2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Epocauto 2013.

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDl Mar 11, 2013 10:00 am

Hola companys!!

Comentar-vos que aquest pròxim cap de setmana es celebra l'Epocauto a la Fira de Reus... A Reus obviament Laughing Jo no sé si hi niré dissabte o diumenge encara, el que si que tinc clar però es que hi assistiré ja que he quedat amb algun company d'altres foros per veuren's, anar a prendre algo i mirar trastes per alla... I com no, assistir-hi amb el Dyane que allà pots anar amb el cotxe i exposar-lo a fora on van arribant molts clàssics.

Bueno, a veure si us animeu i inclús ens poguéssim trobar amb algun per anar fins allà des d'algun punt i fer una mica de soroll bicilindric per alla!! Wink

Salutacionsssss!!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDl Mar 11, 2013 11:22 pm

Hi ha una també a Vic, no sé que farem.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDl Mar 11, 2013 11:41 pm

Doncs haurem de triar, jo m'estava plantejant d'anar-hi, entre setmana puc fer el que vulgui quan vulgui, pero els caps de setmana son per fer coses amb la family i s'ha de negociar, potser hem puc escapar el dissabte al matí, pero com que sería sols al mati crec que es mes factible anar a vic, vull mirar unes peçes tant per mi com per un amigote.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDt Mar 12, 2013 12:40 am

Tot buscant he trobat la informació de la fira de Vic, no hi aniré segur, tinc mes de 200 cotxes de SCX i si vaig hem deixare el sou i no es plan Evil or Very Mad a més vull mirar peçes de cotxes, pero dels grans, si puc anire a reus, tot i que hem cau lluny per anar un matí pale crec que d'aqui a no massa es la de Granollers, així que esperarem al 6 d'abril per la llotja de Granollers, ja hi vaig anar l'any passat i va estar prou be.

Epocauto 2013. Show_foto
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDt Mar 12, 2013 5:25 am

Vaja... a veure si arribessim a poder coincidir amb algú, jo tinc previst d'anar-hi dissabte a la tarda que ja ho havia parlat amb un forero d'un altre foro que ja fa moltissim temps que portavem dient de trobar-nos...

Salutacionsss i a veure si hi ha sort i amb algú coincidim!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDt Mar 12, 2013 7:39 am

Ufff, jo puc fer tota la setmana el que hem doni la gana, dedicar-li tot el meu temps al 2cv o a fer el que hem roti, entrar i sortir quan vulgui, la meva dona no es fica en el que faig, els diumenges hem de pactar que fem, si hi han sortides, si hi anem, si anem a casa dels sogres, etc, l'unica cosa que es realment sagrada a casa meva son els dissabtes per la tarda, soc en exclusivitat de la meva dona sense cap posibilitat de negociació, ni que hi hagi una sortida ni que s'acabi el món. Hem d'anar a voltar botigues si o si o divorci.

Tot i que a la ronda anirem dissabte tarda i a dormir, pero perque estarem tot el dissabte mati, migdía i primera hora de la tarda voltant per les botigues outlet de luxe d'Igualada i ja compenso.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDc Mar 13, 2013 7:52 am

Jordi escrigué:
.../... jo puc fer tota la setmana el que hem doni la gana, dedicar-li tot el meu temps al 2cv o a fer el que hem roti, entrar i sortir quan vulgui, la meva dona no es fica en el que faig.

Ets un moro. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitimeDc Mar 13, 2013 8:47 am

THOR escrigué:
Jordi escrigué:
.../... jo puc fer tota la setmana el que hem doni la gana, dedicar-li tot el meu temps al 2cv o a fer el que hem roti, entrar i sortir quan vulgui, la meva dona no es fica en el que faig.

Ets un moro. Laughing Laughing Laughing

Ho sería si hem fiques en el que fa la Gemma, pero jo també la deixo fer el que vulgui, son mes de 20 anys junts, el proper 21 fem 15 anys de casats
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Contenido patrocinado





Epocauto 2013. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Epocauto 2013.   Epocauto 2013. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Epocauto 2013.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» EpocAuto a Reus 12-13 de març
» ¡¡¡¡ NOVETAT !!!! A la trobada Arbucies 2013
» Pop cross Elne 13-14 Abril 2013
» 21 d`abril 2013 les fonts del llobregat
» IV calçotada Bicilindrica, 20 de Gener, Ampliada la capacitat fins a 120 persones

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: