2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Empty
MissatgeAssumpte: Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes   Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 7:11 am

El company Bertu m'ha comentat que el dissabte dia 2 hi serà a Melianta, que esta a uns 6km de Banyoles, amb tot l'estock de peçes que té, i hi auràn mes parades, jo encara ho veig cruet pero intentaré anar-hi amb l'excusa d'anar a buscar peçes per la furgo, algú s'hi apunta? ens podriem trobar i dinar plegats.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joserosa




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 08/02/2011

Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes   Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 8:04 am

Hola Jordi,
a mi m'agradaria anar-hi i, aprofitant el viatge, portar-me la estabilitzadora que li he comprat al Bertu, pero el meu problema es que dissabte al matí tinc classe d'angles, així que no podria sortir fins al migdia. Quins plans tens tu?

Jose Rosa
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes   Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 8:43 am

Per començar dir-li a la dona i que no s'emprenyi, malament per la tarda per mí, jo hauria d'anar d'hora, carregar, dinar aviadet y tirar avall de pet, com veus el tema de les "bells"? les tardes de dissabte son sagrades, uniques i exclusives de dedicació complerta a la familia i al consumisme, es l'unic que hem demana la dona.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
joserosa




Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 08/02/2011

Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes   Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 10:02 am

El tema Bell's està fotut perque ja porto algunes per culpa de la feina i en 2 setmanes tenim examens. En tot cas, si puges i et va be em podries portar la barra?
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes   Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 11:00 pm

I tant, si pujo compta-hi
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes   Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Icon_minitimeDc Gen 30, 2013 10:47 am

quina llastima no poder assistir :/ tinc tot el cap de setmana ocupat al circuit T_T
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Empty
MissatgeAssumpte: Re: Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes   Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Festa de les 2 i 4 rodes a Melianta 2 de febrer mercadillo peçes
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» separadors de rodes
» Aquest diumenge a la Festa del Barri Ca l´Artigues
» FESTA DEL MOTOR VILA DE PALS 3/11/2012
» 2CV cabriolet per a peces
» 9ª calçotada Bicilindrica 18 de Febrer

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: