2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Nou des de Bigues i Riells

Ir abajo 
+3
Paufont
Jordi
albert23
7 participantes
AutorMissatge
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDv Gen 04, 2013 1:14 pm

Bones, doncs hem presento,
Hem dic Albert, fa anys quan era petit amb el meu pare anavem molt amb el club d'amics del 2cv, el que ens hem trobat que s'ha dissolt bastant i no s'en sap gran cosa:/ el meu pare des de sempre ha tingut 2cv i dyane6 inclus tenim un dyane6 fet per ell mateix amb el que ha participat a les 24 hores de Belgica en diverses ocasions! Segur que molts el deveu coneixer! Jo a part de remenar actualment el dyane de circuit per posarlo al dia aquest any també tinc un petit 2cv per restaurar. De moment si us sembla poso alguna foto del dyane ja que del 2cv no en tinc cap actualment! Salut!

Nou des de Bigues i Riells 23hsra8
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 12:26 am

Benvingut Albert, m'alegro que continuis l'afició del teu pare, el David segur que esta la mar d'orgullós del seu fillet, tens un pare que es un mecanic collonut, aprofita'l que com ell n'hi han pocs.
Vem coincidir a la primera trobada que vem fer els bicilindrics al costat de casa teva i ja no hem vem saber res mes i es llàstima ja que s'el veia un tio ferm, suposso que després de tots els lios dels amics molts van quedar escamats i avorrits de l'asociacionisme bicilindric, Quan tinguis el 2cv en marxa et vens a alguna sortideta i enrredes al papa que veureu quin ambient mes maco sense complicacions ni presidents, ni projectes, ni mals rotllos, només quedem per fer trobades i pasar-nos-ho be.
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 12:32 am

Ell te el seu 2cv, aquell platejat tant modificat, de serie i de color blau, al vespre hi poso fotos, a alguna trobada ja li dire d'anari! per cert, a la internacional de alcañiz teniu pensat anari?? Salut!
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 3:23 am

Benvingut al foro company!

Aqui en tens un altre amb un Dyane també, tot i que no tan preparat com el teu jejejeje, veig que porta una pegatina de pujada a Prades, el dia 29 mateix i vaig ser i no hi vaig pujar amb el meu ni jo se perquè...

Ja ens aniràs presentant tots aquets bicilindrics que tens amb més detall ok!

Salutacionsss desde Montblanc!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 3:43 am

Benvingut Albert! així m'agrada! entre tots farem baixar la mitjana d'edat dels aficionats del 2cv! el dyane que has penjat ha de donar gust veure'l correr,
espero que ens poguem veure ben aviat en alguna concentració, si remenes per aquí ja les veuras totes!


una abraçada desde Tàrrega!
Tornar a dalt Ir abajo
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 4:42 am

la pujada a prades de l'enganxina és de fa uns 8 anys, la última que va correr!! Ben aviat comensare a modificarli el morro, refer el motor, part de la instal·lació electrica i demes, que per descomptat penjare amb un bon reportatge fotografic per que ho veieu! Espero poder assistir a cualsevol trobada que feu encara que sigui per coneixeus i mirar les cabres jeje. Aquest dyane en concret per la trobada internacional d'Alcañiz de ben segur que hi anirà a veure si es pot fer una bona tropa per anar cap alla, al meu poble hi ha bastanta gent amb 2cv i els estic animant per anar-hi! Salutacions!
Tornar a dalt Ir abajo
joaquim

joaquim


Nombre de missatges : 405
Fecha de inscripción : 11/06/2011
Edad : 53
Ubicació : san vicenç dels horts

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 6:04 am

hola Albert23 benvingut al foro ...aquest dyane te de ser una pasada veure´l correr la veritat esque es super original ,aviam si t´animes a vindre en qualsevol de les sortides que es fan per aqui i aixi ens podem coneixer,fins aviat
Tornar a dalt Ir abajo
reggae

reggae


Nombre de missatges : 40
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 56
Ubicació : Lloret de Mar

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDs Gen 05, 2013 8:42 am

mai he vist un Dyane així et felicito.
Tornar a dalt Ir abajo
THOR

THOR


Nombre de missatges : 330
Fecha de inscripción : 22/05/2011
Edad : 69
Ubicació : Mataró

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 10:01 am

Hola "albert23".
Benvingut al foro.
¡Ostres!..., el morro d'aquest dyane, "acollona".
No se que portarà dintre del capó, peró la forma que té, dona a entendre, que a les pujades, segur que sobrepassa els 50Km/h. Laughing Laughing Laughing
A veure si ens coneixem en alguna sortideta, i si no..., a Alcañiz.

Tornar a dalt Ir abajo
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 11:29 am

Gracies a tots per l'acollida!! Procedeixo amb el vostre permís a presentarvos més cabretes jeje
Per començar el meu petito 2cv que espero restaurar aviat!!
Nou des de Bigues i Riells 29vnsxv

El del meu pare! Foto feta durant el rodatge d'una parodia del gnangam style feta pel col·lectiu de joves de Bigues!

Nou des de Bigues i Riells 211jtcy


Aquest dyane el vam adquirir per restaurar, però la falta de temps i espai per tenir-lo ens faran obligar a vendrel! És un dels primers models en sortir, sense finestre laterat posterior, tenim tot el material original del cotxe, esta molt sencer de xapa!
Nou des de Bigues i Riells 2sab12q

I una del garatge on fem les reparacions, tenim ampli material de xapa, motors sencers i caixes de canvi, ens agradaria treurens part del material que tenim per fer neteja i venem el que algu ens demana a un preu simbolic, així que si us fa falta algun recanvi no dubteu en preguntar!
Nou des de Bigues i Riells 2ptw96q
Tornar a dalt Ir abajo
albert23

albert23


Nombre de missatges : 41
Fecha de inscripción : 04/01/2013
Edad : 31
Ubicació : Bigues i Riells del Fai

Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitimeDg Gen 06, 2013 11:30 am

Salut!!
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Nou des de Bigues i Riells Empty
MissatgeAssumpte: Re: Nou des de Bigues i Riells   Nou des de Bigues i Riells Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Nou des de Bigues i Riells
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Sortida efecte tovallola a Riells del Fai 29 de juliol
»  Re: Sortida efecte tovallola a Riells del Fai 29 de juliol

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Presenta't, presenta'l :: Presenta't, presenta'l-
Canviar a: