2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari

Ir abajo 
2 participantes
AutorMissatge
jordi xurigue

jordi xurigue


Nombre de missatges : 7
Fecha de inscripción : 27/12/2012
Edad : 71
Ubicació : vilassar de mar

Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari Empty
MissatgeAssumpte: Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari   Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari Icon_minitimeDg Mar 31, 2013 1:13 pm

Be ,us presento unas cuantes fotos ja ens anirem conaixen
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari Empty
MissatgeAssumpte: Re: Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari   Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari Icon_minitimeDg Mar 31, 2013 10:26 pm

Jordi, ens has posat tres post i cap foto, mira d'esborrar els altres dos post i posar-ho tot en un de sol que si no serà una mica liòs.

Ja t'aviso que posar fotos no es una feina facil, si vols mentrestant et vas ensortint me les pots enviar al correu i jo et passo els links
mentrestant aqui tens una mica d'ajuda de com penjar les fotos.
https://2cvbicilindrics.forocatalan.com/t228-com-penjar-fotografies-en-els-misatges
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
 
Us presento la meva adquisisio i el proces de restauracio del antic propietari
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Restauracio en proces de dyane 6
» Tinc un mehari de 4 places de fabrica per restaurar
» Us presento la meva barca.
» Una restauració d'un 2cv amb presupost controlat
» volant antic

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Restauracions Pas a Pas-
Canviar a: