nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Viatges inoblidables en 2CV Dc Oct 27, 2010 3:48 am | |
| Os proposo obrir un post on penjar fotos i on poder explicar anegdotes de viatges que haguem fet amb el nostre 2cv, començo jo, aquesta primera foto es de un viatge que vaig fer al poc de tenir el cotxe a Carcassone (frança) Va ser un viatge que vui repetir ben aviat, impresionant La següent és de aquest setembre eivissa-formentera amb la meva xicota i la colla, anavem 4 al cotxe, en ocasions 5, ja que ens vam veure amb el forero vicent_ibz i el cul de pato fabricació d'en jordiet i el cotxe es va comportar com un veritable campió! Aniveu-vos a dir la vostra! Salut | |
|
Vicent_ibz
Nombre de missatges : 12 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 35 Ubicació : Eivissa
| Assumpte: Viatge Dc Oct 27, 2010 10:24 am | |
| Va ser molt bona visita!!! | |
|
Angels
Nombre de missatges : 278 Fecha de inscripción : 22/12/2010 Edad : 58 Ubicació : Cerdanyola del Valles
| Assumpte: Re: Viatges inoblidables en 2CV Dj Gen 13, 2011 12:23 am | |
| Nel el cotxe fantastic , però no desmereix el fotograf , nen quines fotos i el paisatge diví. m'alegro molt que hageu sifrutat tant amb el vostre vehicle. Jo estic desitjan que el perdigon rullí per anar a fer un tom per qualsevol poble o ciutat, i veure las cares de la gent quan mira el teu vehicle i disfrutar del viatge a una velocitat que et dona per mirar be.
Quina gozadaaaaaaaa!!!!!
ja ens donaras una volteta eh???
| |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Viatges inoblidables en 2CV | |
| |
|