2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA

Un portal de retrobament de tots els amants dels bicilindrics de catalunya
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  Últimas imágenesÚltimas imágenes  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar SessióIniciar Sessió  

 

 Forats tanques del capó.

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Forats tanques del capó. Empty
MissatgeAssumpte: Forats tanques del capó.   Forats tanques del capó. Icon_minitimeDl Nov 19, 2012 11:02 am

Hola companys!

Tinc un dubte bastant urgent que comunicar al meu xapista. El cas es que li vull posar les tanques de goma per fora al capó del meu Dyane, que entre tota la història del xassis, etc... m'agradaria que el capó tanqués ben bé... El cas es que aquest cotxe ja havia portat unes tanques perquè conservava els forats pero, tinc la sensació que estaven en una posició incorrecta i mal fets.

Bé, el capó del cotxe està llest per pintar suposadament conservant els forats, i si es que hi soc a temps, m'agradaria que em diguessiu si ho veieu correcte tal qual estava o si ja està bé per a veure si encara ho podem solucionar.

Aqui una foto on es veu com portava abans els forats, m'agradaria que m'indiquessiu si els creieu correctes o que haurien d'anar a un altre lloc.

Forats tanques del capó. 21lonpu

Potser serien més correctes així:

Forats tanques del capó. 296ozr6

Espero el vostre parer de l'assumpte, a veure que en podem concloure, i si tinguessiu a mà alguna foto d'un Dyane que en portés i com els portés seria d'agraïr.

Salutacions i gràcies per avançat!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi

Jordi


Nombre de missatges : 1664
Fecha de inscripción : 04/10/2010
Edad : 52
Ubicació : Esplugues de Llobregat, Barcelona

Forats tanques del capó. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Forats tanques del capó.   Forats tanques del capó. Icon_minitimeDt Nov 20, 2012 2:46 am

No tinc ni idea d'on van, pero se que son un problema, es fan malbe de seguida les gomes, a algú li ha portat problemes a l'ITV, no fan falta per res i a mes queden lletjos de nassos i molt mes en un cotxe acabat de pintar. Espero que així solucionis els teus dubtes Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
https://www.youtube.com/watch?v=zzTsiWR_lM4
nel

nel


Nombre de missatges : 527
Fecha de inscripción : 03/10/2010
Edad : 37
Ubicació : Tàrrega

Forats tanques del capó. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Forats tanques del capó.   Forats tanques del capó. Icon_minitimeDt Nov 20, 2012 2:51 am

Jo sincerament, i perdona per les paraules, ho trobo una guarrada, i mes si deixes el cotxe impecable, però només és la meva opinió,

Aquestes tanques, van on tu vulguis, no tenen una posició exacta ja que no venen de serie, el capó si està ben muntat no te per que tancar malament!

Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Forats tanques del capó. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Forats tanques del capó.   Forats tanques del capó. Icon_minitimeDt Nov 20, 2012 3:49 am

Potser teniu raó doncs... Jo ho deia perquè entre lo del xassis i que en altres Dyanes que he vist els capos no solen ajustar masa bé...

Bueno, doncs a veure si hi soc a temps i li dic al xapista abui que ha de venir a la tarda que e tapi els forats abans que pinti res!

Salutacionss i gràcies!!!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Paufont

Paufont


Nombre de missatges : 313
Fecha de inscripción : 19/02/2012
Edad : 30
Ubicació : Montblanc (Tarragona)

Forats tanques del capó. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Forats tanques del capó.   Forats tanques del capó. Icon_minitimeDc Nov 21, 2012 7:37 am

Hola a tots,

Bé avui he parlat amb el xapista ja que ha vingut a casa a anar treballant amb la xapa (que ja està gairebé enllestida a falta d'algun retoc, llesta per al "fondo") i li he dit lo dels forats, però no sabia si ja ho havien pintat ja que no és ell qui ho pinta perquè no te temps ni espai, ho fa un company seu al poble.

Resumint, si està pintat anirà amb tanques, sinó encara ho salvarem... de totes maneres no puc fer-hi més...

Salutacions i ja us aniré comentant al post pertinent!

Pau
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Forats tanques del capó. Empty
MissatgeAssumpte: Re: Forats tanques del capó.   Forats tanques del capó. Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Forats tanques del capó.
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» TAPANT FORATS DEL C8
» Es ven capó dyane i mes peces.

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
2CV I BICILINDRICS DE CATALUNYA :: Ajuda tècnica :: Xapa i pintura-
Canviar a: