2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Caixa de cambis

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

Caixa de cambis Empty
MissatgeAssumpte: Caixa de cambis   Caixa de cambis Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 1:54 am

em preguntava si existeix algun tutorial pe´l desmuntatge i reparcion de la caixa de canvi, ja que tinc una que li falla la 3 tercera velocitat i la voldria reparar, la que tinc posada actualment el sincronitzat de la marxa enrere sona moltíssim, encara que crec que és normal en les caixes antigues del 2CV.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Caixa de cambis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Caixa de cambis   Caixa de cambis Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 4:11 am

Hi ha un tutorial de 2cv xpert en francés, crec que hauries de aconseguir el dvd, de totes maneres l'Iker te moltisima cosa penjada a 2cv televisión, pero res de caixa de cambis
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
pollito

pollito


Nombre de missatges : 11
Fecha de inscripción : 17/11/2011
Edad : 57
Ubicació : Barcelona

Caixa de cambis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Caixa de cambis   Caixa de cambis Icon_minitimeDg Mar 17, 2013 9:29 pm

A mi hem va començar a saltar la segona velocitat.
I ara ja no entra ni la primera, be entra pero tinc que tindre l'embrague pitjat perque si no s'engrana i la marxa enrera igual.
De fet el tinc parat a casa perque no tinc cales per invdertir-hi.
Segons el mecanic es la caixa de canvis que s'ha afluixat i s'ha de apretar, però s'ha de desmontar tot el motor.
Algú diu que son les varilles de la palanca .... no se, si algú pot donar llum ;-)

Records
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Caixa de cambis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Caixa de cambis   Caixa de cambis Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 7:23 am

pollito escrigué:
A mi hem va començar a saltar la segona velocitat.
I ara ja no entra ni la primera, be entra pero tinc que tindre l'embrague pitjat perque si no s'engrana i la marxa enrera igual.
De fet el tinc parat a casa perque no tinc cales per invdertir-hi.
Segons el mecanic es la caixa de canvis que s'ha afluixat i s'ha de apretar, però s'ha de desmontar tot el motor.
Algú diu que son les varilles de la palanca .... no se, si algú pot donar llum ;-)

Records
si el mecanico te ha dicho que es porque se ha aflojado la caja del motor y para apretarla a de sacar el motor tiene tela el mecanico.mas bien debe ser del sincronizado o las horquillas pero es una suposicion porque sin ver el tema in situ en complicado mi recomendacion seria que busques con tranquilidad una de segunda mano y cambiarla es relativamente sencillo.
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 55
Ubicació : Lloret de Mar

Caixa de cambis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Caixa de cambis   Caixa de cambis Icon_minitimeDt Mar 19, 2013 7:59 am

a mi me saltaba la tercera, misnenasdoscv, tiene razón es facil de cambiar, yo compre una de segundamano , la cambie y ahora me gustaria reparar la vieja ya que era mas moderna que la que tengo actualmente , en esta me suenan mucho la falta de sincronizados en la primera y marcha atras.
a ver si poco a poco podemos repararla en ratos libres, a hi de lo del tutorial de reparación.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Caixa de cambis Empty
MissatgeAssumpte: Re: Caixa de cambis   Caixa de cambis Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Caixa de cambis
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Treure motor i caixa de canvis
» LOT DE PECES, MOTORS I CAIXA DE DISC
» Venc caixa de disco de dyane 6 berlina.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Mecànica-
Canviar a: