nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: A veure si aconseguim el màxim nombre de pobles de Catalunya amb 2cv Dg Feb 10, 2013 10:23 am | |
| L'altre dia vaig em va fer la següent proposta en Carles2cv: Fer-nos una foto amb el nostre bicilindric al cantó de la senyal d'entrada del vostre poble de residència o naixement, a veure si podem aconseguir el major nombre de pobles a Catalunya amb 2cv, aquestes fotos envieu-les a bicilindrics.cat@gmail.com i les possarem en comú aquí al fòrum i al facebook a veure si podem aconseguir donar la volta a catalunya en 2cv seria rollo això, tot i aquest ni esta a catalunya ni és el meu poble | |
|
xamberg
Nombre de missatges : 96 Fecha de inscripción : 04/10/2012
| |
carles2cv
Nombre de missatges : 83 Fecha de inscripción : 03/10/2010
| Assumpte: Re: A veure si aconseguim el màxim nombre de pobles de Catalunya amb 2cv Dc Maig 15, 2013 11:49 am | |
| He llegit l´anunciat d´aquest post i té una error segons la meva proposta, seria fer una foto a la entrada de tots els pobles de Catalunya en els cuals anem pasan am el 2cv no cal que sigui el nostre poble ni el de naixament.Aveure si cobrim tots els pobles de catalunya | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: A veure si aconseguim el màxim nombre de pobles de Catalunya amb 2cv | |
| |
|