nel
Nombre de missatges : 527 Fecha de inscripción : 03/10/2010 Edad : 37 Ubicació : Tàrrega
| Assumpte: Soport per sensors de temperaturia i presió d'oli Dl Nov 26, 2012 8:17 am | |
| Estic portant a terme un experiment, (quan tingui la cosa mes avançada ja el penjaré aquí, per que no se ni si l'acabaré... tinc masses coses pendents..) i m'agradaria trobar això o alguna cosa semblant, ho he vist per internet però no se d'on treure-ho! Es per poder adabtar uns rellotges de temperatura i presió! si algú sap on ho puc aconseguir, li agraïria un cop de mà! Gràcies! | |
|
sergi2cv
Nombre de missatges : 41 Fecha de inscripción : 01/01/2011 Edad : 59 Ubicació : Premià de Dalt
| Assumpte: Re: Soport per sensors de temperaturia i presió d'oli Ds Des 15, 2012 8:41 am | |
| Hola Daniel, obre aquest link, crec que aquí tenen el que estàs buscant http://www.pp-2cv.be/EN/News/Instruments.htm | |
|
Jordi
Nombre de missatges : 1664 Fecha de inscripción : 04/10/2010 Edad : 52 Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona
| Assumpte: Re: Soport per sensors de temperaturia i presió d'oli Ds Des 15, 2012 11:37 am | |
| Aquest kit a més te dos tetons diferents de rosca per si vols posar un filtre d'oli mes gran, amb un de litre baixes la temperatua uns 8 graus fixos fins i tot a regims de competició | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Soport per sensors de temperaturia i presió d'oli | |
| |
|