2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Un crack en tots els sentits DYANE!

Ir abajo 
+4
misnenasdoscv
Angels
THOR
Paufont
8 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 10:35 am

Us escric aquest post per a explicar-vos una experiència que he tingut aquest passat cap de setmana relacionada amb el meu Dyane.

Tal i com haviem acordat uns quants amics, fariem una calçotada en un tros al camp, apartat d'un poble ja a l'Urgell, sortirem a mig matí el Dyane carregat amb cadires, menjar, graella, etc... I un Land Rover Freelander crec que era amb unes quantes coses més i l'altra gent que no cabia ja al Dyane.

Pel camí tan carregats la velocitat no era cap passada que diguem... (60-80) Així que per entretindre el viatge vam penjar un fuet a la biga del sostre i anar menjant amb la musica mentre els del Land rover radere (que no sabien el camí i ens seguien) s'ho miraven... Laughing

Arribem finalment a l'entrada del caminet que sortia cap al tros i el Dyane s'emociona a correr una mica més i xaaaaf pel mig dels tolls i el fanguer de després de la nevada (l'havia netejat a fons la tarda abans d'anar alla i res de manguera, drapet i esprai com faig varies vegades a la setmana... Crying or Very sad ).

Llavors arrivem a la "vall" o zona enclotada on es troba el mas i hi ha una "forta" baixada, a primera vista, tot correcte, doncs ni més ni menys, Dyane avall fins que me n'adono que sota l'aspecte d'aquell camí hi havia un fanguer que em va acabar de deixar el cotxe que... Rolling Eyes I com no, l'altre que seguia darrere directe amb el Land Rover. A mitja baixada paro i fem parar l'altre.

Decidim tirar els cotxes enrrere i deixar-los a dalt del cami on la terra és més seca i anar a peu fins al mas, primer el Land rover (sino jo no podia tirar enrrere) comença a pujar i de sobte comença a patinar i a patinar destrossant el camí fins que l'embrague feia una pudor de cremat impressionant... Laughing

Ho vam deixar així i vam anar a fer la calçotada, un cop acabat tot tornem i entre pedres, branques, maniobres, empentes... el Land Rover surt del fang despres d'haver-nos enfangat nosaltres fins dalt.

Havia arribat el torn del Dyane, pujo, entro la marxa enrrere i zuuuuuuuuummmmm ja soc a dalt sense cap patinada ni maniobra (i el tub d'escape que en tinc un tros trencat per l'òxid penjant... Rolling Eyes )

Tots alucinaven i jo el primer de que hagués pujat amb tan exagerada facilitat i rapidesa, igual que tirant marxa enrrere pel mig d'un carrer Shocked Shocked

Que havia de dir? Baixo del cotxe i lo primer que dic " On és el 4x4?????" jajajajajaja Laughing Laughing

Si es que com el Dyane... Cool CAP CAP CAP!!!!! king jejejeje

A veure si sóc capaç de baixar les fotos del mobil "nou" i us en poso alguna tot i que poca cosa vam fer amb la feinada que teniem...

Salutacionsss!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDl Feb 25, 2013 9:00 pm

Bona i didàctica historieta, si senyor.
Amb un parell de c...ilindres.
Aquests cotxes, si endavant, no hi ha qui els pari, de cul son insuperables. Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 58
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDt Feb 26, 2013 8:59 am

Una història molt maca i pensa que una cabra sempre tira pel monte. Hi era al seu habitat
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 59
Ubicació : SABADELL

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 7:20 am

con experiencia como esa y otras de similares se da uno cuenta de las bestias que tenemos el privilegio de poder conducir.ARRIBA BICILINDRICOS
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 8:22 am

aquest bicilindrics tenen cops amagats..jo sempre dic que son "lobo con piel de cordero" cheers cheers
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 8:56 am

Poc a poc veuràs que coses com aquestes seràn a l'ordre del dia amb el teu Dyane, aquestos cotxes són impresionants!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 9:35 am

De veritat que si que arriben a ser impresionants sota lo "cutres" i senzills que arriben a ser... La majoria de gent que es mira el meu sempre s'ho pren amb conya, que si no corre, que si no tira que si es petit que si no se que... I moltes vegades, potser més al començament arrivabes a pensar, potser tenen una mica de raó que jo no veig per estar tan aficionat al traste que no li veig defectes, pero he pogut observar que quan hi portes un temps al volant i et vas trobant amb diferents situacions, s'ha de dir que el cotxe te collons, més enllà del que digui o pensi la gent...

Aqui us deixo les fotos:

Aqui la baixada que aparentment no estava enfangada pero...

Un crack en tots els sentits DYANE! 2im731t

El meu allà on el vaig deixar aparcat:

Un crack en tots els sentits DYANE! 90x6l1

Un crack en tots els sentits DYANE! Rw76kh

Un crack en tots els sentits DYANE! 4l4uf9

Aqui el camí tot desfet d'intentar treure el 4x4, no s'aprecia potser pero posaves el peu i amb prou feines el treies...

Un crack en tots els sentits DYANE! M9xdmb

I aqui el 4x4 ja havent-lo pujat a mija pujada que hi va haver una feinada perquè relliscava cap al camí que baixa cap a la dreta, i vinga branques i pedres i... jajajajaj

Un crack en tots els sentits DYANE! 34njtqv

A mi la veritat es que em sap greu perquè l'enguarro tot i tot això tenint-lo tan nou, almenys de fora, i per dintre, el dia abans de la nevada que va ploure, el vaig tenir al carrer mentre sopava i em va entrar aigua per la porta del maleter, mullant-me els altaveus i la bandeja, al salpicadero per les entrades d'aire, al terra no se per on... Es una cosa que odio, perquè sé que acabarem amb oxids i no em fa cap il·lusio...

D'altra banda, crec que és el preu de tenir-lo restaurat, si no ho estés no em vull imaginar tot el que arribaria a fer... Rolling Eyes

Salutacionsss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 11:07 am

La teva ultima reflexió es molt encertada, la veritat es que hauries d'haver agafat el cotxe, mirar la mecanica i el confort, i tirar milles un temps, fotre el cabra, donarli algun copet que altre (impepinable quan t'acabes de treure el carnet) i després d'un parell d'anyets ferli una bona restauració com la que has fet, pero pillarlo de nou, sense haver conduit mai un trasto d'aquestos i fotre la restauració que has fet per que després no t'agradès portarlo tindria collons
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
xamberg

xamberg


Nombre de missatges : 96
Fecha de inscripción : 04/10/2012

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDc Feb 27, 2013 11:59 am

Mira si en són de valents aquets trastes...

Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDs Mar 02, 2013 7:58 am

Jordi,

No m'havia plantejat la possibilitat de que no m'agradés portar el Dyane, la veritat es que és una cosa que amb la meva manera de ser hagués trobat fins i tot impensable, d'això n'estic segur, que potser n'hi hauria que m'agradaria més portar? No t'ho nego, però la veritat es que els dos cotxes que més he portat son el Dyane i el Seat Ibiza de l'autoescola, el de l'autoescola era "monoton" i el Dyane... Jo per lo menos hi vaig molt feliç, la veritat.

Xamberg, havia vist molts d'aquests videos, n'hi ha d'impressionants, tot i que estic segur que el meu no el fotria a fer el que fan aquests, mare meva... jajajaja

Salutacionssss

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDg Mar 03, 2013 10:33 pm

Paufont escrigué:

el Dyane... Jo per lo menos hi vaig molt feliç, la veritat.
Son vehicles.... "PARA GENTE ENCANTADORA".

No vulguis fer el que veus en aquests vídeos. No ho podràs fer
Pensa que aquests cotxes, estan preparats, tenen tracció a les 4 rodes, i altres millores que no te un cotxe original.
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitimeDl Mar 04, 2013 8:55 am

Feliç i vaig, això ho sé i ho percebo jo, lo d'encantador ja es una opinió que els demés han de tenir de mi, dir s'ho d'un mateix a vegades pot ser aventurar-se molt sense saber-ho o inclús sabent-ho... Shocked (quina reflexió mes cutre jajajaja Laughing )

No et preocupis Thor, que al meu Dyane li queda molt lluny fer això... Només faltaria fer-li alguna rallada o que m'entrés més aigua de la que ja m'entra a dintre, pobre cotxe, que cada perjudici que te em fa mes mal a mi que a ell, per no parlar de fer-li cap modificacio, si vulgués xafar un cotxe ja em buscaria un traste de 20 anys que cremés oli i ja anés per l'arrastre, pero el Dyane mai! Indubtablement Cool

Salutacions!

Pau

PD: No et pensis... Perque no ho vull fer, que sino em poso aqui jo amb el Dyane i acaben fent tots el ridicul... drunken jajajajaja Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un crack en tots els sentits DYANE! Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un crack en tots els sentits DYANE!   Un crack en tots els sentits DYANE! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un crack en tots els sentits DYANE!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» manual dyane o dyane 6 400
» Hola a tots
» Gràcies a tots
» Salutacions a tots!
» Hola a tots

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Atres vehicles clàssics :: curiositats-
Canviar a: