2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 THOR i les seves idees

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDl Mar 25, 2013 6:39 am

Sento molt que ho prenguis així, pots borrar aquest post ja que jo no ho puc fer.
Gracies.


Editat per darrera vegada per Xavier el Dl Mar 25, 2013 9:59 am, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDl Mar 25, 2013 9:16 am

Avui hem estat a casa donant-li voltes a aoxó precisament, pero el tema de que les dones ens cuinin hem sembla sexista i discriminatori, ¿que pasa? ¿que jo no puc cuinar? jo había pensat que en la propera trobada que s'hagués de portar picnic, que es la de Castellar de n'Hug, ens posessim d'acord per fer un menu de "buffet lliure" que la gent es reservi fer primer plat o segon o postres, i que els plats estiguin equilibrats en quantitat, que no ens trobem amb 7 amanides i quinze coques i sense res de tall.

La proposta de casa de colonies m'agrada i molt Very Happy .
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDt Mar 26, 2013 7:48 am

Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDt Mar 26, 2013 10:23 am

Ostres Xavi, no ho he dit per que hem sentís ofés ni per que no estigui d'acord, si no per que la cosa no es quedés sols en mans de les esposes, a mi també m'agrada cuinar i només per aixó ho comentaba, no cal esborrar res i et demano que posis el misatge tal i com estaba, si hi hagués hagut alguna cosa ofensiva o en contra de les normes del foro ja estaría esborrat pel moderador fa estona.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDt Mar 26, 2013 11:07 pm

Vaja, m’he perdut el començament.
He estat uns dies sense entrar al foro, y avui quan entro em trobo aquest post iniciat pel Xavier, i que ha estat esborrat.
No se el que deia, però a la vista del que llegeixo, i donat que no tothom es va assabentar del que vaig dir, permeteu-me que m’expliqui.
En totes les trobades que fem de pic-nic, generalment, els tios el que fem es el foc, la carn a la brasa, aportem begudes (cerveses, vi, vermut del Gerard, cointreau del Jordi, etc.), el Victor porta pa, i així, “a bote pronto”, poca cosa més.
D’altra banda, les noies, sempre ens aporten menjars més elaborats, que han fet amb tota la il•lusió, que els reparteixen entre tots, i a més a més estan boníssims.
Concretament, en aquesta darrera trobada, van repartir diferents tipus de pastissos, mones, i alguna cosa més, que jo des d’aquí els agraeixo enormement.
La meva proposta va ser que, en una trobada, les noies, es posessin d’acord entre elles “en secret”, i ens sorprenguessin amb un àpat “sorpresa”, tal com elles ho saben fer, i elles van dir que, posteriorment en altra trobada, seriem els tios els que ho féssim.
Entre la broma, les rises, i el cava, pot ser no em vaig explicar bé, o pot ser no se’m va entendre bé.
En tot cas, no considero que la meva proposta sigui sexista en el mal sentit de la paraula, i molt menys discriminatòria, ni tampoc vull iniciar una “guerra de sexes”, perquè, si fora així, els tios ja la tenim perduda abans de començar.

Tornar a dalt Ir abajo
Xavier

Xavier


Nombre de missatges : 204
Fecha de inscripción : 22/11/2010
Edad : 59
Ubicació : Igualada, Barcelona

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDc Mar 27, 2013 1:37 am

Mira THOR, jo l'únic que vaig fer va ser reflexar el que vas proposar i com deia secundar la moció a mes de pujar l'aposta proposant que es podia buscar un casa rural, no una casa de colonies (que no és el mateix) per poder fer-ho també deia que cada escu portes la seva especialitat, també proposava que les dones és podien posar d'acord o be a través d'aquest mateix foro o fent un perfil al facebook de LAS BICILINDRICAS i altres coses que ja no recordo exactament.

També crec que en cap moment vaig dir que les només les dones habien de cuinar sino que cada escú portes la seva especialitat, si que vaig proposar que s'organitzesin elles per que penso que tenen gran capacitat organitzativa i que s'impliquesin mes en les trobades i no ser meres espectadores o que s'assabentin de les trobades dos dies abans, que sempre organitzem els homes o al foro gairebe sempre son els homes qui ho fan, encara que en la meva no és el cas i com sabeu som tota la familia que ho fem per igual.

Penso que no mereixia que s'hem digues que soc sexista o masclista i per aixó vaig esborrar el que vaig dir i torno a demanar que es borri aquest tema, en el moment que algú pensa això de mi o de la meva re-proposta crec que no ha de continuar escrit en aquest foro en el que no hi pot haber res que pugui ofendre el mes mínim a ningú.

Per tant demano que és borri aquest tema i això es mati aqui.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDc Mar 27, 2013 8:56 am

Xavi, et torno a repetir que el que vaig dir no ho vaig dir en el to en el que ho heu entés, ho vaig dir en plan de conya per dir tot seguit que jo també vull cuinar, sento que encara no ho hagis entés així, per que es en plan de conya, i com a conya no hem sembla que hagi d'ofendre a ningú i per tant no crec que s'hagi d'esborrar res,
Collons Xavi!!!, sembla que no hem coneguis!!! Shocked Shocked Shocked Shocked

es sexista i discriminatori per mi amb lo cuinetes que soc jajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitimeDc Mar 27, 2013 9:09 am

THOR escrigué:

Entre la broma, les rises, i el cava, pot ser no em vaig explicar bé, o pot ser no se’m va entendre bé.

Jo directament ni et vaig sentir, m'ho anava explicant en Thunder mentres ho anaves dient.
THOR escrigué:

En tot cas, no considero que la meva proposta sigui sexista en el mal sentit de la paraula, i molt menys discriminatòria, ni tampoc vull iniciar una “guerra de sexes”, perquè, si fora així, els tios ja la tenim perduda abans de començar.

Ni que ho diguis jajaja jo la vaig perdre fa molts anys, concretament 15 quan hem vaig casar.

Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





THOR i les seves idees Empty
MissatgeAssumpte: Re: THOR i les seves idees   THOR i les seves idees Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
THOR i les seves idees
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» hola a tots soc el joaquim
» Motor Thor
» Es canvia el NICK "apocapoc" pel de "THOR"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Altres :: Fora de tema-
Canviar a: