2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013

Ir abajo 
+8
Paufont
Jorcitroen
Jordi
Angels
THOR
joaquim
prize
albert23
12 participantes
AutorMissatge
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 9:02 am

Bones, fa poc que estic per aqui i miro molt però comento poc, per no dir gens ja que vaig molt atabalat amb la feina i altres coses, però vui proposarvos una cosa.
Que us sembla si demanem informació per anar a les Montjuich series que fan anualment? van classics de tota mena, i podriem fer un petit racó pels nostres bicilindrics, jo ja tenia planejat assistir amb el dyane de circuit, però si som uns quants millor no? Que n'opineu? És del 12 al 14 d'abril!! A veure quants s'animen Smile Quan reunim uns quants trucaré i demanaré més info per assistir! Salut!

http://www.espiritudemontjuic.com/ESP/espiritu-de-montjuic-home.html
Tornar a dalt Ir abajo
prize

prize


Nombre de missatges : 109
Fecha de inscripción : 25/10/2010

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDt Gen 22, 2013 11:49 am

A mi m agradaria, ....
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 7:17 am

ostres seria genial.... cheers els nostres bicilindrics per un dia com si fossin cotxes de carreres..podriem muntar una especie de escudria de l`epoca no? estaria be per passar l`estona..per mi perfecte pero jo nomes puc assistir el diumenge ja que treballo tots els dissabtes Sad bueno ya diras albert23
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 68
Ubicació : Mataró

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 7:35 am

Segurament, nosaltres no podrem anar.
¡¡¡Quina llàstima!!! Evil or Very Mad Twisted Evil
Tornar a dalt Ir abajo
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDc Gen 23, 2013 12:51 pm

Doncs a veure si puc trucar dema o divendres i m'informo bé del que s'ha de fer!
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 12:07 am

Nosaltres per mirar potser si , pero per correr ejem , ejem. Fem llastima aurem d'agregar-li algun cavall mes.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 1:15 am

Ha de ser xulo, jo per correr per Montjuïc M'estimo mes la vespeta, es mes diver, amb les pujades que hi han hauriem d'anar en primera tota l'estona i no es plan de fondre el cotxe
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 11:18 am

el que he vist que fan i m'ha explicat un amic es concentració de diferents entitats i clubs i grups de classics, carrera de gt's de l'epoca(lotus, ferraris, porsches..etc) i despres amb els classics es fan voltes pero sense correr, simplement de passeig, però ja que vaig amb el dyane de circuit estaria be anar una colla amb 2cv per honorar els citroens jejeje
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDj Gen 24, 2013 10:37 pm

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 406346
Albert, li he comentat al Josep Mª que li agrada molt anar al circuit de Catalunya a Montmeló, no a la muntanya de Montjuïc i diu que anem , o sigui que compte amb nosaltres "algú a de representar als bicilindrics no?" vinga trèiem-li protagonisme als Ferraris amb les nostres cabretes. Dani a tu i al Xesco que tant us agrada amagar l'agulla del velocímetre ""VINGA ARA ES EL MOMENT"



Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Safeticarbox

Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 12:24 am

Esta mañana he leido algo de que han prohibido las pruebas de velocidad en Barcenona , asi que olvidaros de correr con vuestras maquinas
Aqui el caso es prohibir¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 29
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 3:26 am

A mi m'agradaria, però com sempre aquestes coses cauen lluny, falta temps i tot això... No se, si aneu informant i veiem el què al final potser m'animo i ens hi presentem, qui sap... pero tot i així es fotut a part de que anar fins a Barcelona ciutat amb el Dyane... bufff només d'adelantarte un camió ja t'has d'apalancar al volant per no anar a parar a l'altra punta... Rolling Eyes

Fa temps però em vaig quedar amb les ganes d'assistir al circuït de Catalunya amb la meva Derbi Antorcha perquè se'm va presentar l'ocasió pero em resultava un problema i al final ho vaig deixar correr, pero una coseta així em queda pendent Wink

Pau

PD: Tot això es molt bonic, pero quan hi penso m'adono que no tinc cap "traste" que sigui capaç de "trallar" una miqueta, el Dyane, la Derbi, les Mobylettes, el Vespino... jajajajaja
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 52
Ubicació : san vicenç dels horts

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 6:07 am

Albert23 si ho fas el diumenge jo m`apunto,sera una manera divertida de passar el dia al circuit de montmelo i poder gaudir de les instalacions..
Tornar a dalt Ir abajo
misnenasdoscv

misnenasdoscv


Nombre de missatges : 460
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 58
Ubicació : SABADELL

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:28 am

Jorcitroen escrigué:
Esta mañana he leido algo de que han prohibido las pruebas de velocidad en Barcenona , asi que olvidaros de correr con vuestras maquinas
Aqui el caso es prohibir¡¡¡¡
a barcelona ciudad pero no en el circuito de montmelo solo faltaria.seria como el aeropuerto de castellon,un circuito sin coches je je je
Tornar a dalt Ir abajo
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDv Gen 25, 2013 9:05 pm

Angels escrigué:
Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 406346

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Safeticarbox


Lo mesmo vuelve Alonso a McLaren!!

A mi la idea em sembla molt be. L'any passat em vaig quedar amb ganes de passar. A de ser molt divertit tots aixecant roda a les corves, je je. Fijo que es pot fer tot el circuit en 4ª a fons je je.
Tornar a dalt Ir abajo
Jorcitroen

Jorcitroen


Nombre de missatges : 82
Fecha de inscripción : 19/12/2012
Edad : 50
Ubicació : El Prat de Llobregat

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDs Gen 26, 2013 1:53 am

Pero en Montjuit si que estara prohibido¡¡¡¡
Tornar a dalt Ir abajo
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDs Gen 26, 2013 3:21 am

Doncs decidit! la setmana que ve truco i m'informo i us dic el que!!! Podem fer algo molt maco alla dins!
Tornar a dalt Ir abajo
Angels

Angels


Nombre de missatges : 278
Fecha de inscripción : 22/12/2010
Edad : 57
Ubicació : Cerdanyola del Valles

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDs Gen 26, 2013 9:44 am

Tenen en compte que no es una carrera sinó una exhibició de les nostres 2cv al circuit de Catalunya a Montmeló , que la festa dura 3 dies, ni ha un tiquet especial per clàssics amb el qual es pot accedir al interior del paddock , aparcar a la zona habilitada per clàssics dintre del paddock, i desfilar en el traçat del Gran premi de Catalunya el dissabte i el diumenge "Montjuïc Parade" .
Aquesta entrada inclou una botifarrada per el dissabte o el diumenge . Per vehicles fabricats abans de 1980.

Es una llastima que no anem sabent que any passat va ser un èxit total.

Albert 23 es una bona elecció aquesta sortida crec que pot ser fantàstica.

Per mes detalls a la web: www.espiritudemontjuic.com

http://www.espiritudemontjuic.com/ESP/los-classicos-y-los-clubes.html
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 4:14 am

A la web ja diu dies, horaris i preus, no cal que truquis a no ser que tinguis algún contacte, jo tinc una amiga que hi treballava, llàstima que ara ja no Rolling Eyes simplement hauriem de quedar en el dia y agafar lloc els que vulguin anar, te que estar molt be.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
noke

noke


Nombre de missatges : 329
Fecha de inscripción : 11/10/2010

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 9:02 am

Veig 2 coses a tenir en compte. La entrada de clàssics es fins a l'any 1980 o sigui que s'ha de mirar aquest aspecte. El segon és que son 50€ per pasar el diumenge si no lo he llegit malament
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDg Gen 27, 2013 9:39 am

noke escrigué:
Veig 2 coses a tenir en compte. La entrada de clàssics es fins a l'any 1980 o sigui que s'ha de mirar aquest aspecte. El segon és que son 50€ per pasar el diumenge si no lo he llegit malament

Hi han trobades mes cares, pero no ho has llegit malament.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
Abel ( Troncòmovil )

Abel ( Troncòmovil )


Nombre de missatges : 48
Fecha de inscripción : 23/02/2011
Edad : 60
Ubicació : Barcelona

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDv Feb 08, 2013 10:04 am

Jo m'animo Albert, apunta-m'hi Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 245745
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 36
Ubicació : Tàrrega

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDs Feb 09, 2013 9:01 am

Tot i que tal com diu l'Angels els ferraris no tenen res a fer ni amb el xesco ni amb mi, ja que els hi fariem la pell, jo no crec que vingui, aquell cap de setmana en concret és celebra el campionat de Pop Cross a elne i, com cada any, tinc pensat acostar-m'hi.

ja penjareu fotos de la linea de sortida!
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDs Feb 09, 2013 1:12 pm

Mmh, el pop cross, doncs crec que anirem a tragar sorra con fa dos anys, a veure si organitzem una excursió, llastima que ja no tinc el c8 que va fer el viatge com un campió, pero puc mirar d'enrredar al Ricard
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitimeDg Abr 07, 2013 12:54 am

Perdoneu per haver desaparegut, des de aleshores he estat ocupat amb la feina i per motius personals i de feina no podre assistir a les montjuich series, el cotxe esta a mitjes també :/ espero poder coincidir encara que sigui amb el cotxe utilitari a alguna concentració que feu properament! Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013   Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Montjuich series al circuit de catalunya abril 2013
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» 27 de novembre LA RONDA per l'Anoia
» 21 d`abril 2013 les fonts del llobregat
» sortida 18 setembre museu ferrocarril
» Empreses a catalunya
» 17 de Juliol, sortida efecte tovallola al delta de l'Ebre (actualitzat)

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Trobades :: Trobades a Catalunya-
Canviar a: