inoblidables en 2CV Dsc0261copia

Va ser un viatge que vui repetir ben aviat, impresionant

La següent és de aquest setembre eivissa-formentera amb la meva xicota i la colla, anavem 4 al cotxe, en ocasions 5, ja que ens vam veure amb el forero vicent_ibz i el cul de pato fabricació d'en jordiet i el cotxe es va comportar com un veritable campió!

Viatges inoblidables en 2CV Dsc0633copia

Aniveu-vos a dir la vostra!

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Vicent_ibz

Vicent_ibz

Nombre de missatges : 12
Ubicació : Eivissa

MissatgeAssumpte: Viatge   Viatges inoblidables en 2CV Icon_minitimeDc Oct 27, 2010 10:24 am

Va ser molt bona visita!!! Very Happy
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels

Nombre de missatges : 278
Ubicació : Cerdanyola del Valles

MissatgeAssumpte: Re: Viatges inoblidables en 2CV   Viatges inoblidables en 2CV Icon_minitimeDj Gen 13, 2011 12:23 am

Nel el cotxe fantastic , però no desmereix el fotograf , nen quines fotos i el paisatge diví.
m'alegro molt que hageu sifrutat tant amb el vostre vehicle.
Jo estic desitjan que el perdigon rullí per anar a fer un tom per qualsevol poble o ciutat, i veure las cares de la gent quan mira el teu vehicle i disfrutar del viatge a una velocitat que et dona per mirar be.

Quina gozadaaaaaaaa!!!!!

ja ens donaras una volteta eh???
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Viatges inoblidables en 2CV   Viatges inoblidables en 2CV Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Viatges inoblidables en 2CV
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Galeria fotogràfica-
Canviar a: